mash-up en producen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 02-11-2010 23:14
hallo,

ik ben nu reeds 3 jaar bezig met dj'en en dergelijke
ik zou het nu wel heel erg aangenaam vinden, moest ik ook van een bestaand liedje een eigen mix of mash-up?te maken, nu, ik ken daar helemaal niks van, ik speel geen instrument ook ofzo en heb geen idee welke software ik me moet aanschaffen, ik gebruikte wel al eens fl studio, maar vind ik toch vrij moeilijk zo zonder wat extra uitleg, kan iemand mij helpen?

What do you think about mash-up en producen ??

Vote :   

PaulBrugel    posted on 03-11-2010 08:02
Probeer eens mixmeister! Of Adobe Audition. Suc6!
cross-over    posted on 03-11-2010 10:13
kijk eens naar audacity (gratis)? Cool
http://soundcloud.com/lau-daniels
M-Tine    posted on 03-11-2010 10:16
Ableton Live is ook een goede optie, daar maak ik ze meeWinking my eye
You can find all your answers, in Music!
youngbeatsz    posted on 04-11-2010 11:51
@ paulbrugel & cross-over: ik probeerde audacity en mixmeister al thuis, de laatste dagen, maar het lukt me niet goed om er mee te werken, ik weet niet goed hoe ik eraan beginnen moet
@ m-time: ableton gebruikte ik eens bij mn neef, die had dat gekregen van een vriend maar kon er ook niet mee werken, wat ik echt wel jammer vindt, kan je wat uitleg geven bij ableton?
TH3llC    posted on 04-11-2010 12:42
Poster: youngbeatsz
@ paulbrugel & cross-over: ik probeerde audacity en mixmeister al thuis, de laatste dagen, maar het lukt me niet goed om er mee te werken, ik weet niet goed hoe ik eraan beginnen moet
@ m-time: ableton gebruikte ik eens bij mn neef, die had dat gekregen van een vriend maar kon er ook niet mee werken, wat ik echt wel jammer vindt, kan je wat uitleg geven bij ableton?

heel veel met die programma's kloten en bijven kloten en met wat geluk komt er eens een goed stukje uit..
remixen maken kan je niet van de eerste keer.. een goede dan toch
youngbeatsz    posted on 04-11-2010 13:57
Poster: TH3llC

heel veel met die programma's kloten en bijven kloten en met wat geluk komt er eens een goed stukje uit..
remixen maken kan je niet van de eerste keer.. een goede dan toch

je moet toch ongeveer een beetje basis kenne?

This is an old Topic

No new postings for 5.412 days.
 Post CommentThat would be 180.4 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

274 Users online: 125 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 94.848
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.891.885