Mixtape cover maken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 02-11-2010 19:34
Beste DJ's,

Ik heb mijn nieuwste mixtape af van 48 minuten lang, Maar hij heeft natuurlijk ook een ontwerp nodig voor de cover. Het is een Hiphop/Dubstep mixtape geworden en helemaal gemixt door mijzelf. Ik heb iemand nodig die een mooie volle?cover voor mij kan maken. Wie is hier goed in? Cool

What do you think about Mixtape cover maken ??

Vote :   

Gerhard    posted on 02-11-2010 20:56
Ik zou iets kunnen proberen als ik tijd heb maar dan heb ik wel wat meer specifiekere info nodig van wat je eisen zijn en wat je er ongeveer op wilt welke tekst etc etc.
Lead    posted on 02-11-2010 23:20
meer info.... titel, artist name, stijl muziek. geef mensen iets om over na te denken Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 02-11-2010 23:21 (1%)
JeBoyKie    posted on 03-11-2010 01:36
Geen probleem met de juiste info moet het gemakkelijk te doen zijn.

Voor contact moet je even naar me profiel gaan daar staat een verwijzing naar me mail.
PaulBrugel    posted on 03-11-2010 08:17
Zeker, Nero cover designer?
JeBoyKie    posted on 03-11-2010 11:47
No, Adobe Photoshop of IllustratorWinking my eye

Edit: wel off-topic maar Paul ik draai je nummer No Deeper Meaning wel is, altijd een lekker nummertje! Nooit geweten dat jij hier ook actief was.

Back on-topic.
User edit by JeBoyKie on 03-11-2010 @ 11:50:14 (100%)
BigSign    posted on 10-11-2010 22:18
@Lead: Het moet een professioneel artwork worden, Het is een Hiphop/Dubstep mixtape dus ik zat te denken aan veel kleur gebruik en effecten. Ik heb er alleen niet echt fantasie voor van wat het moet worden en hoe het er uit moet zien. Ik heb iemand nodig die dat soort fantasie heeft die dat even in elkaar kan zetten. mijn artiestennaam is DJ BIG SIGN en de titel van de mixtape wordt VOL:1 REMEMBER THE NAME. Ook wil ik graag dat mijn logo er natuurlijk in staat. Het beste leek mij om hem te uploaden als een PNG bestand. Mijn logo kun je HIER opslaan. Ook nog even belangrijk, Het hoeft alleen een front cover te zijn. een back cover heb ik niet nodig. dus alleen de voorkant. Ik hoop echt dat iemand dit zsm voor mij kunt fixen, Diegene ben ik erg dankbaar! Smile?Cool.
?

This is an old Topic

No new postings for 5.414 days.
 Post CommentThat would be 180.5 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

387 Users online: 299 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 48.448
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.255.448