Het grote 'Fail topic'' (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJSHAK3S    posted on 12-11-2010 17:39
Ik kan me voor stellen dat sommige mensen wel eens iets helemaal verpest hebben.
Hier kan je je grote en kleine fails posten.
Laat ik zelf aftrappen:
Ik moest op een feest draaien, en er stond een muziekcomputer en de eigenaar zij dat ik hem kon gebruiken,
ik zette een paar liedjes op en dit verliep heel goed...
Todat hij er opeens mee stopte,
Alles verkloot.
Hopelijk hebben jullie ook wat fails te delen.
User edit by DJSHAK3S on 23-11-2010 @ 15:29:48 (3%)

What do you think about Het grote 'Fail topic'' ??

Vote :   

LilQuint    posted on 13-11-2010 13:30
Poster: N0L1F3
ik denk dat jullie dit wel kunnen zien:

http://videoxl.l3.facebook.com/v2686/101/107/1185565796801_15272.mp4?xwrhost=video.l3.fbcdn.net

Als het niet meteen werkt nog eens page refreshen fzo

Hahahaha
MASTER!
D-Danny    posted on 13-11-2010 13:38
Nouja, verveelde me tijdens het draaien, en dacht, weetjewat, ik ga op de track die staat beetje aan het de plaat draaien.
Je raad het al, ik koos de plaat die opstond hahaha
kobuz    posted on 13-11-2010 15:02
ik heb wel een keer de naald van de verkeerde plaat eraf gehaald of (op een vriendenfeestje gelukkig) de naald over een plaat geknald door het aantikken van de arm bij het pakken van een biertje (was er dus al een te veel hehe). Verder (kon ik zelf niet echt wat aan doen) een keer gehad dat alles uitviel: licht en geluid. Knap lullig als een paar honderd man net uit hun dak staan te gaan...

Gewoon blijven lachen en weer verder gaan Happy, laughing
Ywe    posted on 13-11-2010 20:46
Trouwens deze CD-fail van David Guetta is wel masterlijk 'ondertiteld'*!

Wel grappig dat hij eerst de CD speler de schuld geeft.... En even later gebeurt het met CD speler 2 hetzelfde!

*voor de niet frans sprekenden onder jullie, hij zegt dus eigenlijk wat anders he.....
User edit by Ywe on 13-11-2010 @ 20:47:11 (1%)
-Richard-    posted on 14-11-2010 11:34
Gisteravond/vannacht...
Eigen 'Fails'; Track 1 speelt, volgende mooi klaargezet, moment van (in dat geval) tweede track ineens inkomen, druk op play waar m'n spelende nummer eindigde en de volgende er in moest klappen...stil! -Altijd handig de fader van het 2e kanaal ook open te zettenCool...

Wat erger vond ik ; Alles van de drive-in opgesteld en proefdraaien. Dilemma! - Versterker van 't Mid lijkt het ineens te begeven. Linkerkanaal geen mid, rechterkanaal een paar minuten wel, dan weer paar minuten niet, etc. Echt geen gehoor omdat je zo precies een stuk hoort en dan weer mist, en zo verder. Uiteindelijk dan ook maar 'noodgedwongen' gekozen om de Mid versterker helemaal uit te gooien, de woofers een stukje mid mee laten pakken met de Eq(jemoet iets), de bass wat lager en 't hoog iets of wat mid mee laten pakken(sorry tweeters). Resultaat; eigenlijk alleen Low en High die avond. Verre van ideaal, maar alsnog beter dan ineens een vol middengebied te horen, gevolgd door een paar minuten totaal niet, dan weer terug wel en zo steds verder, vond ik zelf. Had ik weerCool.

Hoe raar ik hetzelf ook vond, de mensen hebben echt totaal geen rare reacties geven, sterker nog, waren niks dat positief over de avondCool!? Al vond ik het zelf nogal een gemis, geen MidCool. Maar toch goed afgeloven blijkbaar; zeer waarschijnlijk zelfs nog twee boekingen aan overgehouden...
Ywe    posted on 14-11-2010 11:42
Dat is klote inderdaad... had ik ook eens, was het Laag allemaal weg. Alleen gebeurde datr halverwege de avond... Echt super moeilijk doen met versterkers en omsteken, en uiteindelijk cdj's aangesloten op de radioversterker van de kantine waar ik draaide. werd echt super feest nog, maar stond echt kut :P CD spelers op barkrukken tussen 2 koelkasten in, en ik stond barpersoneel hele tijd in de weg!

