De Late Leeuw Chatcorner Deel 45! (8/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

feestbeest    posted on 09-11-2010 22:00
Jaja, deel 45 alweer!
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Wat is de late leeuw?
?- Het topic voor alle nuttelose chat berichten en offtopic post's

Er zijn toch een paar regels om het leuk te houden:
?
??
- Geen discriminatie.
?? - Geen gevloek.
?? - Geen sms/chat taal, ABN graag.
?? - Geen gespam/links naar webshop's.
?? -
Eerdere Late Leeuw's:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 41
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 42
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 43
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 44??????????????????????????????????????????????????????????????

Have fun!
??
???????????????????????????????????????????????????????????????????
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 09-11-2010 @ 22:14:36 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 45! ??

Vote :   

TH3llC    posted on 14-11-2010 16:43
Poster: Ziax

Ja ik ook, maar de laatste 6 rondes was hij zodanig zenuwachtig dat hij een pak fouten maakte.. 2x te wijd, een keer te vroeg op het gas en dan nog een beetje onsportief doen tegen petrov.. Oke het is klote maar hij had anders kunnen reageren

het was onsportief maar hoe zou jij reageren als je op die manier de wereldtitel misloopt?
alonso had denk ik nog 4de kunnen eindigen moest petrov hem niet tegenhouden.
maar het is anders uitgedraait, zo zie je nog maar eens hoe onvoorspelbaar de autosport is.
en schumacher in de eerste ronde eruit, en die man kon nog altijd lachen^^
feestbeest    posted on 14-11-2010 16:45
Zo vandaag trouwens ook me UDG trolly opgehaald bij kroket van hier op het forum, 5 uur in de trein gezeten daarvoor. Maar voor dat prijsje kon ik hem niet laten staan!

Ik heb een vraag die ik namens een vriend stel:
Hij wilt een sub kopen maar heeft geen idee wat, ik heb hem aangeraden om vanaf 15 inch te kopen en niet kleiner(Wat hij eerst op het oog hadt) Zijn buget is tot de max 600 per sub en gaat icm 4 speakers van jb 250watt rms per stuk.
Wat moet die sub dan minimaal in zich hebben kwa watt en hoeveel inch is aan te raden?

Alvast bedankt!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Ziax    posted on 14-11-2010 17:03
Klopt, maar ik denk ook dat schumacher wel weet dat zijn top periode voorbij is..
ohja, het is zo Happy, laughing, het is een mooi seizoen geweest! Tijd om uit te kijken naar het volgende
TH3llC    posted on 14-11-2010 17:05
Poster: Ziax
Klopt, maar ik denk ook dat schumacher wel weet dat zijn top periode voorbij is..
ohja, het is zo Happy, laughing, het is een mooi seizoen geweest! Tijd om uit te kijken naar het volgende

idd! hoe sneller hoe liever^^
hopelijk dat ik dan naar spa kan gaan, is nog wel een tijdje maar ik kijk er al naar uit!
Tekhead    posted on 14-11-2010 17:41
Poster: Seca

Op ILT waren ze zelfs tickets voor ?25 aan het verkopen.
Het was wel een goed feesje Happy, laughing

Chris Liebing, Dave Clarke, Underworld, Booka Shade & Sound of Stereo aan het werk gehoord Happy, laughing

Amai, net terug van Gent van een after Party (illegal) met o.a. Optimo & GETHS?NOCH, heel vet.

Ik ben gestart in R.R. met optimo, vette set, effe DJ Hell geluisterd, begon goed en hield dat even vol, maar zakte dan toch redelijk vlug terug naar een te minimalistische set, waaruit blijkt dat hij de rauwe Techno niet meer onder de knie heeft, ben dan naar Boys Noise geweest, en die wist het Tempo wel terug de hoogte in te jagen, maar heb toch al een stuk of wat betere sets gehoord van deze jonge man, ik bleef op zoek gaan naar?set van?continu pompende Techno beats, en ging dus terug naar Red voor Chris Liebing, want in Red lag nog veel mooi's in't verschiet, maar Liebing gaf m.i. een teleurstellende set naar zijn kunnen dus, want hij ging een beetje door op't elan van Hell, en daar was ik niet echt blij mee, ben dan naar Crookers gaan luisteren en die begon meteen met opjuttende beats, ben dan terug naar rood gegaan omdat Technasia ging beginnen, en de fransman gooide de allerbeste harde pompende Franse techno door de zaal, en iedere echte Techno liefhebber ging in trance, m.i. de beste set van de Fransman van de afgelopen jaren die ik gehoord heb, en als ideale pr? set van Dave Clarke die zoals altijd op ILT de zaal doet ontploffen, met een tempo...man man toch. Bij Robert Hood ben ik naar de set van onze groene dokter lektroluv' gaan luisteren met tevredenheid weeral, daarna naar mijn inziens, samen met Technasia de beste Techno set van de avond en dat was Ben Sims, ongeloofelijk zalig, en dan terug om allerlaatste dj aan't werk te zien, DJ Pierre, eentje die men niet voor niets veelal ILT laat afsluiten, dit jaar met een grandioze live bijgewerkte versie van een van?de beste retro plaat uit de geschiedenis namelijk 'The Flash' van Green Velvet.
't was een vet feestje maar zeker niet uitzonderlijk

@Seca:?Die kaarten van 25,00 euro en?sommige andere waren valse kaarten, en allen werden verkocht door Noord-Afrikanen ! Hoe gek ben je om daar kaarten van te kopen. Dat is om problemen vragen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 14-11-2010 19:34
klinkt als een geslaagd feest!

