Hoe dacht jij over de dj?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 15-12-2005 21:46
heej mensen,

Ik was wel eens benieuwd hoe jullie over de dj dachten voordat jullie er zelf eentje werdenWinking my eye ikzelf dacht altijd dat het een beetje plaatjes opzetten was en dat het goed zou overlopen en had bijna geen idee waarvoor ze allemaal die koptelefoon en andere dingen nodig hadden:P

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Grtz. Bastian

What do you think about Hoe dacht jij over de dj? ??

Vote :   

M-Plex    posted on 15-12-2005 23:17
Hey leuke topic!!

Ikzelf ben erg kritisch in foutjes en slechte platen! Dus alles
wat een DJ verkeerd deed, keek ik naar de DJ met een neerwaartse blik!
En ze zeggen ook vaak dat een DJ moet draaien wat het publiek wilt!
Dat is wel waar, maar je kan niet verwachten dat een DJ alle stijlen draait!

Nu weet ik dat het erg moeilijk is om geen foutjes te maken!
Pitch niet helemaal goed of plaat naast de beat, enzo

Maartoch blijf ik zo kritisch, want daar wordt je alleenmaar beter van!!
djdinaio    posted on 16-12-2005 00:34
Helemaal mee eens M-Plex (deels dan)

SnAcKBaRrY    posted on 16-12-2005 01:22
ik vind platen keuze belangrijker dan mixen.........
Basrose    posted on 16-12-2005 09:04
ik vind het allemaal belangrijk :P
PimSaint    posted on 16-12-2005 09:36
Toen ik nog geen DJ was hoorde ik vrijwel geen foutjes en offbeats, ik wist niet beter. Daarom was de platenkeuze eigenlijk het enige wat telde. De energie in een set moet gewoon genoeg zijn, en Mr DJ moet natuurlijk niet als een zoutzak achter zijn tafel staan.

Nu is dat natuurlijk anders...
Camino    posted on 16-12-2005 17:42
ik merkte het vroeger al mixfoutjes, maar ben nu zelfs wat MINDER critisch omdat ik weet hoe moeilijk het is. Maar het was idd vooral de muziek dat voor me telde als "leek".

the-melody    posted on 16-12-2005 19:00
Ik dacht gewoon bwa toch makkelijk een schuivertje openzetten en een plaatje opzetten maar toens ik het voor de eerste keer deed
M-Plex    posted on 16-12-2005 21:07
En idd platenkeuze is heel belangrijk!

Zonder goede platen voor de avond waar je draait,
kan je beter thuis blijven!
Lukaz    posted on 16-12-2005 22:10
wat ik van de dj dacht? tja..  eigenlijk wist ik eht wel wat hij deed :P
Jorrit    posted on 16-12-2005 22:13
Ik weet nog dat toen ik als 12 jarig ukkie naar de plaatselijke tienerdisco ging standaart aan het begin van avond wist wat hij wel en niet moest/zou gaan draaien... Ik denk dat dat gevoel een van de redenen was dat ik zelf begon.

Aan het begin hoopte ik altijd op bepaalde plaatjes, en wist welke platen er een negatieve reactie zouden krijgen.

Keek altijd vreselijk op tegen de jongen die daar werkte, toch grappig om later van hem te horen dat hij ook tegen mij op keek... Winking my eye

JeroenU    posted on 17-12-2005 01:12
Ik had hetzelfde als PimSaint ik merkte nooit op als er iets fout ging en ik had altijd heel veel respect voor de dj, omdat ik dacht dat het supermoeilijk vak was. Ik was toen 15....

Nu ben ik 19 en weet ik denk ik veel meer van muziek en muziek mixen dan de gemiddelde discotheekbezoeker. Ik ben nu veel kritischer en betrap geregeld dj's op foutjes in hun mix. Ik vind het niet erg als dat gebeurt, het hoort gewoon bij het draaien.
Tekhead    posted on 17-12-2005 01:34
Ik ben destijds begonnen als radio-piraat dj, want dat was telkens weer spannend, omdat het toen verboden was, mijn interesse werd gewekt toen ik de Nederlandse piratenzender Radio Mi Amigo ontdekte en opkeek naar die dj's die vanop Zee opereerden, omdat ze daar niet op Nederlands territoriaal gebied zaten en niet konden plat gelegd worden, het is heel lang geleden, maar dat waren avonturen, en dat wou ik ook doen. Ik heb dat lang gedaan, maar niet vanop Zee.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 7.088 days.
 Post CommentThat would be 236.3 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

155 Users online: 13 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 35.821
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.844.280