De Late Leeuw Chatcorner Deel 45! (19/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

feestbeest    posted on 09-11-2010 22:00
Jaja, deel 45 alweer!
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Wat is de late leeuw?
?- Het topic voor alle nuttelose chat berichten en offtopic post's

Er zijn toch een paar regels om het leuk te houden:
?
??
- Geen discriminatie.
?? - Geen gevloek.
?? - Geen sms/chat taal, ABN graag.
?? - Geen gespam/links naar webshop's.
?? -
Eerdere Late Leeuw's:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 41
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 42
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 43
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 44??????????????????????????????????????????????????????????????

Have fun!
??
???????????????????????????????????????????????????????????????????
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 09-11-2010 @ 22:14:36 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 45! ??

Vote :   

Seca    posted on 23-11-2010 21:36
Iemand die de track kent die op 0:03 ingemixt word? ( retro )

http://www.youtube.com/watch?v=BBP3I_FAy8g
Renzis    posted on 23-11-2010 23:26
Poster: Winston
Is iemand bekend mee, hoe DJ Roog draait? Ik weet dat hij house draait, maar is ie echt goed?

DJ Roog

Roog is een ware held! Die man draait echt goed! Hij bouwt het goed op, houdt het continu gaande en vooral veel ritme! Mocht je overwegen hem te boeken: DOEN!

Ik heb hem zeker 5 keer live mogen bewonderen en geen enkele keer mijn (hoge) verwachtingen tekort gedaan!
Tekhead    posted on 24-11-2010 00:44
Poster: Seca
Iemand die de track kent die op 0:03 ingemixt word? ( retro )

http://www.youtube.com/watch?v=BBP3I_FAy8g

Deze is een?bangelijk?Retro plaatje, een dansbommeke en?dan weet ik het meestal?meteen?Dries, want dat is eentje van mijnen tijd Cool?kan, mag en zal nooit ontbreken op elke echte Retro Classix- party's.

Dit is ION '98 - Tructure, uitgebracht op het Nitric Label (B.I.G-TIME), de?uitvoerder is de welgekende dj maar vooral producer Danny Casseau (Bel.) Catalogusnr. is NIT 983602. Cool

Misschien heb je die wel zelf onlangs aangekocht in St. Niklaas daar.

En om te bewijzen dat vroeger de Nederlandse festivals stukken beter waren dan nu, want er werd tenminste gedanst, de festivals waren van een ander en hoger niveau, net als de echte Trance dj's en Producers, klik de link en je ziet de betreurde Duitse Trance God Mark Spoon (Jam&Spoon)

?http://www.youtube.com/watch?v=SmiK-oeZog0&feature=fvw
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 24-11-2010 @ 01:44:13 (59%)
donkey    posted on 24-11-2010 05:11
oh wat is slapen tog moeilijk voor mij :s
kan niet slapen :p
en moet straks van half 9 tot 5 uur naar de les :s
Maniax
ThijsG    posted on 24-11-2010 09:03
Tijdje niks gepost, maar toch ff mn feestje kwijt:

[b] Ik ben vandaag 16 geworden!!!!![/b]:D:D:D
Rusafli    posted on 24-11-2010 09:20
Gefeliciteerd. Jipeee
Sandr    posted on 24-11-2010 10:42
Heb ik even wat gemist op het forum? Is het nu mogelijk om de posts van iemand te beoordelen aan de hand van die drie gekleurde blokjes?

Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoudt en hoe het werkt??

Lezen is ook een vak: ////www.djresource.eu/Forum/topic/19726/p/2/DJR-Votesysteem-in-het-forum/#last

Ik heb niks gezegd Cool
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 24-11-2010 @ 10:43:29 (64%)
Tekhead    posted on 24-11-2010 11:19
happy birthday Thijs
Roov    posted on 24-11-2010 11:41
Gefeliciteerd Thijs!
TH3llC    posted on 24-11-2010 11:43
gefeliciteerd!
Winston    posted on 24-11-2010 11:47
Thanx voor de info Renzis en gefeliciteerd ThijsG.
Tic Toc
Bootstrap    posted on 24-11-2010 11:47
Gefeliciteerd naamegenoot Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Ashley    posted on 24-11-2010 14:00
Poster: Renzis

Roog is een ware held! Die man draait echt goed! Hij bouwt het goed op, houdt het continu gaande en vooral veel ritme! Mocht je overwegen hem te boeken: DOEN!

Ik heb hem zeker 5 keer live mogen bewonderen en geen enkele keer mijn (hoge) verwachtingen tekort gedaan!

Ik heb 'm slechts 1 keer live gezien, maar ik ben het volkomen met je eens!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Mathiz    posted on 24-11-2010 14:44
Poster: Tekhead

En om te bewijzen dat vroeger de Nederlandse festivals stukken beter waren dan nu, want er werd tenminste gedanst, de festivals waren van een ander en hoger niveau, net als de echte Trance dj's en Producers, klik de link en je ziet de betreurde Duitse Trance God Mark Spoon (Jam&Spoon)

haha waarom zouden de festivals vroeger beter zijn geweest ? vind ik lulkoek?
LilQuint    posted on 24-11-2010 15:33
Akai MPD 18 besteld Happy, laughing
TH3llC    posted on 24-11-2010 16:01
pukkelpop tel je dan hopelijk niet mee?
Tekhead    posted on 24-11-2010 16:14
Poster: Mathiz

haha waarom zouden de festivals vroeger beter zijn geweest ? vind ik lulkoek?