Bleek uiteindelijk in de speaker een losse connector te zijn, was losgetrild. Ik had 2 reserve mee, maar omdat BEIDE speakers het probleem had bleef ik maar zoeken bij de mixer en versterker. Maar was vergeten dat ze doorgelust waren.... Ik was al verschikkelijk bang dat mn DJM het had begeven... Ik had nog 2 extra speakers bij me, had ik die verwisseld dan was het ok geweest.
-Richard-    posted on 14-11-2010 11:46
Thanks voor that one YweCool. Ook een benarde situatie die jij moemt ja! Kan daar z? niet tegen he als iets niet werktCool. Plus dat je eigenlijk zowat 'Live' zoiets meemaakt, en je het even snel ter plekke moet oplossen, ga je inderdaad snel te moeilijk zoeken omdat je niet even op je gemakje alles kunt checken. Hoe het ook is, je m??t gewoon verder.
Top te horen dat ook in jou geval de avond nog een super feest geworden was!
Xurion    posted on 14-11-2010 14:02
ArCee    posted on 17-11-2010 09:42
Wat heb ik al eens meegemaakt:

-Een dj die zijn volgende track aan het scherp zetten is, maar de schuif staat nog open Cool
-Een dj die loopt te vloeken en schelden (wrom weet ik niet) maar de mic staat open en ligt vlak bij hem Cool
-Een feest met een aantal top dj's, op een top locatie,?en er komt 25 man op af Cool
-Een feest op een illegale locatie, en iedereen die binnenkomt zit werkelijk onder de bagger, tot minimaal de heupen,?doordat het pad helemaal verregend is, maar ondanks dat word er waanzinnig gefeest?Cool
-Een feest met totaal verkeerde line-up (volgorde)?waardoor een feest na een bepaalde dj compleet dood slaat Cool
-Een thema feest, waar een eigenaar opeens top 40 meuk doorheen wil hebben Cool
-Een confetti kanon die de hele mixer & sl1200's?vol troep blaast waardoor het uitvalt Cool

Ywe    posted on 17-11-2010 09:48
Heb ook wel eens meegemaakt dat Alex Muller stond te draaien in een meubel dat van bedrijf was waar ik als roady mee was, en de stroom viel telkens uit. Telkens stressen wat het kon zijn, bleek dat een kabel ook niet goed zat en die trilde door de zware bass steeds los. Maar maakte heel licht nog contact. Wij dus denken dat het een stekker IN het meubel niet goed was (met geen mogelijkheid te fixen op dat moment) tot ik dus die stroomkabel toch even aandrukte, en nadat ie klik zei is het dus niet meer gebeurd.... Wel lullig als 3x alles uitvalt :P

Ik was al nadenken over alles buiten de flightcase om te bekabelen, maar dat hadden we allemaal niet bij ons.... Gelukkig was het (wederom) iets simpels
Epocs    posted on 17-11-2010 14:26
Zelf ook vaak meegemaakt dat de stoppen eruit sloegen maar gewoon keihard heeeey roepen en iedereen doet mee. Verder ook niet druk over makenWinking my eye
?
Leukste wat ik zelf heb meegemaakt is het volgende en ja ik plant hun naam gewoon hier neer :p
?
Les Bros misschien kennen jullie hen wel met hun nummer Gran cuerno.
?
Stond op een zaterdag met hun in de line up, ik voor hun gedraaid ruim alles netjes op en loop weg komt een van die gasten naar me toe help!! Ik zo wat is er dan loop ik met hen mee heeft er eentje gewoon ze Headphone door een DJM 800 geprikt met andere woorden hij had alles gesloopt :P
?
Muziek moest worden stil gelegd door hun grapje gelukkig voor hun had ik heel toevallig die avond een DJM 800 in de achterbak en die maar aangesloten maar ik ging wel dood van het lachen. Vervolgens gingen hun draaien draaide ze iedereen naar huis korte avondje dus!:p
ArCee    posted on 17-11-2010 15:44
1 x keer meegemaakt dat de tweeter van de basbox liep Cool
Gelukkig deed hij het nog, we waren aan het sound checken op zaterdagmiddag, voorafgaand aan het feest.
Dat was in De Schakel, een theater wat aan een groot winkelcentrum vast zat (zat, want het is afgefikt inmiddels).
Dus, meteen naar Halfords gerend, spanbanden gehaald en alles vast sjorren.
Ik was blij dat de verhuurder alles altijd zelf kwam brengen, aansluiten en afregelde Cool
LilQuint    posted on 20-11-2010 21:18
Ik heb ook een x op een schuimparty gezien,
Dat de DJ het schuim in sprong,
En toen rende die weer snel naar de booth,
Was is het resultaat?
Hopakeeee, Mixer houd er mee op,
Dag leuke avond, Dag goede naam van de DJ!
DJSHAK3S    posted on 20-11-2010 21:25
Poster: LilQuint
Ik heb ook een x op een schuimparty gezien,
Dat de DJ het schuim in sprong,
En toen rende die weer snel naar de booth,
Was is het resultaat?
Hopakeeee, Mixer houd er mee op,
Dag leuke avond, Dag goede naam van de DJ!

Lol bij ons in de stad staat er in een straat een Schuimmachine.
Die word altijd gebruik bij evenementen en daar gebeurde ongeveer hetzelfde.

Vies spul is dat zeg.
LilQuint    posted on 20-11-2010 21:55
Ja idd!
Je kan ook nog is al je kleren weggooien,
Helemaal verweekt, Kleuren weg enzo,.
Pijne ogen..
nils7    posted on 20-11-2010 22:19
Ja idd!

