Poster: MathizPoster: Tekhead
Dat is geen lulkoek Mathiz, kijk maar eens naar danceTV, daar krijg je dj sets te zien van afgelopen zomer in Nederland, en daar is een duidelijk verschil te merken met de hedendaagse festivals, de mensen staan gewoon allemaal stil, enkele uitzonderingen niet te nagelaten, veel dj's die meer naar hun Laptop staan te kijken en klooien dan zich met het publiek feeling te krijgen, en vele allemaal met dezelfde monotone minimal deuntjes.
dan bezoek jij toch andere festivals als mij ? je moet de dikke party's natuurlijk wel weten te vinden he ? op dnb en dubstep feestjes word doorgaans drie maal zo hard losgegaan dan op jouw ouwe trance shit (om het cru te zeggen). hangt natuurlijk van genre tot genre af ! Ik vind dit echt weeral complete onzin en weeral een domme verglijking zoals al je andere . Vroeger dit vroeger dat . In belgie dit en belgie dat stop nou eens met je zo zielig uit te drukken over de hedendaagse cultuur ? Jij bent net zoals mijn bomma :p lol
Je zou mss beter eens? lezen ipv onzin te posten ! Ten eerste heb ik het hier helemaal niet over festivals in Belgie ! 2- Bewijs je weer eens dat je kennis over mij, nul komma nul is, want als je tenminste eens alles zou lezen en proberen te begrijpen, zou je tenminste al weten dat ik geen trance maar techno fan ben !!!! En die ouwe trance shit, dat was tenminste nog goede Trance, heel wat beter dan die monotone commercieele kak van nu, en die ouwe trance shit wordt nu nog steeds geremixed, ge-remastered, en veel als sample's gebruikt in de hedendaagse muziek.
Btw. Ik ben er zeker van dat ik jaarlijks nog steeds meer feesten en festivals bezoek dan jij, in binnen en buitenland, en vele stijlen, maar ik kom niet graag op dnb en dubstep feestjes daar lopen vooral gasten zoals jij rond, die denken dat ze alles al gezien hebben en weten, maar geeneens de moeite doen om de aangeleverde bronnen eens te checken, maar wel de moeite doen om ruzie te stoken als ze het niet eens zijn. Je moet mij niet geloven, de meeste grote dj's die al jaren gevestigde en gerenomeerde waarde zijn hebben dit al meermaals aangehaald ! Dat je zo weeral reageerd zegt meer over jezelf dan over mij, of doe je zo omdat je jaloers bent dat je het niet zelf meegemaakt hebt?
@Maximdj: Op qlimax nog niet maar op dancevalley en Misteryland meermaals geweest en daar is het ook veranderd. Ik denk niet dat er nu meer drugs gebruikt wordt op festivals als vroeger, maar vroeger gebeurde het meer verdoken en verborgen voor niet gebruikers, nu is er meer openheid ivm gebruik (of misbruik).?
Poster: LLCoolP
zaterdag zie ik roog weer live!
heb er weer veel zin in
feestje begint wel al om 7 uur:Ptot 6uur s'ochtendshoppa
Poster: Yorick
Terug van de Party Awards, was gezellig!
Poster: Esmee
Nog wat gewonnen??
Poster: TH3llC
weet iemand of ik mijn geluidskaart kan gebruiken voor timecode?
de geluidskaart is een : infrasonic quartet
Poster: tek-zotic
WICKED SICK
dit noem ik nu nog eens creatief omgaan met muziek
Poster: Sandr
Even een kort vraagje :Ik ben nu bezig met actieve speakers aan te sluiten en alle stroom gaat door gele pvc leidingen en de signaal kabel gaat 'los' over het plafond. Nu is mijn vraag: kan ik de signaal kabel wel aan de buitenkant van de pvc leiding leggen.
Dus dat ik de signaal kabel met tie wraps of iets dergelijks aan het gele buisje vastmaak. maar ik weet niet of ik dan alsnog signaal storing krijg?
Kan iemand me dit vertellen?
Sorry voor de matige post maar me tel werkt niet echt mee.
Poster: tek-zotic
WICKED SICK
dit noem ik nu nog eens creatief omgaan met muziek
Poster: BootstrapFilm 't pleaseeee.
Haha ja serieusIk ben benieuwd wat hij ervan bakt..
Poster: main
minimal/techno liefhebbers opgelet!
egbert heeft nieuwe platen uitgebracht!!!
en dit is tot nu toe de meeste zieke die ik ooit gehoord heb!
Poster: EleMentcp
klinkt lekker thx