Ik zoek al een tijdje lang naar een nieuwe meubel, Maar alleen ik ben nu moeilijk in ontwerpen in meubels. Ik heb nu een meubel in me kamer staan maar ik zou best wel een ander willen omdat op deze meubel bijna alles niet erop kan?
Maar ik zou graag een nieuwe meubel willen maken, wie kunt mij een mooie ontwerp voor me maken Als je de msn geeft kan ik je dan ook nog uitleggen van de maten van me muur enzo
What do you think about Op zoek naar een DJ meubel bar ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Omdat ik weinig plek erop hebt voor de cdj's, Maar ik had nu een idee om tegen de muur te plaatsen Wilt iemand een mooi ontwerp maken om tegen de muur te maken
waar wil je die CDJ's dan plaatsen ? want zo te zien heb je plek genoeg, zowel op groot blad, als op de bovenste plank. Je kan ook een fabrieks staander kopen of zelf een houten plank onder hoek monteren op die bovenste plank, monteren tegen een muur is altijd minder praktisch te plaatsen, met jouw huidige booth heb je meer en praktischer mogelijkheden.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.