De Late Leeuw Chatcorner Deel 45! (12/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

feestbeest    posted on 09-11-2010 22:00
Jaja, deel 45 alweer!
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Wat is de late leeuw?
?- Het topic voor alle nuttelose chat berichten en offtopic post's

Er zijn toch een paar regels om het leuk te houden:
?
??
- Geen discriminatie.
?? - Geen gevloek.
?? - Geen sms/chat taal, ABN graag.
?? - Geen gespam/links naar webshop's.
?? -
Eerdere Late Leeuw's:

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 41
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 42
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 43
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 44??????????????????????????????????????????????????????????????

Have fun!
??
???????????????????????????????????????????????????????????????????
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 09-11-2010 @ 22:14:36 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 45! ??

Vote :   

Tekhead    posted on 17-11-2010 19:40
Poster: Ywe
voorspellingen Nederland - Turkije? :P

3-0
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
T-to-the-J    posted on 17-11-2010 20:50
Da kost nie duur: http://link.marktplaats.nl/397207709
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
main    posted on 17-11-2010 20:56
hoezo duidelijk vertaal machine werk..
Tekhead    posted on 17-11-2010 20:58
Poster: TH3llC

is allemaal waar..
voor lange afstanden is idd een groot nadeel.
mankementen nja.. is ook waar maar ik doe niet liever als er aan werken.
heb zelf nooit een moto gehad maar voor de fun lijkt me dit alle anderen te overtreffen..
als ik het binnen een paar jaar kan betalen komt er denk ik wel een!

Over welk merk hebben jullie het nu ?
TH3llC    posted on 17-11-2010 21:01
geen..
supermoto algemeen
Tekhead    posted on 17-11-2010 21:28
Ha OK, ik heb vroeger verschillenbde racers gehad, en naked bikes, maar m'n coolste en graafste was m'n Yamaha VMAX.
timmy90    posted on 17-11-2010 21:45
vmax is echt mooi!

mijn papa heeft een honda goldwing 1500!

super machine om mee rond te touren!
LLCoolP    posted on 17-11-2010 21:45
werk al enig tijd met Audiacity,

ben laatste tijd veel jingles voor mijn radio show mee aan t knippen:P bvegin nu langzaam ook steeds meer plaaten te verneuken:

Scatman:>>? . . Skabied.. . . . .WAT ZEGT DIE NU EIGELIJK?(brand reclamen)

:Pgehe
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 17-11-2010 @ 21:46:17 (4%)
TH3llC    posted on 17-11-2010 21:49
Poster: timmy90
vmax is echt mooi!

mijn papa heeft een honda goldwing 1500!

super machine om mee rond te touren!

vmax ziet er idd vet uit!
een goldwing vind ik persoonlijk de lelijkste moto die er is
Ziax    posted on 17-11-2010 21:50
Jij hebt met een Vmax gereden :o. Wtf :p. Ik vind het geen mooi ding maar ik zou wel eens 200pk onder m'n kont willen voelen zitten.

Eraan werken is idd leuk, ik vind het ook top (ben op dit moment een geaccidenteerde kawa aan het opmaken). Maar het is mijn vervoer naar school, dan wil ik iets betrouwbaar. Daarnaast ben ik een nog student en kan ik me het niet veroorloven om elke 10000km een nieuwe cilinder en piston te steken, stukjes uit de koppeling te betalen etc..
maar dat is omdat ik hem daarvoor wil gebruiken. Is het puur recreatief dan zou ik het ook doen Happy, laughing. Maar nu is betrouwbaarheid belangrijk.

