traktor rookie vraagjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

david87    posted on 07-11-2010 12:33
Hallo

Ik ben al jaren een traditionele dj (2 cd spelers en een mengpaneel) , maar was nu laatst naar een demonstratie geweest van traktor s4 en was toch onder de indruk...
De demonstratie ging grotendeels over het maken van remixen en dergelijke...
Ik ben echter volledig nieuw op dit terrein en heb er dus wel nog enkele vragen over:

*Kan je enkel native controllers aansluiten op traktor s4 ?
*als je ook andere controllers kan kopen, welke raden jullie dan aan want die van native kwam al meteen 850? ...
*Als je een controller koopt krijg je dan de software erbij of moet je dit nog apart kopen?
*Zijn er ook mogelijkheden om dergelijke controllers dan aan te sluiten op ableton of fruity loops?
*Ik ben ook van plan om in de toekomst 2 x cdj 900 te kopen ... kan ik daarmee ook traktor aansturen ? of lukt dit enkel met een speciale controller...

hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen want ben wel nieuwsgierig naar deze manier van draaien...

User edit by david87 on 07-11-2010 @ 12:40:40 (19%)

What do you think about traktor rookie vraagjes ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 07-11-2010 12:38
Vraag 1: De traktor S4 software is word momenteel alleen geleverd bij de S4 Controller, dus nee.

Vraag 2: Je kan kijken naar de american audio vms4: die kost 400E. Wel aan te raden is om daar traktor pro bij te kopen. Die kost nu 100E.

Vraag 3: Zie vraag 2.

Vraag 4: Ja dit is mogelijk!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Joep    posted on 07-11-2010 12:47
Vraag 5: ook dat is mogelijkWinking my eye

Je zou ook je huidige mixer kunnen houden (als hij vier kanalen heeft) en twee Kontrol X1's aanschaffen. Dat heb ik zelf ook en daar ben ik zeer tevreden mee.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
T-to-the-J    posted on 07-11-2010 15:35
Vraag 5 is idd mogelijk Winking my eye Maar die was er nog niet toen ik antwoord gaf.

Dan zou ik nog eerder je huidige mixer houden(als hij idd 4ch heeft) en 2x X1 aanschaffen. Ook lijken mij de 1D's handig werken..
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!

This is an old Topic

No new postings for 5.409 days.
 Post CommentThat would be 180.3 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

265 Users online: 132 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 94.706
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.891.743