Poster: Seca
Op ILT waren ze zelfs tickets voor ?25 aan het verkopen.
Het was wel een goed feesje 
Chris Liebing, Dave Clarke, Underworld, Booka Shade & Sound of Stereo aan het werk gehoord 
Amai, net terug van Gent van een after Party (illegal) met o.a. Optimo & GETHS?NOCH, heel vet.
Ik ben gestart in R.R. met optimo, vette set, effe DJ Hell geluisterd, begon goed en hield dat even vol, maar zakte dan toch redelijk vlug terug naar een te minimalistische set, waaruit blijkt dat hij de rauwe Techno niet meer onder de knie heeft, ben dan naar Boys Noise geweest, en die wist het Tempo wel terug de hoogte in te jagen, maar heb toch al een stuk of wat betere sets gehoord van deze jonge man, ik bleef op zoek gaan naar?set van?continu pompende Techno beats, en ging dus terug naar Red voor Chris Liebing, want in Red lag nog veel mooi's in't verschiet, maar Liebing gaf m.i. een teleurstellende set naar zijn kunnen dus, want hij ging een beetje door op't elan van Hell, en daar was ik niet echt blij mee, ben dan naar Crookers gaan luisteren en die begon meteen met opjuttende beats, ben dan terug naar rood gegaan omdat Technasia ging beginnen, en de fransman gooide de allerbeste harde pompende Franse techno door de zaal, en iedere echte Techno liefhebber ging in trance, m.i. de beste set van de Fransman van de afgelopen jaren die ik gehoord heb, en als ideale pr? set van Dave Clarke die zoals altijd op ILT de zaal doet ontploffen, met een tempo...man man toch. Bij Robert Hood ben ik naar de set van onze groene dokter lektroluv' gaan luisteren met tevredenheid weeral, daarna naar mijn inziens, samen met Technasia de beste Techno set van de avond en dat was Ben Sims, ongeloofelijk zalig, en dan terug om allerlaatste dj aan't werk te zien, DJ Pierre, eentje die men niet voor niets veelal ILT laat afsluiten, dit jaar met een grandioze live bijgewerkte versie van een van?de beste retro plaat uit de geschiedenis namelijk 'The Flash' van Green Velvet.
't was een vet feestje maar zeker niet uitzonderlijk
@Seca:?Die kaarten van 25,00 euro en?sommige andere waren valse kaarten, en allen werden verkocht door Noord-Afrikanen ! Hoe gek ben je om daar kaarten van te kopen. Dat is om problemen vragen.