Poster: kuituhh
Een paar weken terug bij absolutely hardstyle. Werd super gedraaid en het publiek ging goed los. Tot plots de booth incl. 2x cdj1000, 2x cdj2000 en djm800 van het podium viel. Muziek natuurlijk uit, apparatuur over de dansvloer welke behoorlijk vies was van bier en dergelijken.
Spullen weer terug op het podium zetten en even alles checken. Binnen 5 a 10 minuten ging de muziek weer aan. Alles deed het gelukkig nog!
Een paar weken terug bij absolutely hardstyle. Werd super gedraaid en het publiek ging goed los. Tot plots de booth incl. 2x cdj1000, 2x cdj2000 en djm800 van het podium viel. Muziek natuurlijk uit, apparatuur over de dansvloer welke behoorlijk vies was van bier en dergelijken.
Spullen weer terug op het podium zetten en even alles checken. Binnen 5 a 10 minuten ging de muziek weer aan. Alles deed het gelukkig nog!
Poster: Hardshort
Ik heb echt zeer regelmatig nachtmerries dat dat mij overkomt, en de stukken cdj bij elkaar aan het rapen ben, hebben meer mensen daar last van ?
Poster: Hardshort
* Met volle snelheid een biertje in je gezicht gegooid krijgen wat vervolgens ook over de apparatuur heen kwam.
Poster: timmy90
gaan draaie en je lap top lader vergete zijn...
voor de rest geen spectaculaire fails...
Poster: eekaat
Gelukkig kan je van je koptelefoon ook een micro maken. Probeer het maar eens
Poster: LilQuint
Koptelefoon aansluiten bij de mic ingang,
Volume open van mic, En pratena door je oorschelp..
EN voila!
Poster: TH3llC
en dat werkt? nooit van gehoort^^
Poster: t-age
djm 800 stond zo ingesteld dat je altijd allebei de cd spelers hoort, en daar kwam ik pas na 10 minuten achter(a)
Verder nog gehad dat van waar ik moest draaien de flightcase met versterkers de deksel er niet af was aand e achterkant dus versterkers overhit, alles valt uit, en ja dan kijken 500 man je aan, iets minder leuk. haha.
en ook nog wel is irritante gehuurde pioneers waarvan geen klik meer zit in de play knop waardoor ik het nummer aan en gelijk weer uit zette, een soort touch screen