Poster: Dyno
Dank je Tekhead
Hier een heeeeeel kort clipje van donderdag: http://www.youtube.com/watch?v=j4AqGDPkEL0
Poster: Tekhead
Als je al paypal hebt, dan moet je toch geen nieuwe aanmaken dries. Heb je dat gemaild aan ebay, want een account is een account, en als je een goedgekeurde account van Paypal hebt moet je dat toch gewoon kunnen aaneen linken denk ik, stuur desnoods een mailtje ook naar Paypal.
Poster: Yorick
Ha,,
Daar was ik ook donderdag,, liep lekker hele tijd heen en weer tussen de Skihut & Get Back..
Als je al paypal hebt, dan moet je toch geen nieuwe aanmaken dries. Heb je dat gemaild aan ebay, want een account is een account, en als je een goedgekeurde account van Paypal hebt moet je dat toch gewoon kunnen aaneen linken denk ik, stuur desnoods een mailtje ook naar Paypal.
Poster: W.i.M
zou iemand dit hele bericht even kunnen quoten en even wat text eronder neerzetten als test
Poster: T-to-the-J
Tuurlijk kan ik dat
was me niet opgevallen, als ie niet meer terugkomt is spijtig maar denk dat er te weinig gebruik van gemaakt wordt/werdt.
Poster: W.i.M
Wat er is veranderd is onder andere de < quote > tag is omgezet naar [ quote ]
Wat is het verschil tussen beide tags dan ?
Poster: niiicola
Net naar jackass 3d gegaan, nu in de trein terug.
Poster: MaximDJ
Klopt het dat ik geen Smileys meer kan zetten in mijn post? Ik zie ze niet meer. Mijn hele post menu is weg. Alleen een typvak
Poster: main
en? hoe is ie?
Poster: TH3llC
het is stil op djr en ik verveel me kapot