Mixtape artwork cover
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 14-11-2010 22:34
Beste DJ's/ontwerpers,
Ik zoek dringend iemand die een mooi professioneel artwork kan leveren voor mijn aankomende mixtape. Het moet een professioneel artwork worden, Het is een Hiphop/Dubstep mixtape dus ik zat te denken aan veel kleur gebruik en effecten. Ik heb er alleen niet echt fantasie voor van wat het moet worden en hoe het er uit moet zien. Ik heb iemand nodig die dat soort fantasie heeft die dat even in elkaar kan zetten. mijn artiestennaam is DJ BIG SIGN en de titel van de mixtape wordt VOL:1 REMEMBER THE NAME. Ook wil ik graag dat mijn logo er natuurlijk in staat. Het beste leek mij om hem te uploaden als een PNG bestand. Mijn logo kun je HIER opslaan. Ook nog even belangrijk, Het hoeft alleen een front cover te zijn. een back cover heb ik niet nodig. dus alleen de voorkant. Ik hoop echt dat iemand dit zsm voor mij kunt fixen, Diegene ben ik erg dankbaar! Smile?Cool.

What do you think about Mixtape artwork cover ??

Vote :   

jannickv    posted on 14-11-2010 22:52
Heb jij dit niet al gepostConfused
BigSign    posted on 14-11-2010 23:12
Jup, maar ik had het gevoel dat de topic gesloten was :S . En ik kreeg geen antwoord meer, En ik heb de cover met haast nodig!!.
jannickv    posted on 14-11-2010 23:23
Je oude topic is niet gesloten... In een proffessioneel artwork kruipt tijd...

Dus ik denk niet dat je hier veel mensen bereid zal vinden dit gratis te doen. Vandaar de weinige reactie in je topic veronderstel ik...
BigSign    posted on 15-11-2010 14:59
Dan nog, ik wil gewoon is een voorbeeld zien van iets zodat ik kan zeggen of het goed is of niet en of ik het zo en zo wil. Dan kan ik zeggen wat ik precies wil. Wie heeft ervaring met dit soort artwork covers maken op die forum? Het hoeft niet echt ongelofelijk professioneel te zijn, als het er maar een beetje strak uit ziet dan ben ik tevreden. Aub wie kan het voor mij proberen om zoiets te maken?. Thanks

This is an old Topic

No new postings for 5.425 days.
 Post CommentThat would be 180.8 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

269 Users online: 56 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 61.402
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.396.933