Zoals beloofd hierbij de nieuwe variant/update van mijn nieuwe track. Heb zoals jullie horen de goedkope eigen vocals eruit gehaald (LOL) en de welbekende Renegade vocals erdoorheen geknald. Verder heb ik wat extra sounds/plugin's toegevoegd en er een aantal weggehaald. Als laatste heb ik de boel wat in balans gebracht.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Let me know!!!
Groetjes, Gideon.
What do you think about [P] Le Gideon - Renegade Master 2010 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja TOP man,, you'v got the feeling Je update is en verassing je hebt er echt werk van gemaakt van begin tot eind.
ps die renegade vocals zijn vet hoor!!,,, maar dat je eigen vocals goedkoop zijn ben ik niet met je eens (buiten de fu*k it), je eigen vocals gebruiken is de kunst, sampletje pakken niet, is mijn mening. My vote 9
User edit by Bloedworst on 02-11-2010 @ 11:31:58 (100%)
Lekker trancy... dat lange begin had van mij ook wel ietsje wat korter gemogen... Maar als hij op gang is loopt hij lekker. Leuk gedaan met dat filter over de vocals...
Haha.. Thanx 4 the compliments!
Die eerste minuut is inderdaad bedoeld voor de welbekende inmixtijd.
En tja, het crappy melodietje is ook wel een hele volle minuut aan bedenktijd aan voorafgegaan hoor! Niet gelijk afkraken. grrrr....
Ps.: Lead, Ik zal eens wat aandacht gaan besteden aan een uptempo track ja. Gaan we de oude tijd eens even doen herleven....
Wat eigen vocals er overheen (of niet, Bloedworst?!) en klaar!!!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.