Poster: tek-zotic
als je in je geschiedenis kijkt is dat standaard maar tot 30 dagen geleden, je kan dit veranderen via aanklikken
Poster: ErikMegens
en ik hoef dus ook geen nutteloze reacties van mense die denke dat ze het beter weten en ik het niet snap want die heb ik er al genoeg gehad.
Poster: TH3llC
die nutteloze reacties die je bedoelt zijn niet van mensen die denken dat ze het beter weten maar mensen die je willen helpen bv. lomme heeft een hele reeks van topic gepost maar voor jou is hij dus iemand die denkt dat hij het altijd beter moet weten?
Poster: TH3llChad het ook niet tegen hem, maar meer tegen jou, en klopt het was wat lomp gezegt van mij, maar de enige hulp die ik nodig heb is van djresourche teamlid (zoals in het topic naam) maar ik snap wel dat andere me ook wille helpen, en dat wardeer ik maar ik moet dus verder als een jaar trg kunne kijke
die nutteloze reacties die je bedoelt zijn niet van mensen die denken dat ze het beter weten maar mensen die je willen helpen bv. lomme heeft een hele reeks van topic gepost maar voor jou is hij dus iemand die denkt dat hij het altijd beter moet weten?
Poster: Prozei
heb je deze link ook al gegeven in je vorige topic hoop dat je er nu wel wat mee doet.
al je topics tot 21-05-2009 de dag dat je je hier geregistreerd hebt.
////www.djresource.eu/Profile/profileid/23665/tab/14/show/all/#top
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.