[M] SinuZ Sounds DeepFM minimal techno 9-11
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 09-11-2010 23:44
Voor degenen die onze minimal/techno mix van vanavond gemist hebben. Stiekem zit er ook wat nu-disco en een dubstep plaat doorheen, goed zoeken Cool

Live gemixt en opgenomen met:
- Allen & Heath Xone:4D
- MacBook 13' 2,4 GHz
- Sennheiser HD25
- Shure SM 58SE mic

Tracklist:
* mri - kare
* heiko laux, steve rachmad - politeness protocol
* max cooper - ripple
* thomas schumacher - taxi (mandy & siopis mix)
* max cooper - chaotisch serie (maetrik abstract beats remix)
* marco faraone and arado - strange neighbors
* peter horrevorts - jellyneck
* hugo, marshall (aka luigi rocca) - mortal coil (manuel de la mare remix)
* minicoolboys - surgery
* gamat 3000 - photone (matthias tanzmann remix)
* mri - sons of the silent age
* 2562 - the wind up
* cevin fisher, loleatta holloway - you got me burning up (supernova in stereo mix)
* secret cinema - 2-c-bright
* mike haddad, royce haven, redondo - stunted
* ricky ambilotti - mo the clown
* fergie - liquid brain
* egbert - bewust zijn

Laat vooral weten wat je ervan vindt Happy, laughing We staan altijd open voor feedback, positief of (opbouwend)negatief.

//SOUNDCLOUD\\
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about [M] SinuZ Sounds DeepFM minimal techno 9-11 ??

Vote :   
Bootstrap    posted on 10-11-2010 18:03
Geen commentaar? Happy, laughing
Tekhead    posted on 11-11-2010 03:36
Goed gemixt Boots, het koste me wel moeite om hem helemaal te beluisteren, ben namelijk geen Fan van de hedendaagse minimal. Was ook aan't wachten op de Techno tunes, maar die bleven achterwege, spijtig voor mij dan zeker !
Wat me wel blijft opvallen is dat Nederlandse DJ's & producers altijd met lange intro's werken voor first break eraan komt, en na die eerste break, naar mijn normen, er redelijk snel down tempo wordt gedaan, en dan de opbouw naar de big break of naar de climax terug lange aanloop nodig heeft, en dat vind ik jammer. LET WEL ! Persoonlijke opbouwende en positieve kritiek van mij, maar heeft uiteraard ook te maken met persoonlijke muziekale voorkeur, en in geen enkel geval met de kwaliteiten van de dj !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
EleMentcp    posted on 11-11-2010 10:03
heeerlijk zit nu lekker te luisteren op school, lekkere minimal house techno zit er niet echt in maar klinkt lekkers, en neem hem mee voor in de trein voor op me ipodje thx,

ga zo doorCool!
Bootstrap    posted on 11-11-2010 10:10
Bedankt voor de comments!

@ Tekhead: Tja, het ligt er maar aan wat je techno noemt Happy, laughing Je hebt ook rustige techno. Deze mixtape is echt bedoelt om lekker naar de luisteren, niet om te knallen. Voor de volgende mix ga ik weer wat meer knallen Cool Ik heb op het begin ook een stuk langzamer gemixt dan naar het einde. In het eerste kwartier maar drie tracks gebruikt en in totaal 18 in een uur. Op het begin komt hij daardoor misschien voor je gevoel wat langzaam op gang, maar dat vind ik zelf juist wel lekker.

@ EleMentcp: Bedankt! Happy, laughing Zoals al eerder genoemd, het ligt er maar net aan wat je techno noemt Cool Leuk om te horen dat je de mix kan waarderen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

188 Users online: 50 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 66.536
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.402.067