Het grote 'Fail topic'' (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJSHAK3S    posted on 12-11-2010 17:39
Ik kan me voor stellen dat sommige mensen wel eens iets helemaal verpest hebben.
Hier kan je je grote en kleine fails posten.
Laat ik zelf aftrappen:
Ik moest op een feest draaien, en er stond een muziekcomputer en de eigenaar zij dat ik hem kon gebruiken,
ik zette een paar liedjes op en dit verliep heel goed...
Todat hij er opeens mee stopte,
Alles verkloot.
Hopelijk hebben jullie ook wat fails te delen.
User edit by DJSHAK3S on 23-11-2010 @ 15:29:48 (3%)

What do you think about Het grote 'Fail topic'' ??

Vote :   

kuituhh    posted on 21-11-2010 22:48
Een paar weken terug bij absolutely hardstyle. Werd super gedraaid en het publiek ging goed los. Tot plots de booth incl. 2x cdj1000, 2x cdj2000 en djm800 van het podium viel. Muziek natuurlijk uit, apparatuur over de dansvloer welke behoorlijk vies was van bier en dergelijken.

Spullen weer terug op het podium zetten en even alles checken. Binnen 5 a 10 minuten ging de muziek weer aan. Alles deed het gelukkig nog!
Spin that Sh!t BAM!
venzi    posted on 21-11-2010 22:52
@ kuituhh,
?
Hoeveelste was je geworden met dat contest? maatjes van me draaiden ook
Gidi    posted on 22-11-2010 12:05
at bass attack, lekker aan het draaien. bij de aller hardste climax van een nummer (weet niet precies meer welke, maar je weet wel zo'n nummer dat iedereen kent en bij de climax iedereen een zinnetje roept en keihard los gaat)
nou bij dat bekende zinnetje had ik een ander bekend zinnetje willen laten horen.

Ik ben dus klaar er voor en wacht op het moment, druk op Cue, en ach, het was de cue van de cd die liep. iedereen schreeuwt het originele zinnetje, en wat jammer nou de drop kwam niet! balen, achja dat krijg je als je drinkt voor je performance.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Torque    posted on 22-11-2010 12:08
Poster: kuituhh
Een paar weken terug bij absolutely hardstyle. Werd super gedraaid en het publiek ging goed los. Tot plots de booth incl. 2x cdj1000, 2x cdj2000 en djm800 van het podium viel. Muziek natuurlijk uit, apparatuur over de dansvloer welke behoorlijk vies was van bier en dergelijken.

Spullen weer terug op het podium zetten en even alles checken. Binnen 5 a 10 minuten ging de muziek weer aan. Alles deed het gelukkig nog!

dat is echt ziek!
BennoRevelli    posted on 22-11-2010 12:29

Ouch,, dan wordt je niet vrolijk! ik heb een keer gehad dat ze mijn Numark NS7 + netsnoer omver liepen van de booth.. (alchol in het spel) schade aan de ns7 en de complete firmware was weg.

heb een half uur lopen stoeien om alles weer up te krijgen.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Hardshort    posted on 22-11-2010 18:26

Ik heb echt zeer regelmatig nachtmerries dat dat mij overkomt, en de stukken cdj bij elkaar aan het rapen ben, hebben meer mensen daar last van ?

Mijn fails:

* Er achter komen dat je laptop nog thuis ligt als je over een half uur op moet.

* Met volle snelheid een biertje in je gezicht gegooid krijgen wat vervolgens ook over de apparatuur heen kwam.

* En deze spande toch wel de kroon;

Een jaar of 2 geleden op een feestje met +-500 man en veel te grote monitoren naast me.
Het feestje liep prima en de monitoren stonden flink door te knallen en opeens kreeg de zaal een rare sfeer maar ik stond nog lekker door te stuiteren terwijl iedereen me aankeek, bleken de versterkers al een halve plaat uitgevallen te zijn.

Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Estacy    posted on 22-11-2010 18:50
Poster: Hardshort

Ik heb echt zeer regelmatig nachtmerries dat dat mij overkomt, en de stukken cdj bij elkaar aan het rapen ben, hebben meer mensen daar last van ?

ik droom wel es dat mn platen collectie afbrandt.... niet leuk
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJSHAK3S    posted on 22-11-2010 19:13
Hey mensen.
We zijn al aardig op weg met fails dusssss.
Zal ik het maar Het grote ''fail topic'' noemen?
DaCompra    posted on 23-11-2010 10:09
hahaaa ik heb een x gedroomd dat ik mn cd-map kwijt was vlak voordat ik moest draaien ;$
Epocs    posted on 23-11-2010 11:03
Poster: Hardshort

* Met volle snelheid een biertje in je gezicht gegooid krijgen wat vervolgens ook over de apparatuur heen kwam.

auww:P
timmy90    posted on 23-11-2010 18:56
gaan draaie en je lap top lader vergete zijn...

voor de rest geen spectaculaire fails...
DJSHAK3S    posted on 23-11-2010 21:09
Poster: timmy90
gaan draaie en je lap top lader vergete zijn...

voor de rest geen spectaculaire fails...

