Poster: DJ-Jori
ja maar ik heb het niet zo op JB-Systems, er zit een dealer van JB bij mij in de buurt, maar ik vindt het meestal rommel, ik heb een microfoon mixer en een instrument mixer van JB, en ik ben er niet tevreden over.
over hun verlichting trouwens wel.
ik heb een 50 watt moonflower al een jaar of 5 en ik heb nog nooit een lampje of iets hoeven vervangen, degelijk ding.
hoe bevalt je de MCD 200 ?
Poster: DjRepeat
Numark is volgens mij wel goed.
Ik twijfel ook tussen numark ndx 800 en american audio weet niet welke maar wel zelfde prijs.
Poster: Tekhead
Als je een degelijke uitleg wil over de JB mc 200 vraag aan Esme? die heeft deze ook en als je haar hedendaagse mixen hoort heb je al een idee.
Poster: Tekhead
Als je een degelijke uitleg wil over de JB mc 200 vraag aan Esme? die heeft deze ook en als je haar hedendaagse mixen hoort heb je al een idee.
Poster: Esmee
Het zijn in 1 woord super spelers! Geen overbodige rommel aan boord (effecten), 4 hotcues, loop.
T enige wat ik mis is de loop edit methode van een cdj 1000 (met 1 klik op de knop kun je in of out bewerken, bij mcd 200 moet je een knop ingedrukt houden, dat duurt me te lang)
Verder heeft mcd ook geen wave scherm en geen slot in... Maar verder zijn ze perfect.
Ik had laatst voor het eerst sinds een jaar dat 1 speler een beetje vreemd deed. Hij deed echt 30 sec over een cd laden... Even cd eruit gehaald, schoongemaakt, cd speler uitgezet en weer aan, en alles was weer oke.