[M] Youtube Tenminmix November 2010 (D00bleJ)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Double_J    posted on 08-11-2010 21:48
Ik ben nog niet zo lang op DJR te vinden, sinds ik het forum heb ontdenkt blader ik er dagelijks eens doorheen. Ik probeer iedere maand een mix te maken en mee te doen aan de tenminmix competition van elaskins.
Zo heb ik gisterenavond ook een mix gemaakt en dacht ik, laat ik hem eens oploaden naar het forum zodat ik hier commentaar kan krijgen. Zeg wat je wil zeggen, ik ben benieuwd.

(verder zet iedereen in de topictitel een [M] als het een mix is, dus dat heb ik ook maar gedaan)

Hier is de link:

User edit by Double_J on 08-11-2010 @ 22:10:23 (100%)

What do you think about [M] Youtube Tenminmix November 2010 (D00bleJ) ??

Vote :   
Roov    posted on 08-11-2010 22:21
Check bijna nooit mixes meer hier op DJR maar ik moet zeggen dat dit echt een lekkere is! Mooi kwaliteit van geluid, mooi beeld, lekker strak gemixt, en heerlijke muziekkeuze!

Ben benieuwd naar je volgende werk!
ruben-b    posted on 08-11-2010 22:28
klinkt goed, lekker afwisselend en mooie overgangen, alleen een tip: draai met een mix competitie niet met setrips(pon de floor) dat maakt geen goede indruk. verder netjes gedaanWinking my eye volgende mix komt ook weer op djr?
CDJ 2000 - DJM 800 - CDJ 2000 ------- HDJ 2000
User edit by ruben-b on 08-11-2010 @ 22:28:55 (19%)
Double_J    posted on 08-11-2010 22:40
Leuke reacties, bedankt!
Ik zal mijn volgende mix er ook opzetten. Ik heb ook een aantal andere mixen gemaakt. ze staan op youtube.

Ik dacht deze pon the floor gewoon een remix was van laidback luke, geen setrip. Dat wist ik niet.
Bedankt voor de tip.
main    posted on 08-11-2010 22:52
wat de rest hierboven ook zegt ga ik helemaal in mee! maar persoonlijk vind ik dat je meer vage shit met effecten mag doen e.d. zeker met die gear!(op 6:24, dat soort dingen bedoel ik! zeker leuk bedacht trouwens) verder wel een heel lekker en strak mixje! top

moet er dan wel bij zeggen dat je al veel meer vette shit doet dan de meesten, en dat is voor mij al een hele grote pr?
kuituhh    posted on 08-11-2010 23:04
Zeker een strak setje! Netjes!
Spin that Sh!t BAM!
Joep    posted on 09-11-2010 00:07
Lekker setje! Niet helemaal mijn stijl, maar wel goed gemixtWinking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Double_J    posted on 12-11-2010 23:49
Bedankt voor de reacties! leuk om te lezen.

@main. Mijn mixertje is niet zo uitgebreid. Zitten maar een paar bruikbare effecten op, en alles beatgerelateerd...
Ik ben aan het sparen voor een xone:42 met FX-1000 of een DJM800.. Ik twijfel nog. (ooh en natuurlijk een 3e cjd voor wat extra afwisseling in de tracks, accapella's etc.)
Gerdo    posted on 13-11-2010 08:22
goede mix man het is niet echt mijn stijl maar lekker gemixd!
Esmee    posted on 13-11-2010 18:30
Klinkt goed! Dirty House zonder teveel bliebjes... Ik wou dat meer mensen dat doorhadden.

op 4:35? Hoor je iets van in the mixxx... wat ruben B al zei.
Dat op 6:23 had misschien iets soepeler gekunt als je het gewoon met loop out en dan adjust had gedaan denk ik... Maargoed zo klonk het zeker leuk.

Verder kun je bij deze style nog wel wat leuke effectjes gebruiken denk ik... ze zitten op je mixer dus waarom niet? UIteraard niet teveel...(ik ben allang blij dat je geen flanger hebt gebruikt hoor!)
Maargoed klinkt lekker. Ik doe zelf ook mee aan de tenminmix van deze maand. Mocht je het leuk vinden kun je ff youtuben op miss etack, of even hier naar het juiste topic zoeken.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

218 Users online: 52 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 66.782
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.402.313