Gisteravond/vannacht...
Eigen 'Fails'; Track 1 speelt, volgende mooi klaargezet, moment van (in dat geval) tweede track ineens inkomen, druk op play waar m'n spelende nummer eindigde en de volgende er in moest klappen...stil! -Altijd handig de fader van het 2e kanaal ook open te zetten

...
Wat erger vond ik ; Alles van de drive-in opgesteld en proefdraaien. Dilemma! - Versterker van 't Mid lijkt het ineens te begeven. Linkerkanaal geen mid, rechterkanaal een paar minuten wel, dan weer paar minuten niet, etc. Echt geen gehoor omdat je zo precies een stuk hoort en dan weer mist, en zo verder. Uiteindelijk dan ook maar 'noodgedwongen' gekozen om de Mid versterker helemaal uit te gooien, de woofers een stukje mid mee laten pakken met de Eq(jemoet iets), de bass wat lager en 't hoog iets of wat mid mee laten pakken(sorry tweeters). Resultaat; eigenlijk alleen Low en High die avond. Verre van ideaal, maar alsnog beter dan ineens een vol middengebied te horen, gevolgd door een paar minuten totaal niet, dan weer terug wel en zo steds verder, vond ik zelf. Had ik weer

.
Hoe raar ik hetzelf ook vond, de mensen hebben echt totaal geen rare reacties geven, sterker nog, waren niks dat positief over de avond

!? Al vond ik het zelf nogal een gemis, geen Mid

. Maar toch goed afgeloven blijkbaar; zeer waarschijnlijk zelfs nog twee boekingen aan overgehouden...