Pols operatie (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Joepardy    posted on 30-10-2010 16:08
Beste audiofielen,

Volgende week woensdag moet ik onder het mes vanwege een botbreuk van 10 maanden geleden. Nu is mijn grootste angst dat ik een lange tijd niet kan draaien. Zijn er misschien lotgenoten hier die hetzelfde hebben meegemaakt of zullen meemaken binnenkort?

Ik hoop echt dat ik er niet te lang uit lig...

Greetz Joey
User edit by Joepardy on 30-10-2010 @ 16:08:45 (26%)

What do you think about Pols operatie ??

Vote :   

Tomazos    posted on 30-10-2010 16:10
je hebt toch nog een hand..

maatje van me moet revalideren, die draait nogsteeds, wel langzamer.. maar met 1 hand
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Joepardy    posted on 30-10-2010 16:36
Ik draai voornamelijk Mainstream Hardcore, dus veel actieve fader en EQ bewegingen. Met 1 hand draaien is leuk om te doen, maar op locatie draaien of serieus mixje maken zit er niet in.
Tomazos    posted on 30-10-2010 16:43
ik zou dat als een uitdaging zien Happy, laughing

gewoon oefenen thuis,
misschien dat je voor jezelf tekort komt, maar publiek zal dat niet zo heel veel boeien.

elke dag die je thuis zit, zijn geen inkomsten Happy, laughing
dus dan is het even kiezen
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Joepardy    posted on 30-10-2010 16:46
Daar heb je wel gelijk in.

Hopelijk heb ik mijn duim en wijsvinger vrij, dan moet het toch wel te doen zijn.
specialm    posted on 30-10-2010 16:55
Poster: Joepardy
Beste audiofielen,

Volgende week woensdag moet ik onder het mes vanwege een botbreuk van 10 maanden geleden. Nu is mijn grootste angst dat ik een lange tijd niet kan draaien. Zijn er misschien lotgenoten hier die hetzelfde hebben meegemaakt of zullen meemaken binnenkort?

Ik hoop echt dat ik er niet te lang uit lig...

Greetz Joey

Ik heb het zelfde meegemaakt aleen ik ben 4 keer geopeerdt aan me arm.

2 keer botbreuken 2 keer spierdystrofie.

ik heb ook moeten revalideren om weer te kunnen draaien. Maar 1 ding zeg ik je wel als het weer onder de knie hebt ben je zo trots op je zelf.

Ik vond draaien zo belangrijk dat ik eerst heb leren draaien ( thuis met een cameraad ) dan schrijven ( wat ik nog steeds niet kan )
Estacy    posted on 30-10-2010 17:28
toen mn elleboog in het gips zat, vondt ik het vooral moeilijk om mn koptelefoon fatsoenlijk op mn harsens te zetten. da gaat niet echt als je ??n arm moet missen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 30-10-2010 17:29
huh, als je 17 bent en niet kunt schrijven. hoe doe je school dan?
tek-zotic    posted on 30-10-2010 18:08
deze lotgenoot heeft 2 schouderoperaties ondergaan ( 1 aan elke kant ) omdat ze steeds ontwrichtten.
toen ik met m'n arm in het verband zat draaide ik gewoon met 1 arm Happy, laughing, gaat wat moeizamer, maar lukt wel

@ main: ik heb met links leren schrijven toen :D ( ik kan wel niet zo mooi en zo snel ermee schrijven als met rechts :D )
specialm    posted on 30-10-2010 20:02
Poster: main
huh, als je 17 bent en niet kunt schrijven. hoe doe je school dan?

zit niet meer op school al vanaf 14?
T-to-the-J    posted on 30-10-2010 20:04
Hoedatzo? Er is iets als leerplicht tot je 18e toch?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
specialm    posted on 30-10-2010 20:04
Poster: T-to-the-J
Hoedatzo? Er is iets als leerplicht tot je 18e toch?

ik heb een apart leerstelsel.
T-to-the-J    posted on 30-10-2010 20:05
Oke, kut voor je!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
specialm    posted on 30-10-2010 20:27
Poster: T-to-the-J
Oke, kut voor je!

nou ik werk nu al plus een klein eigen bedrijfje

dus ik vermaak me wel hoor Winking my eye
dacuba    posted on 31-10-2010 00:31
Ik kan ook telkens 2 weken niet draaien nadat ik me nog eens erg hard gerukt hebt. Je leert er wel mee leven na verloop van tijd..
Sebasz    posted on 31-10-2010 01:55
Poster: specialm

ik heb een apart leerstelsel.

