Poster: Ziax
Jij hebt met een Vmax gereden :o. Wtf :p. Ik vind het geen mooi ding maar ik zou wel eens 200pk onder m'n kont willen voelen zitten.
Eraan werken is idd leuk, ik vind het ook top (ben op dit moment een geaccidenteerde kawa aan het opmaken). Maar het is mijn vervoer naar school, dan wil ik iets betrouwbaar. Daarnaast ben ik een nog student en kan ik me het niet veroorloven om elke 10000km een nieuwe cilinder en piston te steken, stukjes uit de koppeling te betalen etc..
maar dat is omdat ik hem daarvoor wil gebruiken. Is het puur recreatief dan zou ik het ook doen
. Maar nu is betrouwbaarheid belangrijk.
Als je eentje koopt zou ik voor een husqvarna gaan
, het enigste merk dat 2j garantie geeft
.
goldwing mag er zijn, maar nu bmw er is met zijn gs, k-serie etc, yamaha met de fjr.. bestaan er betere alternatieven, die 2e hands wel 'betaalbaar' zijn *kuch* voor de echte toerfanaten.
Niet mooi een VMax, amai jawel, das een raket onder de kont man, en het is geen extreme racer, racer o.i.d. maar op het schermpje na een naked bike, wat het is om met zo een machine, rechtop zittend, al die paarden uit dat blok zien knallen, onder het achterwiel, kan ik totaal niet onder woorden brengen, maar wat?ik wel kan vertellen, is dat?het eigenlijk onverantwoord is om deze machine op de openbare weg te laten rijden, maar gelukkig is in Belgie alleen verkocht aan echte?Motards met een jarenlange motor-ervaring, ik had al 14 jaar ervaring met Motors?allerlei, maar heb hard moeten oefenen om de VMax te kunnen berijden.
Honda Goldwing vind ik de Johnnybak onder de moto's, maar het is een verdomd knap stukje techniek en mekaniek, dit vlaggeschip van Honda heeft veel aanhang en?een trouw publiek, net omdat hij zo betrouwbaar en comfortabel is, en goed?waarde houdt, tis voor de trotse eigenaars ervan een way of live, net als bij echte Harley fans, maar een FJR of een BMW K... is voor te werken en te touren gemaakt, net als de Honda Pan,?