Poster: timmy90
toch ff fototje posten,
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1698039884215&set=a.1698037244149.174283.1034407488
mijn nieuwe booth, er komt binnekort wel een ander mengpaneel!
Poster: -FLoriZ-
YAYJOEPIEYAY!
Kort verhaal:
Ik vierde vandaag mijn verjaardag, had al 200 euro van mn ouders gekregen en de visite was ook zeer gul, uiteindelijk precies het bedrag wat ik nog nodig had voor mn macbook pro 13'' gekregen en heb 'm net besteld. Vervolgens kwam m'n buurman naar me toe: 'Zeg Floris, nu heb je net wel je nieuwe Mac enzo besteld, maareh, ... je mag de mijne ook hebben. '*WTFOMFGBBQ*-blik in mijn ogen' Ik heb hem toch niet meer nodig want ik heb een nieuwe, ik weet niet of je er wat aan hebt met al die geavanceerde programma's van je, maar hij is al wat sneller gemaakt door mijn neef bij Apple dus waarschijnlijk kan je er wel wat mee. Kom 'm ergens aan het einde van de week maar ophalen.'
=D
Poster: -FLoriZ-
YAYJOEPIEYAY!
Kort verhaal:
Ik vierde vandaag mijn verjaardag, had al 200 euro van mn ouders gekregen en de visite was ook zeer gul, uiteindelijk precies het bedrag wat ik nog nodig had voor mn macbook pro 13'' gekregen en heb 'm net besteld. Vervolgens kwam m'n buurman naar me toe: 'Zeg Floris, nu heb je net wel je nieuwe Mac enzo besteld, maareh, ... je mag de mijne ook hebben. '*WTFOMFGBBQ*-blik in mijn ogen' Ik heb hem toch niet meer nodig want ik heb een nieuwe, ik weet niet of je er wat aan hebt met al die geavanceerde programma's van je, maar hij is al wat sneller gemaakt door mijn neef bij Apple dus waarschijnlijk kan je er wel wat mee. Kom 'm ergens aan het einde van de week maar ophalen.'
=D
Poster: main
ho eens, 2 macbooks! kun je je order nog cancellen?
Poster: Mixt-Ape
What the foooowk :p
Poster: Estacy
aait 2 macbooks :P
Poster: TH3llC
verkoop hem door?
Poster: Estacy
aaight :p gaat lekker, knal de electro maar in de oren van uitgaand nederland!
Poster: timmy90
wie opent de nieuwe ll?
weet er iemand een goede 19 inch mixer die maar 1 unit hoog is?
2/3 kanalen is goed...