Poster: Winston
Is iemand bekend mee, hoe DJ Roog draait? Ik weet dat hij house draait, maar is ie echt goed?
Poster: Seca
Iemand die de track kent die op 0:03 ingemixt word? ( retro )
http://www.youtube.com/watch?v=BBP3I_FAy8g
Poster: Renzis
Roog is een ware held! Die man draait echt goed! Hij bouwt het goed op, houdt het continu gaande en vooral veel ritme! Mocht je overwegen hem te boeken: DOEN!
Ik heb hem zeker 5 keer live mogen bewonderen en geen enkele keer mijn (hoge) verwachtingen tekort gedaan!
Poster: Tekhead
En om te bewijzen dat vroeger de Nederlandse festivals stukken beter waren dan nu, want er werd tenminste gedanst, de festivals waren van een ander en hoger niveau, net als de echte Trance dj's en Producers, klik de link en je ziet de betreurde Duitse Trance God Mark Spoon (Jam&Spoon)
?http://www.youtube.com/watch?v=SmiK-oeZog0&feature=fvw
Poster: Mathiz
haha waarom zouden de festivals vroeger beter zijn geweest ? vind ik lulkoek?
Poster: TH3llC
pukkelpop tel je dan hopelijk niet mee?
neen,alhoewel pukkelpop ook hele verandering heeft ondergaan, vroeger waren er geen dj's op PP.
@yorick, heb jouw onnozele mening niet vandoen, als je geen deftig reply kan geven, zwijg dan beter, verder no offence maat?
Deze is een?bangelijk?Retro plaatje, een dansbommeke en?dan weet ik het meestal?meteen?Dries, want dat is eentje van mijnen tijd?kan, mag en zal nooit ontbreken op elke echte Retro Classix- party's.
Dit is ION '98 - Tructure, uitgebracht op het Nitric Label (B.I.G-TIME), de?uitvoerder is de welgekende dj maar vooral producer Danny Casseau (Bel.) Catalogusnr. is NIT 983602.
Misschien heb je die wel zelf onlangs aangekocht in St. Niklaas daar.
En om te bewijzen dat vroeger de Nederlandse festivals stukken beter waren dan nu, want er werd tenminste gedanst, de festivals waren van een ander en hoger niveau, net als de echte Trance dj's en Producers, klik de link en je ziet de betreurde Duitse Trance God Mark Spoon (Jam&Spoon)
?http://www.youtube.com/watch?v=SmiK-oeZog0&feature=fvw
Dat is geen lulkoek Mathiz, kijk maar eens naar danceTV, daar krijg je dj sets te zien van afgelopen zomer in Nederland, en daar is een duidelijk verschil te merken met de hedendaagse festivals, de mensen staan gewoon allemaal stil, enkele uitzonderingen niet te nagelaten, veel dj's die meer naar hun Laptop staan te kijken en klooien dan zich met het publiek feeling te krijgen, en vele allemaal met dezelfde monotone minimal deuntjes.
Als je dan bvb Trance Energy festivals van eind jaren 90, begin 2000 ziet, dan zie je pas feestjes, met continue happy, dancin' people, mega dj sets met mega dj's, zoek maar eens op youtube naar diverse festivals van die periode, en hun dj's, je zal het verschil snel merken, toen had je nog ECHTE Rave's, waar 3 zaken het belangrijkst waren nl. The Place, The People, & The Music, en dat heb je nodig voor een echte rave, niet gelijk nu, The Price, The Decoration, & The Visitors?Outfit. Als je ze vroeger nooit hebt meegemaakt is het moeilijk om er over te oordelen uiteraard, ik wel en de hedendaagse festival bezoek ik ook nog regelmatig, dus weet echt wel waarover ik praat