Oh: en als je cd spelers kapot gaan, deze jongens laten zien hoe je alles op kan lossen

http://www.youtube.com/watch?v=9-5PgSlm54U&feature=grec_index
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 14-11-2010 20:20
idd, en ik denk dat er enkele bij waren die jou ook uit je dak zouden hebben doen gaan. Cool
EleMentcp    posted on 14-11-2010 22:49
yeah Richie Hawtin joined de line up van Sensation Germany dit jaar, jammer dat ik daar niet bij kan zijnUnhappy
TH3llC    posted on 15-11-2010 00:40
al dat dj gedoe.. ik ben er nog steeds niet goed van dat Vettel de F1 werelskampioen isCool
Tekhead    posted on 15-11-2010 10:32
waarom niet ?
Roov    posted on 15-11-2010 10:56
Poster: Estacy
klinkt als een geslaagd feest!

Oh: en als je cd spelers kapot gaan, deze jongens laten zien hoe je alles op kan lossen

http://www.youtube.com/watch?v=9-5PgSlm54U&feature=grec_index

Wat een super filmpje Winking my eye
Jorrit    posted on 15-11-2010 11:12
Ik ben op zoek naar nieuwe oordoppen, m'n oude passen niet meer goed. Filterz, earproof of gewoon langs de beter horen winkel in het dorp? Wie roept?
Tekhead    posted on 15-11-2010 12:12
Poster: Jorrit
Ik ben op zoek naar nieuwe oordoppen, m'n oude passen niet meer goed. Filterz, earproof of gewoon langs de beter horen winkel in het dorp? Wie roept?

Betere hoorwinkel denk ik.
TH3llC    posted on 15-11-2010 12:42
Poster: Tekhead
waarom niet ?

omdat ik vind dat alonso moest winnenCool
maar ik gun het vettel wel hij is een goede rijder zonder twijfel
hij heeft dit seizoen wel veel fouten gemaakt
Tekhead    posted on 15-11-2010 12:50
wie niet ?
EleMentcp    posted on 15-11-2010 13:24
zowizo respect voor vettel hoor, jongste coureur ooit die f1 won
TH3llC    posted on 15-11-2010 13:27
dat wel, hij heeft het goed gedaan
wereldkampioen F1 is niet voor iedereen weggelegt
meest technische sport in de wereld!
kun je niet vergelijken met voetbal ofzo
User edit by TH3llC on 15-11-2010 @ 13:28:03 (35%)
Tekhead    posted on 15-11-2010 13:48
Kijk, hij heeft de meeste GP's gewonnen en de meeste pole's behaald, dan ben je mijn inziens verdiend wereldkampioen !
DJADMIN    posted on 15-11-2010 13:58
Poster: TH3llC

omdat ik vind dat alonso moest winnenCool
maar ik gun het vettel wel hij is een goede rijder zonder twijfel
hij heeft dit seizoen wel veel fouten gemaakt

De grootste fout werd gisteren na de wedstrijd gemaakt door alonso.... en daarmee uit. Een sportman doet zoiets niet. Dus of hij de terechte kampioen is ? Misschien wel ja, anders Webber wel.
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 15-11-2010 14:47
Teleurgestel omdat hij zijn quasie zekere wereldtitel door de neus geboord zag gaan, maar dan nog blijf je sportief.

Al was het het spannendste F sids jaren, sinds de dood van Senna kan het mij nog weinig boeien.
Winston    posted on 15-11-2010 15:37
Beste members ik heb een voorstel.

Als je nu op de pagina van de late leeuw komt moet je een heel eind naar beneden scrollen voordat je kunt lezen. Dit komt doordat de lijst met linkjes naar oudere late leeuwen erg lang is geworden.

Daarom stel ik voor dat er een sticky topic wordt gemaakt met de links naar oude leeuwen en bij volgende late leeuwen is er dan geen lange lijst meer.

Geef je mening aub wat jullie ervan vinden.
Tic Toc
Estacy    posted on 15-11-2010 16:40
Tek, kun je die PM opnieuw sturen? hij werkt nu niet echt...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 15-11-2010 16:43
Is al gebeurd Est,

BTW, Goed idee van dat scrollen.
User edit by Tekhead on 15-11-2010 @ 16:44:22 (100%)
W.i.M    posted on 15-11-2010 17:29
Poster: Winston
Beste members ik heb een voorstel.

Als je nu op de pagina van de late leeuw komt moet je een heel eind naar beneden scrollen voordat je kunt lezen. Dit komt doordat de lijst met linkjes naar oudere late leeuwen erg lang is geworden.

Daarom stel ik voor dat er een sticky topic wordt gemaakt met de links naar oude leeuwen en bij volgende late leeuwen is er dan geen lange lijst meer.

Geef je mening aub wat jullie ervan vinden.

Ik weet een workaround die voor mij goed werkt. Er is namelijk een optie in je profiel gemaakt waarbij je kunt aangeven of de topicpost boven iedere pagina van het topic bovenaan moet worden gepost of niet.

Ikzelf zit niet te wachten op de beginpost behalve op pagina 1 waar het thuis hoort.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Winston    posted on 15-11-2010 17:32
Oi, dat lijkt me beter ja. Alleen kan ik het niet vinden in My Profile.

Ik heb het gevonden in 'My Profile / edit my profile'; thanx W.i.M
Tic Toc
User edit by Winston on 15-11-2010 @ 17:34:51 (94%)

236 Users online: 11 Guests (225 Unknown)
Pages generated today : 43.264
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.638