Als je eentje koopt zou ik voor een husqvarna gaan Winking my eye, het enigste merk dat 2j garantie geeft Winking my eye.

goldwing mag er zijn, maar nu bmw er is met zijn gs, k-serie etc, yamaha met de fjr.. bestaan er betere alternatieven, die 2e hands wel 'betaalbaar' zijn *kuch* voor de echte toerfanaten.
User edit by Ziax on 17-11-2010 @ 21:52:56 (27%)
timmy90    posted on 17-11-2010 22:02
het is van uiterlijk niet de aller mooiste de goldwing, maar mijn pa is er toch h??l tevreden mee!

ikzelf ben helemaal weg van de yamaha fjr, of suzuki gsxr!
Ziax    posted on 17-11-2010 22:04
ja dat geloof ik goed Happy, laughing,

haha er is wel een klein verschil :p.
Mathiz    posted on 17-11-2010 22:14
weet iemand van welke track die piano is vannaf 2.19 in dit filmpje => http://www.youtube.com/watch?v=vYGiAW85oQg&feature=channel
User edit by Mathiz on 17-11-2010 @ 22:14:36 (1%)
niiicola    posted on 17-11-2010 22:20
Poster: timmy90
het is van uiterlijk niet de aller mooiste de goldwing, maar mijn pa is er toch h??l tevreden mee!

ikzelf ben helemaal weg van de yamaha fjr, of suzuki gsxr!

Yamaha r1 2011 Happy, laughing
Gewoon.
Xurion    posted on 17-11-2010 22:26
FF tussendoor maar wat ik me net bedacht, bestaan een DJ contests waar sync wordt gebruikt?
TH3llC    posted on 17-11-2010 22:34
Poster: Ziax

Eraan werken is idd leuk, ik vind het ook top (ben op dit moment een geaccidenteerde kawa aan het opmaken). Maar het is mijn vervoer naar school, dan wil ik iets betrouwbaar. Daarnaast ben ik een nog student en kan ik me het niet veroorloven om elke 10000km een nieuwe cilinder en piston te steken, stukjes uit de koppeling te betalen etc..
maar dat is omdat ik hem daarvoor wil gebruiken. Is het puur recreatief dan zou ik het ook doen Happy, laughing. Maar nu is betrouwbaarheid belangrijk.

Als je eentje koopt zou ik voor een husqvarna gaan Winking my eye, het enigste merk dat 2j garantie geeft Winking my eye.

als ik 1 koop wat dan waarschijnlijk niet binnen de 2 jaar gaat zijn is het ook puur voor de fun, als ik het kan betalen natuurlijk, ook belangrijk^^
hopen dat ik het leger snel inkan, 4maandjes naar het buitenland en dan heb ik al wat geld bijeen
timmy90    posted on 17-11-2010 22:37
ik begin volgende zomer aan mij rijbewijs voor de moto...

vind de nieuwe yamaha diversion wel mooi als beginnens moto...
Estacy    posted on 17-11-2010 22:39
.Als je eentje koopt zou ik voor een husqvarna gaan Winking my eye, het enigste merk dat 2j garantie geeft Winking my eye.

ik ken iemand die ook eenh een husqvarna heeft, wel een met kawasaki motor. rider 15 meen ik :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ziax    posted on 17-11-2010 22:42
diversion is idd mooi.. als je geld hebt.
ik had niet veel geld en daarbij als je een goedkope beginner koopt is het 'minder' erg dan met eentje van 4500? tegen de vlakte gaan Happy, laughing.

wat doe je bij het leger trouwens?
Ik studeer af als verpleegkundige en heb ook gedacht om bij het leger eens een kijkje te gaan nemen.
Tekhead    posted on 17-11-2010 22:45
Jij hebt met een Vmax gereden :o. Wtf :p. Ik vind het geen mooi ding maar ik zou wel eens 200pk onder m'n kont willen voelen zitten.

goldwing mag er zijn, maar nu bmw er is met zijn gs, k-serie etc, yamaha met de fjr.. bestaan er betere alternatieven, die 2e hands wel 'betaalbaar' zijn *kuch* voor de echte toerfanaten.

