Wat denken jullie: oplichting of echt waar?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RemcoV    posted on 10-11-2010 18:55
Regelmatig krijg ik mailtjes van mensen over Sitetalk.
Je zou dan geld kunnen verdienen met het aantal mensen dat je aanbrengt bij de site.

Er staan dus dit soort linkjes in.
http://www.unifiedvibe.com/sitetalk/?ID=1289400894U1387001237

Als je erop klikt krijg je een filmpje met de uitleg en daar staat dus exact in wat ik bedoel.

Wat denken jullie.
Is dit een grap/oplichting of echt waar?

What do you think about Wat denken jullie: oplichting of echt waar? ??

Vote :   

nils7    posted on 10-11-2010 18:58
als het te goed is om waar te zijn dan is het dat ook
Bootstrap    posted on 10-11-2010 19:01
Ik zou dat soort dingen nooit doen, zit vrijwel altijd een addertje onder het gras.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tomazos    posted on 10-11-2010 19:22
ik word helemaal gek van die spam mail van jou remco:P over dit...? op twitter,hyves,msn,me e-mail :P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
BennoRevelli    posted on 10-11-2010 19:30
Vaak kun je wel enigszins iets 'verdienen' met dit soort praktijken , maar verwacht niet dat je er rijk van wordt.
Ook zou ik me persoonlijk nooit mee inlaten, als je geld wil verdienen kun je er het beste 'gewoon' voor werken,, thats life Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Tomazos    posted on 10-11-2010 19:42
manier om snel geld te verdienen is om je in te schrijven voor medisch onderzoek,
10 dagen in een huis, met leeftijds genoten lol trappen, en cashenHappy, laughing
Lomme_    posted on 10-11-2010 20:07
Poster: Tomazos
manier om snel geld te verdienen is om je in te schrijven voor medisch onderzoek,
10 dagen in een huis, met leeftijds genoten lol trappen, en cashenHappy, laughing

Leg eens uit? :D
Esmee    posted on 10-11-2010 21:25
Een beetje zoals de film 'das Experiment'? (echt een aanrader!)
Zeker als je bedenkt dat het gebasseerd is op een waar gebeurt verhaal.
Bootstrap    posted on 10-11-2010 21:46
Ja die film is vet! Maar je kunt inderdaad lekker verdienen met van die experimenten, al zou ik wel goed kijken waar je voor tekent.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
no-rush    posted on 10-11-2010 21:46
dit is watwat ik denk wat er gebeurt hun verkopen jouw e-mail aderes aan spam sites zodat hun en geld mee verdienendoor de spam gaat nietmand dit doen dus verdien je geen geld dud het enige wat je hebt uiteindelij is een hoop troep in je inbox en even veel geld op je bank.
ga nooit in op dit sord troep rij door internet word je aleen door een goed lopende site te maken en daar advertenties op te plaatsen.

grz
Tomazos    posted on 10-11-2010 22:14
Poster: Lomme_

Leg eens uit? :D

staat vaak in de krant hier in NL, bij advertenties dat ze proef personen zoeken voor medicijnen,
dan ga je 10 dagen in een huis, pillen slikken, en als er wat mis gaat zijn er genoeg dokters aanwezig,

de kans dat er wat met je gebeurd is nihil, maar ALS het gebeurd, dan heb je ervoor getekendHappy, laughing
Yorick    posted on 10-11-2010 22:24
ik word helemaal gek van die spam mail van jou remco:P over dit...? op twitter,hyves,msn,me e-mail :P

Hier nog 1

www.partyawards.nl stem even op DJ-Yorick
Hardshort    posted on 11-11-2010 09:53

staat vaak in de krant hier in NL, bij advertenties dat ze proef personen zoeken voor medicijnen,
dan ga je 10 dagen in een huis, pillen slikken, en als er wat mis gaat zijn er genoeg dokters aanwezig,

de kans dat er wat met je gebeurd is nihil, maar ALS het gebeurd, dan heb je ervoor getekendHappy, laughing

Ik zie ze ook regelmatig in de krant staan, de vergoedingen zijn niet misselijk moet ik zeggen.
Snel verdient cdjtje iig. Ze geven ook slechts een kwart van de proefpersonen daadwerkelijke medicijnen, de rest krijgt placebo's maar niemand weet uiteraard of hij of zij echte slikt. Met een groep vrienden als je je eens een week verveelt mischien dus een aanrader, maar ik vraag me toch echt af of het allemaal wel 100% veilig is.

Iemand hier dit wel eens gedaan trouwens ?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl

This is an old Topic

No new postings for 5.295 days.
 Post CommentThat would be 176.5 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

223 Users online: 19 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 54.974
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.662.725