Poster: Tekhead
Kan je niet als je absoluut Paypal wil gebruiken op ebay. Je kan eventuele buitenlandse kopers laten betalen via internationale overschrijving, gaat sneller dan Paypal, moet jij?je bankrekening gegevens opgeven met IBAN en BICcode, die kan je vinden op je uittreksels,?of ze gewoon laten overschrijven. Het verschil tussen overschrijving via IBAN code en een gewone overschrijving is groot, namelijk via Iban is dat gratis voor?de koper?en heel snel (max.?3 werkdagen), maar via gewone overschrijving zijn er redelijk hoge kosten aan verbonden en duurt het minstens 14 werkdagen voor het geld op je rekening staat.?
Ik dacht dat jij al een paypal account had, hoe heb je die dan kunnen aanmaken zonder een creditcard ?
Ik heb inderdaad een paypal account, ik heb dit gekoppeld aan mijn bankrekening , en niet aan een creditcard, dit is ook een mogelijkheid. Maar ik dacht dat het mogelijk was om via paypal af te handelen, gekoppeld aan bankrekening, en niet aan creditcard. Inmiddels heb ik al wel een mailtje gestuurd naar ebay hoor

maarja nog ff wachten op antwoord.
Offtopic: Ik wil trouwens binnenkort een drumstel kopen :P Zit daar al een jaar of 2 aan te denken, en zit altijd mee te drummen met mijn handen en gsm om tafel, dus ipv altijd een nieuwe gsm te kopen omdat deze sneuvelt door het drummen, zou ik liever een drumstel willen kopen ^^ Ik dacht aan de Yamaha GM2F5 Gigmaker drumstel