Nieuwe site DJ Lil Quint. (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 14-11-2010 14:11
Eindelijk eindelijk eindelijk!
Ik heb sinds gister een .nl site Happy, laughing

Heb deze site helemaal zelf ontworpen.
Ik hoop dat hij jullie bevalt.

Ik zou ook graag willen dat jullie mischien een recensie kunnen schrijven.
Want dan kan ik me site verbeteren en aan iedereen zijn smaak aan kunnen passen!

Linkje : www.lilquint.nl

Greetz.
Stef Kwinten
User edit by LilQuint on 14-11-2010 @ 14:11:58 (8%)

What do you think about Nieuwe site DJ Lil Quint. ??

Vote :   

Xurion    posted on 14-11-2010 14:13
Gefeli met je .nl domeinnaam Winking my eye Het enige wat ik nogal onlogisch vindt is dat er boven en onder een menu is.
venzi    posted on 14-11-2010 14:18
zozo, ziet er wel nice uit:D
LilQuint    posted on 14-11-2010 14:19
Het menu staat standaart ook onderaan,
Dus dat kan ik niet weghalen, Vond ik zelf ook wel raar maarja, ga ik nog even voor kijken!
Dankje wel jeroen & venzi.

Wat denken jullie dat mooier is.
Zoals hij nu is, Blauw.
Of rood of groen?

nils7    posted on 14-11-2010 16:30
upload kleinere afbeeldingen!
TH3llC    posted on 14-11-2010 17:08
ziet er goed ouit alleen laden je afbeeldingen heel traag
Tomazos    posted on 14-11-2010 17:15
kleinere afbeeldingen, maak de site meer aantrekkelijker om daar te blijven, dmv muziek,bewegende dingen etc,

nu zie ik een plaatje, maar word niet getriggerd interesse te gaan hebben om je te boeken,
bijv open met een filmpje, dat je aan het draaien bent, plak veel stukjes achter elkaar van maximaal 5 seconden, en schakel dan door naar de site
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
main    posted on 14-11-2010 17:38
dat stukje zwarte tekst is lastig te lezen, zou ik ook even wit maken!

verder een nette en duidelijke site!
LilQuint    posted on 14-11-2010 19:00
Oke is goed!
Ik ga deze dingen regelenHappy, laughing

Ik ga er nu weer aan werken!
Bedankt!

EDIT :
En... wat vinden jullie er nu van?

Ik ga kijken of ik als je naar een andere pagina gaat dat hij dan groen is ofzo, dan rood, en dan weer blauw,
Komt wel mooi over,
Ik kan niet regelen dat er muziek komt helaas...
User edit by LilQuint on 14-11-2010 @ 19:44:57 (100%)
specialm    posted on 14-11-2010 20:08
heb jij die ontworpen ??

Volgens mij is dit gewoon een standaardt template van een websitebuilder ??
LilQuint    posted on 14-11-2010 20:15
Ja maar heb hem wel met kleuren enzo aangepast, En die vrouw anders gemaakt enzo,
dJORD    posted on 14-11-2010 20:28
Ik zou gigs veranderen in feesten, niet iedereen kent het woord gigs en een nederlands woord staat beter tussen de andere Nederlandse woorden op je site. Hele mooie site!!
DjRepeat    posted on 14-11-2010 20:32
Pimp my wife haha. Mooi sitje Happy, laughing
specialm    posted on 14-11-2010 20:52
Poster: LilQuint
Ja maar heb hem wel met kleuren enzo aangepast, En die vrouw anders gemaakt enzo,

nee hoor want ik kan hem zo aanklikken in me sitebuilder ??

je heb aleen jou logo erbij gezet
TH3llC    posted on 15-11-2010 13:44
Poster: specialm

betrapt..
Joep    posted on 15-11-2010 14:12
Het is inderdaad gewoon een standaard template van de Parallels Plesk Sitebuilder.
Maargoed, dat maakt niet veel uit, want hij is in ieder geval professioneler dan je vorige websiteWinking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
AdenFarleigh    posted on 15-11-2010 15:44
Poster: Xurion
Gefeli met je .nl domeinnaam Winking my eye Het enige wat ik nogal onlogisch vindt is dat er boven en onder een menu is.

Helemaal niet; Als je een pagina bekeken hebt hoef je niet meer helemaal omhoog te scrollen. Kun je gewoon doorklikken Winking my eye
Congratz met je site Quint Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Vinnyo    posted on 15-11-2010 15:54
Poster: Tomazos
kleinere afbeeldingen, maak de site meer aantrekkelijker om daar te blijven, dmv muziek,bewegende dingen etc,e

Wees hier wel voorzichtig mee, muziek word vaak aangezien als irritant. (vind ik zelf ook trouwens)
Een aantal SEO tips:
Verander de naam van de html paginas naar de naam van de pagina.
Zet de belangrijkste keyword vooraan, dus bijvoorbeeld 'Discografie - Lil Quint :: House Music' ipv 'Lil Quint :: House music - Discografie'. (doe dit niet bij de homepage!)
Zet alle CSS extern en voeg META Tags toe.

