Poster: T-to-the-J
Daar leek het niet op
Die converter zou ook nog kunnen, maar ik weet niet of de kwaliteit goed is van de goedkope convertertjes.
Maar ik bedoelde dat je er niet meteen 4 tt's op aan kan sluiten.
Trouwens, stond ik gister op Utrecht centraal, blijkt dat er 10 perrons verder iemand voor de trein is gesprongen... 2 uur vertraging gehad..
Aight, ik vraag me af hoe ze dat schoomaken..
Arme schoonmakers
Aight, moeten ze de plekken niet markeren voor technische recherche?
Poster: EstacyPoster: T-to-the-J
4 tt's kan handig. gewoon een phono-line convertertje er tussen plaatsen. voor 20 euries kun je die al krijgen.
en Rodger, idd, de controller voor effects en scrollen. timecode is net als een normale plaat/cd. je kan bijv. ook geen effecten op je mixer aanzetten via je cd speler/draaitafel. alleen muziek afspelen/pitchen/scratchen etc
of je iets kan met de EFX 500, goeie vraag. via send/return moet ie volges mij ook met timecode nog gewoon werken buiten de software om. Maar de EFX heeft wel MIDI, dus zou je em aan de computer kunnen aansluiten. wat dan de mogelijkheden zijn weet ik echt niet
Mss weet Dennis het, mja die heeft een EFX-1000, Thx, Estacy
Poster: TH3llC
heeft A&H eigelijk ooit cd-spelers ofzo gemaakt?
Poster: Tekhead
En wat me ook opviel, het groot aantal dj's die met de Xone 92 van A&H draaien, vooral de?Laptop dj's gebruiken die A&H?en niet een Pioneer.
Poster: Winston
Nooit, maar waarom plots deze vraag?
Poster: niiicola
Maak de laatste tijd alleen maar mooie overgangen van een cd speler die bijna niet werkt naar bcd3000. Cd speler heeft geen bpm counter dus volledig op gehoor. Op dat ding is dat knap
Poster: TH3llC
ik dacht er opeens aan dat ze alleen mixer en midi controllers hebben
had er nooit bij nagedacht en het kwam opeens in me op, vind het wel raar.
is hier een reden voor ofzo?
Poster: Tekhead
En wat me ook opviel, het groot aantal dj's die met de Xone 92 van A&H draaien, vooral de?Laptop dj's gebruiken die A&H?en niet een Pioneer.