Dat heb ik gehad bij een feestje XD
gelukkig was het heel dichtbij mijn huis dus kon hem nog ophalen.
Arondjuser    posted on 24-11-2010 11:50
Laatst een feestje gehad van een mevrouw die 60 jaar werd. Er zouden toespraakjes tussendoor gehouden worden met de mic. 3x raden... Mic vergeten. Me ouders naar huis laten rijden om de microfoon te halen, konden ze hem niet vinden. 3 minuten voordat de mevrouw binnenkwam liep me pa de zaal binnen met een big smile. Hij had hem uiteindelijk toch gevonden. Voortaan bewaar ik al me gear in koffers gelabeld zodat ik weet wat ik mee moet nemen en waar iets ligt. hahaha FAIL
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
eekaat    posted on 24-11-2010 14:51
Gelukkig kan je van je koptelefoon ook een micro maken. Probeer het maar eens Winking my eye
Mathiz    posted on 24-11-2010 14:55
enkel als je mixer ook een jack in heeft he ?
TH3llC    posted on 24-11-2010 16:06
Poster: eekaat
Gelukkig kan je van je koptelefoon ook een micro maken. Probeer het maar eens Winking my eye

hoe doe je dat dan?
LilQuint    posted on 24-11-2010 16:09
Koptelefoon aansluiten bij de mic ingang,
Volume open van mic, En pratena door je oorschelp..
EN voila!
TH3llC    posted on 24-11-2010 16:11
Poster: LilQuint
Koptelefoon aansluiten bij de mic ingang,
Volume open van mic, En pratena door je oorschelp..
EN voila!

en dat werkt? nooit van gehoort^^
LilQuint    posted on 24-11-2010 16:12
Ja!
Geen goede kwaliteit natuurlijk,
Als je een mixer met Jack hebt, Moet je het maar eens proberen Happy, laughing
Yorick    posted on 24-11-2010 16:18
Poster: TH3llC

en dat werkt? nooit van gehoort^^

geluid is wel erg slecht maar het is zeker een goede oplossing..
Heb het ook een keer moeten doen toen mijn mic helemaal onder het bier zat!
Praat wel in je linker oorschelp en schreeuw niet.... dan valt het wel mee
N0L1F3    posted on 24-11-2010 16:41
Lol juist getest op mun pc, en werkt idd
MaximDJ    posted on 24-11-2010 18:43
Het is in principe gewoon een omgekeerde microfoon. Ipv een koperen plaatje in de mic, trilt er dan een conus op de trillingen van jouw stem Happy, laughing
Party Sensations. Excellence in entertainment.
t-age    posted on 24-11-2010 22:15
djm 800 stond zo ingesteld dat je altijd allebei de cd spelers hoort, en daar kwam ik pas na 10 minuten achter(a)
Verder nog gehad dat van waar ik moest draaien de flightcase met versterkers de deksel er niet af was aand e achterkant dus versterkers overhit, alles valt uit, en ja dan kijken 500 man je aan, iets minder leuk. haha.
en ook nog wel is irritante gehuurde pioneers waarvan geen klik meer zit in de play knop waardoor ik het nummer aan en gelijk weer uit zette, een soort touch screenCool
niiicola    posted on 25-11-2010 07:33
Je kan ook een microfoon in de hp output doen Happy, laughing
Gewoon.
Epocs    posted on 26-11-2010 16:29
Poster: t-age
djm 800 stond zo ingesteld dat je altijd allebei de cd spelers hoort, en daar kwam ik pas na 10 minuten achter(a)
Verder nog gehad dat van waar ik moest draaien de flightcase met versterkers de deksel er niet af was aand e achterkant dus versterkers overhit, alles valt uit, en ja dan kijken 500 man je aan, iets minder leuk. haha.
en ook nog wel is irritante gehuurde pioneers waarvan geen klik meer zit in de play knop waardoor ik het nummer aan en gelijk weer uit zette, een soort touch screenCool

Hoe kun je hem zo instellen dan?

134 Users online: 72 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 67.600
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.573