Ik ben Gijs 13 jaar oud. Ik wil graag DJ worden, niet als?beroep maar gewoon omafentoe feestjes te geven. Ik ben nog maar 2 weken begonnen maar heb al wel wat spullen :
virtual dj 1x pioneer versterker 2x sony boxen? ss-bx5 (weet iemand het aantal watt van deze boxen ? 1x senheiser e 845 S en voor sinterklaas krijg ik een koptelefoon.
Ik ben op dit moment aan het sparen voor deze mixer : ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar de winkel maar :de Numark Mixtrack DJ Software Controller
nou dat was het dan.
de groeteeen
What do you think about Voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hey welkom?nu ben ik niet meer een van de enige echte jongere XD (links naar webshops mogen niet)misschien handig voor als je nieuw bent om de regels te lezen
User edit by DJSHAK3S on 03-11-2010 @ 17:25:48 (2%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.