Pijne ogen..

Wat voor kleren heb jij dan?
Helemaal verweekt oke toppie maar de rest nooit last van gehad hoor!
Ridalio    posted on 20-11-2010 22:53
Poster: kobuz
ik heb wel een keer de naald van de verkeerde plaat eraf gehaald of (op een vriendenfeestje gelukkig) de naald over een plaat geknald door het aantikken van de arm bij het pakken van een biertje (was er dus al een te veel hehe). Verder (kon ik zelf niet echt wat aan doen) een keer gehad dat alles uitviel: licht en geluid. Knap lullig als een paar honderd man net uit hun dak staan te gaan...

Gewoon blijven lachen en weer verder gaan Happy, laughing

Dat met die stroom ook ooit gehad.
De stroom viel 5(!!) keer uit in anderhalf uur, was nogal zuur want zowel het publiek als ikzelf werden er niet echt vrolijker op...

Andere stomme fout die ik wel eens heb gehad is verkeerde cd eruit halen, maar denk dat dat wel een fail is die meerdere mensen is overkomen :P. Maarja, dat heb je 1 keer en gelukkig nooit meer!
OneSixty    posted on 21-11-2010 01:44
Bij mij is het toch wel de crossfader die op de meest onverwachtte momenten effe lekker naar de verkeerde kant gaat hangen Cool
MoXeGy    posted on 21-11-2010 10:06
Heb een keer een grote faal van een organisator meegemaakt. ze hadden mij en een vriend geboekt voor een hardstyle feest. Komen we bij het feestje aan vertellen ze dat het feestje niet doorgaat en worden we per fiets naar een ander feestje vervoerd om daar vervolgens Rnb/hiphop te gaan draaien en dat hadden we natuurlijk Net niet bijCool

verrkeerde cue knop indrukken is me wel eens overkomen maar een crossfader die de naar de andere kant gaat hangen gelukkig niet. Dan wil je je fader opengooien hoor je nog steeds niks? :P
User edit by MoXeGy on 21-11-2010 @ 10:07:11 (1%)
LilQuint    posted on 21-11-2010 11:21
Poster: nils7
Ja idd!

Wat voor kleren heb jij dan?

Helemaal verweekt oke toppie maar de rest nooit last van gehad hoor!

Ik had toen gewoon een zwart shirt aan met zo print erop, met allemaal kleuren,
De volgende dag was alles vaag :O?
Vind ik eigelijk best raar, Omdat het een best duur shirt was, en dan verwacht je wel kwaliteit?

hoppie    posted on 21-11-2010 14:54
was iemand die voor hety eerst met touch sensitive jogs werkte ven de cdj 1000, legt na een geniale overgang zijn hp op de draaiende cdj, muziek ging uit en hij schoot in de stress, wel z.s.m. verteld wat er gebeurde maar was wel erg
Question everything
main    posted on 21-11-2010 15:02
Poster: OneSixty
Bij mij is het toch wel de crossfader die op de meest onverwachtte momenten effe lekker naar de verkeerde kant gaat hangen Cool

sinds die faal werk ik alleen nog maar met mn upfaders!
JMwan    posted on 21-11-2010 22:35
de grootste fail die ik ken is tog wel een feest met bezoekers van leeftijd 30-40 waar een verstandelijke gehandicapte jongen draaide. Hij had gegvraagd of hij dat mocht doen en mocht dus omdat hij ''lichtelijk'' gehandicapt was.

Avondje was goed verpest, hij mixte armin van buuren en k3 door mekaar heen :/
Ziax    posted on 21-11-2010 22:41
De meest geniale fail dat ik ken is toch op een avondje waar ik moest draaien kwam een andere dj m'n ecler nuo5 compleet afbreken, zijn net gekochte djm-600 die compleet versleten was zou h?t van h?t geweest zijn.

10 minuten later zet hij zijn pint op de tt en dan druk ie de startknop in. In plaats dat zijn pintje mooi ronddraait op de platter zoals hij zou verwacht hebben (sowieso dat het niet blijft staan maar ik liet em doen). Hij kon bijna wenen toen hij het?bier rijkelijk z'n?faders zag invloeien Cool.?

Ik heb niks?tegen je mening geven, maar een versleten mixer staan ophemelen en een andere compleet met de grond gelijk proberen maken is voor mij geen mening meer. Dan gaat het gewoon om 'mijn gear is het best'. Daarom vond ik het wel best grappig..?

Helaas ben ik dan toch m'n nuo moeten gaan halen en stond hij met een lang gezicht z'n setje te doen :p
User edit by Ziax on 21-11-2010 @ 22:42:59 (15%)
tek-zotic    posted on 21-11-2010 22:42
Ja idd!
Pijne ogen..

lol dan hebben ze toch zwaar fout schuimmiddel gebruikt,
ik heb keertje schuimparty gehad en m'n schoenen waren properder dan ervoor :D

142 Users online: 69 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 67.574
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.547