euhm, ik heb gisteren een setje opgenomen,zouden julie die voor mij wilen bekritiseren? heb al een paar fouten gevonden, die tweede vocal van expandingyour molecules heb ik te veel gespeeld. en op het laatste begon de computer door te slaan , de laatste minuut is het niet zo goe meer daarom dus.
What do you think about [M] vlug eens een setje van 8 min opgenomen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik moet helaas zeggen dat hij het bij mij niet doet. Ik weet hoe Rapidshare werkt, maar normaal moet je een handje seconden wachten en dan verschijnt de link, maar ik zie niets
Poster: Lead Ik moet helaas zeggen dat hij het bij mij niet doet. Ik weet hoe Rapidshare werkt, maar normaal moet je een handje seconden wachten en dan verschijnt de link, maar ik zie niets
Hmm is goed in mijn ogen hier en daar vind ik persoonlijk de bass die te vroeg komt maar voor de rest klinkt hij voor mij goed(ben geen producer dus ik weet et niet zo veel van)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.