Dat is geen lulkoek Mathiz, kijk maar eens naar danceTV, daar krijg je dj sets te zien van afgelopen zomer in Nederland, en daar is een duidelijk verschil te merken met de hedendaagse festivals, de mensen staan gewoon allemaal stil, enkele uitzonderingen niet te nagelaten, veel dj's die meer naar hun Laptop staan te kijken en klooien dan zich met het publiek feeling te krijgen, en vele allemaal met dezelfde monotone minimal deuntjes.
Als je dan bvb Trance Energy festivals van eind jaren 90, begin 2000 ziet, dan zie je pas feestjes, met continue happy, dancin' people, mega dj sets met mega dj's, zoek maar eens op youtube naar diverse festivals van die periode, en hun dj's, je zal het verschil snel merken, toen had je nog ECHTE Rave's, waar 3 zaken het belangrijkst waren nl. The Place, The People, & The Music, en dat heb je nodig voor een echte rave, niet gelijk nu, The Price, The Decoration, & The Visitors?Outfit. Als je ze vroeger nooit hebt meegemaakt is het moeilijk om er over te oordelen uiteraard, ik wel en de hedendaagse festival bezoek ik ook nog regelmatig, dus weet echt wel waarover ik praat Cool
Yorick    posted on 24-11-2010 16:15
tijden veranderen,,
als het niet bevalt koop een tijdmachine,,,

Lang leven feestcafe's!
Tekhead    posted on 24-11-2010 16:26
Poster: TH3llC
pukkelpop tel je dan hopelijk niet mee?

neen,alhoewel pukkelpop ook hele verandering heeft ondergaan, vroeger waren er geen dj's op PP.
?
@yorick, heb jouw onnozele mening niet vandoen, als je geen deftig reply kan geven, zwijg dan beter, verder no offence maat?
Estacy    posted on 24-11-2010 16:43
feliciteert thijs!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TH3llC    posted on 24-11-2010 17:32

neen,alhoewel pukkelpop ook hele verandering heeft ondergaan, vroeger waren er geen dj's op PP.

@yorick, heb jouw onnozele mening niet vandoen, als je geen deftig reply kan geven, zwijg dan beter, verder no offence maat?

ik kom op redelijk veel plaatsen en niets komt in de buurt van pukkelpop, zo'n sfeer, na pukkelpop zie je op tv dat de dj's zeggen dat het zalig was, goede sfeer en dat is zeker zo in het publiek!
maar ik weet wat je wilt zeggen..
T-to-the-J    posted on 24-11-2010 17:33
Jay nieuwe avatar Happy, laughing Gefeliciteerd Thijs!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 24-11-2010 @ 17:33:25 (5%)
LLCoolP    posted on 24-11-2010 17:53
zaterdag zie ik roog weer live!Smile
heb er weer veel zin inWinking my eye

feestje begint wel al om 7 uur:Ptot 6uur s'ochtends

Happy, laughinghoppa
Join the party and become famous!
Seca    posted on 24-11-2010 18:31

Deze is een?bangelijk?Retro plaatje, een dansbommeke en?dan weet ik het meestal?meteen?Dries, want dat is eentje van mijnen tijd Cool?kan, mag en zal nooit ontbreken op elke echte Retro Classix- party's.

Dit is ION '98 - Tructure, uitgebracht op het Nitric Label (B.I.G-TIME), de?uitvoerder is de welgekende dj maar vooral producer Danny Casseau (Bel.) Catalogusnr. is NIT 983602. Cool

Misschien heb je die wel zelf onlangs aangekocht in St. Niklaas daar.

Thanx Roger! Happy, laughing Nice track!
Nog niet tegengekomen in die stock, maar ben nog vollop alles aan het afgaan van de ongesorteerde platen.
En je hebt gelijk wat betreft de festivals van vroeger, ik blijf het zeggen, spijtig dat ik niet in die tijd ben opgegroeit!
Mathiz    posted on 24-11-2010 18:37

Dat is geen lulkoek Mathiz, kijk maar eens naar danceTV, daar krijg je dj sets te zien van afgelopen zomer in Nederland, en daar is een duidelijk verschil te merken met de hedendaagse festivals, de mensen staan gewoon allemaal stil, enkele uitzonderingen niet te nagelaten, veel dj's die meer naar hun Laptop staan te kijken en klooien dan zich met het publiek feeling te krijgen, en vele allemaal met dezelfde monotone minimal deuntjes.
Als je dan bvb Trance Energy festivals van eind jaren 90, begin 2000 ziet, dan zie je pas feestjes, met continue happy, dancin' people, mega dj sets met mega dj's, zoek maar eens op youtube naar diverse festivals van die periode, en hun dj's, je zal het verschil snel merken, toen had je nog ECHTE Rave's, waar 3 zaken het belangrijkst waren nl. The Place, The People, & The Music, en dat heb je nodig voor een echte rave, niet gelijk nu, The Price, The Decoration, & The Visitors?Outfit. Als je ze vroeger nooit hebt meegemaakt is het moeilijk om er over te oordelen uiteraard, ik wel en de hedendaagse festival bezoek ik ook nog regelmatig, dus weet echt wel waarover ik praat Cool

dan bezoek jij toch andere festivals als mij ? je moet de dikke party's natuurlijk wel weten te vinden he ? op dnb en dubstep feestjes word doorgaans drie maal zo hard losgegaan dan op jouw ouwe trance shit (om het cru te zeggen). hangt natuurlijk van genre tot genre af ! Ik vind dit echt weeral complete onzin en weeral een domme verglijking zoals al je andere . Vroeger dit vroeger dat . In belgie dit en belgie dat stop nou eens met je zo zielig uit te drukken over de hedendaagse cultuur ? Jij bent net zoals mijn bomma :p lol
User edit by Mathiz on 24-11-2010 @ 18:38:17 (2%)

248 Users online: 14 Guests (234 Unknown)
Pages generated today : 70.395
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.548.396