je hebt een verstandelijke beperking? of wat?
voor altijd vakkenvullen bij de albertheijn word je straks ook te oud, en dan? :P

ben ik wel benieuwd naar
Nootn    posted on 31-10-2010 09:55
hopelijk lukt het nog!
succes!
specialm    posted on 31-10-2010 09:59
Poster: Sebasz

je hebt een verstandelijke beperking? of wat?
voor altijd vakkenvullen bij de albertheijn word je straks ook te oud, en dan? :P

ben ik wel benieuwd naar

nee ik ben Gelukkig niet verstandelijk beperkent hoor.

Maar omdat ik op school niet echt gelukkig was. ben ik al veel eerder van school afgegaan.

Ik doe ook geen vakkenvullen maar werkt tegenwoordig gewoon en dat bevalt me prima.

tevens ben ik ook met me eigen bedrijfje aan de gang en daar leer ik wel voor ( een soort van studie )

Tekhead    posted on 31-10-2010 10:34
Poster: dacuba
Ik kan ook telkens 2 weken niet draaien nadat ik me nog eens erg hard gerukt hebt. Je leert er wel mee leven na verloop van tijd..

O wat zijn we weer interessant, als je niks serieus te vertellen hebt, hou dan gewoon je kop.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 31-10-2010 13:44
Zal het je nog sterker zeggen/vertellen. Ik ben aan een polsbreak geopereert.........9 jaar nadat ik hem gebroken had. Nooit gemerkt dat hij gebroken was.
Daarna ben ik nog 2 aan me linker, en 2 x aan me rechter schouder geopereert.
Met die pols kon ik behooirlijk wat hoor. Arm zat in het gips van halverwege mijn hand tot net onder mijn elleboog. Kon er mee draaien, auto rijden, shaggies draaien Cool
Met de schouders was het erger, toen liep ik 2 maanden in een brace, met mijn arm helemaal vast. Daarna fysio nodig om ze weer in beweging te krijgen. Toen ik ik inderdaad een maand of wat niet draaien.
Ik denk dat je pols je gaat meevallen. Daar kun je nog aardig wat mee.
Met die schouder in me brace is het drama. Probeer je kont maar eens met links af te vegen als je rechts bent Cool
tek-zotic    posted on 31-10-2010 15:07
Poster: ArCee
Zal het je nog sterker zeggen/vertellen. Ik ben aan een polsbreak geopereert.........9 jaar nadat ik hem gebroken had. Nooit gemerkt dat hij gebroken was.
Daarna ben ik nog 2 aan me linker, en 2 x aan me rechter schouder geopereert.
Met die pols kon ik behooirlijk wat hoor. Arm zat in het gips van halverwege mijn hand tot net onder mijn elleboog. Kon er mee draaien, auto rijden, shaggies draaien Cool
Met de schouders was het erger, toen liep ik 2 maanden in een brace, met mijn arm helemaal vast. Daarna fysio nodig om ze weer in beweging te krijgen. Toen ik ik inderdaad een maand of wat niet draaien.
Ik denk dat je pols je gaat meevallen. Daar kun je nog aardig wat mee.
Met die schouder in me brace is het drama. Probeer je kont maar eens met links af te vegen als je rechts bent Cool

je moet het me niet vertellen arcee ik heb bijna een half jaar met m'n schouder rondgelopen Happy, laughing
DelCortez    posted on 31-10-2010 16:24
Ik heb zelf wegens mijn verhoogde bloeddruk 5 maanden in ziekenhuis moeten liggen. En ik heb dus ook geen 5 maanden kunnen draaien. Echt dat is niet fijn!
TH3llC    posted on 31-10-2010 17:20
ik ben moeten stoppen met gitaar spelen door een spierziekte.. is nogal klote
specialm    posted on 31-10-2010 21:02
Poster: TH3llC
ik ben moeten stoppen met gitaar spelen door een spierziekte.. is nogal klote

zelfde probleem !!
thomassmith    posted on 31-10-2010 22:40
@ iedereen

waar een wil is, is een weg
specialm    posted on 01-11-2010 02:13
Poster: thomassmith
@ iedereen

waar een wil is, is een weg

Makkelijker gezegdt dan gedaan Cool

400 Users online: 317 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 48.303
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.255.303