New track! If there is anybody who wants the 320kbps version, please let me know by pm or email!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
What do you think about [P] Dyno - FreakShow ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Echter..... hier kan ik niet op dansen of op los! Het is iets waar ik vaak bij mijn eigen tracks ook aanloop: het is niet dansbaar. Probeer er een pakkende hook aan te geven die het wel helemaal loskrijgt.
Succes ermee, je bent geluidstechnisch iig enorm vooruit gegaan, als ik naar je oudere platen luister en dit gaat het de goede kant op!
User edit by Renzis on 14-11-2010 @ 20:18:43 (100%)
Ik vind zelf ook dat ik vooruit ga (al zeg ik het zelf). Dat je er niet op kan dansen vind ik wel raar. Ik heb toch vaak dj's dit soort muziek horen/zien draaien waar de mensen los gingen.
Klinkt goed. Alleen moet ik Renzis wel gelijk geven.
Ik hou van house, alleen hier zou ik niet op los kun gaan.
Het mist net die 'swung' waardoor het weer net een stapje hoger gezet zou kunnen worden.
eens met alle comments hierboven, alleen ik vind m zelf iets heel slechts hebben. en dat komt door de lead sample en de 'ah' sample. die heb ik zelf ook een keer gebruikt namelijk!
verder is ie wel goed qua mastering, voor zover ik dat zo 1,2,3 kan horen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.