Poster: Winston
Exclusieve mixen kun je echt nergens legaal kopen.
Ik zou de gewone mix van een nummer kopen en dat beschouwen als mijn dekking als ik een illegale exclusieve mix van het nummer draai.
Poster: Xurion
Misschien is het ook een idee om een contractje af te sluiten met Buma/Stemra of hoe het ook in Belgie heet. Als je heel erg serieus met je DJ cariere bezig bent kun je daar even naar kijken.
Poster: DJADMIN
't is vrijwel onmogelijk om alles legaal te krijgen...dat is een utopie
Iedere DJ heeft illegale nummers....de een meer als de ander.
Als een ''controleur'' komt, zal die echt niet tot in detail gaan uitpluizen of jij alles legaal hebt, geloof me. Het word een ander verhaal als je 3 mappen met alleen cd's van 4usonly ofzo hebt...en zelfs dan alsnog...
Poster: HendrikxLieben
Wordt er dan veel op gecontroleerd?
Poster: ArCee
Helemaal mee eens Dolivieira
Er word hier veel te veel gesteressed over legaal, illegaal en controle.
A: Controle is er amper.
B: Uiteindelijk (al een paar opgeschreven) is degene die je inghuurd verantwoordelijk voor de muziek die de dj draaid.
C: Als je al van plan was om serieus dj te worden, had je meteen platen moeten kopen en niet achteraf zo angstig doen.
D: Neem gewoon je legale tracks mee, geen stress, geen paniek.
Hoeveel van dit soort onzinnige discussies gaan we hier nog meemaken die over het algemeen allemaal op hetzelfde neerkomen?
Poster: Xurion
ArCee, ik ben benieuwt hoe jij dat gedaan hebt met je online radio.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.