Moeilijke Keuze ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CHARELLOWIE    posted on 01-11-2010 16:24
Hallo iedereen,
Wat is jullie mening wat betreft volgende aankoop : een set Denon DN-S700 cd spelers of de nieuwe Numark NDX 800 ? Voor alle duidelijkheid : ik gebruik geen midi. De Denons spreken me aan wegens hun simpele concept, maar ik ben een beetje bang dat ze voor mijn (grote) handen te klein gaan zijn. Anderzijds kan ik bij de Numarks wel een USB stick gebruiken ter vervanging van mijn laptop zoals nu...
Alvast bedankt voor een reactie Happy, laughing?

What do you think about Moeilijke Keuze ? ??

Vote :   

Joep    posted on 01-11-2010 16:26
Hoewel Denon kwalitatief zeer goed is, zou ik toch voor de Numark NDX800's gaan. Hiermee heb je namelijk een stuk meer mogelijkheden, zoals de USB functie inderdaad.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Tekhead    posted on 01-11-2010 16:31
moeilijke vraag, denon staat voor kwaliteit, en Numark ook met extra veel mogelijkheden. Btw stel je eerst een ff voor.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
CHARELLOWIE    posted on 01-11-2010 16:38
Korte voorstelling : mijn naam is Daniel. Ben begonnen met dj'en in 1978 - waarschijnlijk waren de meeste onder jullie nog niet geboren zelfs ! Heb dat gedaan in het clubcircuit tot aan de opkomst van de cd en toen gestopt - huisje, tuintje enz.? Een tijd geleden heb ik echter op een huwelijksfeest de ziek geworden dj vervangen enne de microbe heeft weer toegeslagen aiaiaiaiai? Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar materiaal om thuis wat te kunnen oefenen zonder dat het me stukken van mensen kost. Dus Pioneer lovers : het spijt me maar dat is me t? duur en zoek ik alternatieven.

Groetjes
Tekhead    posted on 01-11-2010 16:39
Wat is je geboortedatum dan ?

Btw het zijn niet allemaal Pioneer liefhebbers hier hoor Danny. En er zijn alternatieven zat voor Pioneer.

EDIT: Sorry, net ff je profiel gezien. Je bent wss de oudste hier, no probs, er zijn hier nog 40rs ook (ik bvb)

BTW: Welkom @djr.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 01-11-2010 @ 16:45:28 (100%)
CHARELLOWIE    posted on 01-11-2010 16:45
ben geboren in het gezegende jaar 1956

This is an old Topic

No new postings for 5.424 days.
 Post CommentThat would be 180.8 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

398 Users online: 302 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 3.274
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.271.247