Daarnaast zou ik hem een vaste width meegeven, het ziet er namelijk een beetje irritant uit op een groot beeldscherm, zie:
http://i54.tinypic.com/ive5ad.png

Verder is het een prima site!

Nog een juridisch ding, je hebt hem op naam van een bedrijf gezet, terwijl je niet eens een bedrijf hebt? + de naam van het bedrijf dat je hebt ingevoerd bestaat niet eens..
LilQuint    posted on 15-11-2010 17:04
Poster: specialm

O bij mij stond er zo van een vrouw met een tas ofzo als standaart?

Maarja.

Poster : dJORD

Ik zou gigs veranderen in feesten, niet iedereen kent het woord gigs en een nederlands woord staat beter tussen de andere Nederlandse woorden op je site. Hele mooie site!!

Oke is goed!
Ga het zo even aan passen Happy, laughing

Poster: Vinnyo

Wees hier wel voorzichtig mee, muziek word vaak aangezien als irritant. (vind ik zelf ook trouwens)
Een aantal SEO tips:
Verander de naam van de html paginas naar de naam van de pagina.
Zet de belangrijkste keyword vooraan, dus bijvoorbeeld 'Discografie - Lil Quint :: House Music' ipv 'Lil Quint :: House music - Discografie'. (doe dit niet bij de homepage!)
Zet alle CSS extern en voeg META Tags toe.

Daarnaast zou ik hem een vaste width meegeven, het ziet er namelijk een beetje irritant uit op een groot beeldscherm, zie:
http://i54.tinypic.com/ive5ad.png

Verder is het een prima site!

Nog een juridisch ding, je hebt hem op naam van een bedrijf gezet, terwijl je niet eens een bedrijf hebt? + de naam van het bedrijf dat je hebt ingevoerd bestaat niet eens..

Bij het deel over de indeling van Discografie snap ik het niet...
Zou je mischien iets er over willen vertellen Cool

Over de naam van het bedrijf.
Ik was met me moeder die site?aan het bestellen en vroeg wat ik daar moest in vullen.
Toen zij ze : Vul maar lil quint inofzo. Dusik heb dat gedaan.
Want anders wisten we niet wat we moesten doen?!

Ik ga nu even naar die link van je kijken Happy, laughing
Bedankt daar voor!

Ik heb er geen muziek ondergezet.
Als standaart. Want ik ken ook mensen en die kijken op me site op hun werk ofzo,
En dan heb je liever niet dat er opeens muziek begint.
Maar dat als je muziek wilt horen.
Gewoon lekker naar een pagina gaan.
En dan lekker muziek....

Vinnyo    posted on 15-11-2010 17:16
Je word eerder in google op een pagina gevonden wanneer het belangrijkste woord van de pagina vooraan in de titel staat. Wanneer je als titel 'Lil Quint :: House music - Discografie' hebt staat Discografie helemaal achteraan, bij 'Discografie - Lil Quint :: House Music' staat hij vooraan. Winking my eye

Stuur me anders een pm, dan maak ik je website wel even google vriendelijk. (er zijn namelijk nog wel meer dingen, maak je geen zorgen, haast iedereen vergeet het)
User edit by Vinnyo on 15-11-2010 @ 17:17:14 (53%)
Xurion    posted on 15-11-2010 17:21
Vinnyo, Lil Quint heeft deze site overduidelijk met een website builder gemaakt. Ik denk dus niet dat er iets de veranderen valt kwa scripting betreft.
LilQuint    posted on 15-11-2010 17:35
You got PM!

ScorpionTrooper    posted on 16-11-2010 19:32
Mooi Design!
Tomazos    posted on 16-11-2010 19:35
Poster: Vinnyo

tegenwoordig is het ook verplicht je kvk nummer te vermelden op de website Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
dj-nick    posted on 16-11-2010 19:37
Poster: Tomazos

tegenwoordig is het ook verplicht je kvk nummer te vermelden op de website Happy, laughing

Serieus?

Edit: zie het al, je hebt gelijk.
User edit by dj-nick on 16-11-2010 @ 19:38:30 (30%)
Vinnyo    posted on 16-11-2010 20:30
Poster: Xurion
Vinnyo, Lil Quint heeft deze site overduidelijk met een website builder gemaakt. Ik denk dus niet dat er iets de veranderen valt kwa scripting betreft.

Het word allemaal omgezet in HTML, dus het veranderen moet geen probleem zijn. Alleen is de vraag waar je moet beginnen, aangezien de website in een sitebuilder is gemaakt, is de scripting helemaal verneukt. Aka je hebt er geen fuck aan omdat google je niet goed wilt indexeren.

@Tomazos
Klopt, de TS heeft niet eens een bedrijf dus hij mag sowieso niet de gegevens invullen die hij heeft ingevuld Happy, laughing
User edit by Vinnyo on 16-11-2010 @ 20:31:27 (27%)

153 Users online: 14 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 14.492
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.402.866