Poster: Bootstrap
Je bedoelt het kopen van een flash template en deze aanpassen toch? Dit is echt heel moeilijk helaas.. Je moet dit in een flash bewerkingsprogramma doen en dat leer je niet zomaar. Een vriend van me heeft het voor mijn website (www.sinuz.nl) gedaan.
Je bedoelt het kopen van een flash template en deze aanpassen toch? Dit is echt heel moeilijk helaas.. Je moet dit in een flash bewerkingsprogramma doen en dat leer je niet zomaar. Een vriend van me heeft het voor mijn website (www.sinuz.nl) gedaan.
Poster: Hampsink
Na wat zoeken heb ik het al. Www.wix.com bedoelde ik
Poster: no-rush
je kan beter geen flash sites nemen, veel mensen hebben hier een hekel an en ipad gaat het aleemaal niet zo soepel
grz
Poster: LimbGirdle
Voorbeelden van mijn eigen sites:
Als voorbeeld heb ik een FLASH site voor mijn eigen DJ doeleinden: klik >> ik heb hier bewust voor gekozen, omdat de website goed moet ogen voor de bezoekers... het is tenslotte mijn online visitekaartje
Poster: Hampsink
Na wat zoeken heb ik het al. Www.wix.com bedoelde ik
Poster: Xtremer
Ik zit nu op mijn iPhone. Heb ook een iPad en vind Flash sites 10x niets.
Zie de punten hierboven, als DJ wil je toch gevonden worden of niet? Indexen gaat niet al te makkelijk en je bent afhankelijk van een plugin.
Ik ben zelf druk bezig met HTML5 en jQuery/MooTools. Dit geeft mij de mogelijkheid af te stappen van Flash. Ik gebruik op mijn website HTML5 muziekspelers (zie Safari browser) met een flash fallback mogelijkheid indien HTML5 niet word ondersteund.
Mijn site draait op het opensource CMS Wordpress, als je er goed mee om kunt gaan kun je vrijwel alles. De installatie is onwijs makkelijk. Het enige nadeel kan het aanmaken van de database zijn in PHP MyAdmin. Keuze genoeg met oog op de toekomst, je moet er wel tijd voor willen maken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.