Niet mooi een VMax, amai jawel, das een raket onder de kont man, en het is geen extreme racer, racer o.i.d. maar op het schermpje na een naked bike, wat het is om met zo een machine, rechtop zittend, al die paarden uit dat blok zien knallen, onder het achterwiel, kan ik totaal niet onder woorden brengen, maar wat?ik wel kan vertellen, is dat?het eigenlijk onverantwoord is om deze machine op de openbare weg te laten rijden, maar gelukkig is in Belgie alleen verkocht aan echte?Motards met een jarenlange motor-ervaring, ik had al 14 jaar ervaring met Motors?allerlei, maar heb hard moeten oefenen om de VMax te kunnen berijden.

Honda Goldwing vind ik de Johnnybak onder de moto's, maar het is een verdomd knap stukje techniek en mekaniek, dit vlaggeschip van Honda heeft veel aanhang en?een trouw publiek, net omdat hij zo betrouwbaar en comfortabel is, en goed?waarde houdt, tis voor de trotse eigenaars ervan een way of live, net als bij echte Harley fans, maar een FJR of een BMW K... is voor te werken en te touren gemaakt, net als de Honda Pan,?
Ziax    posted on 17-11-2010 22:55
Hmm dan zit ik een beetje verkeerd Happy, laughing, ik dacht dat de goldwing van vroeger nu de moderne toerders zijn. Waar de mechaniek ook zo prachtig is (tractiecontrole, centrale vergrendeling koffers, cruise control...).
Zowieso als iemand zoveel geld overheeft voor een motor dat hij het niet in huis haalt om mee naar het werk te rijden (toch niet enkel daarvoor, je snapt het wel :p).

Vmax... brrrrr :D
Tekhead    posted on 17-11-2010 23:06
Ach neen, ik druk me mss verkeerd uit Ziax. De Touring's van Honda zijn uiteraard een afgeleide van de Goldwing, al die snufjes kwamen idd eerst voor op de Goldwing, maar ik bedoelde dat een Goldwing?een ander doel heeft, en een ander publiek dan De Panams of K's van BMW, dit zijn echte allrounders, en die worden ook gebruikt voor werkpaarden, zoals?bij de Zwaantjes,?bij Wegenwachters, Motorijscholen, voor sportmanifestaties enz...?, die zijn daar uiterst geschikt voor ook, maar een Goldwing niet, dat bedoelde ik met werken.

@Timmy, Is wel groot verschil he, een FJR of GSX-R ?

Zeg ik denk dat je in Belgie,vanaf 1 Januari 2011 minstens 23 jaar?moet zijn?om met een zware motor te mogen rijden.
Bootstrap    posted on 17-11-2010 23:28
Poster: Xurion
FF tussendoor maar wat ik me net bedacht, bestaan een DJ contests waar sync wordt gebruikt?

Ja hoor, ik heb al aan meerdere meegedaan. DJ op de Dom Utrecht of Strangerz minimal/techno Eindhoven bijvoorbeeld.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
timmy90    posted on 17-11-2010 23:31
ja de gsxr is mijn favo maar dat vindt mijn vriendin te gevaarlijk, de fjr heeft dat minder...

ja mijn pa doet soms toeren tot in frankrijk, duitsland nederland, spanje...er zijn weinig motos waarna je gewoon kan afstappen zonder rugpijn fzo...
TH3llC    posted on 17-11-2010 23:51
diversion is idd mooi.. als je geld hebt.
ik had niet veel geld en daarbij als je een goedkope beginner koopt is het 'minder' erg dan met eentje van 4500? tegen de vlakte gaan Happy, laughing.

wat doe je bij het leger trouwens?
Ik studeer af als verpleegkundige en heb ook gedacht om bij het leger eens een kijkje te gaan nemen.

ik zit nog niet in het leger, ik heb wel de selectie proeven gedaan en heb overal maximum alleen medisch niet 100%
ik kan normaal in maart binnen, nog even wachten dus.
ben nu ingeschreven als kannonier leopard (tank dus)
maar ga nog proberen om voor chauffeur te gaan

als verpleegkundige kan je in het leger meer verdienen als op de meeste plaatsen, maar er staat ook wel wat tegenover..

398 Users online: 273 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 52.169
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.745.560