Poster: Joepardy
Beste audiofielen,
Volgende week woensdag moet ik onder het mes vanwege een botbreuk van 10 maanden geleden. Nu is mijn grootste angst dat ik een lange tijd niet kan draaien. Zijn er misschien lotgenoten hier die hetzelfde hebben meegemaakt of zullen meemaken binnenkort?
Ik hoop echt dat ik er niet te lang uit lig...
Greetz Joey
Poster: main
huh, als je 17 bent en niet kunt schrijven. hoe doe je school dan?
Poster: T-to-the-J
Hoedatzo? Er is iets als leerplicht tot je 18e toch?
Poster: T-to-the-J
Oke, kut voor je!
Poster: specialm
ik heb een apart leerstelsel.
Poster: Sebasz
je hebt een verstandelijke beperking? of wat?
voor altijd vakkenvullen bij de albertheijn word je straks ook te oud, en dan? :P
ben ik wel benieuwd naar
Poster: dacuba
Ik kan ook telkens 2 weken niet draaien nadat ik me nog eens erg hard gerukt hebt. Je leert er wel mee leven na verloop van tijd..
Poster: ArCee
Zal het je nog sterker zeggen/vertellen. Ik ben aan een polsbreak geopereert.........9 jaar nadat ik hem gebroken had. Nooit gemerkt dat hij gebroken was.
Daarna ben ik nog 2 aan me linker, en 2 x aan me rechter schouder geopereert.
Met die pols kon ik behooirlijk wat hoor. Arm zat in het gips van halverwege mijn hand tot net onder mijn elleboog. Kon er mee draaien, auto rijden, shaggies draaien
Met de schouders was het erger, toen liep ik 2 maanden in een brace, met mijn arm helemaal vast. Daarna fysio nodig om ze weer in beweging te krijgen. Toen ik ik inderdaad een maand of wat niet draaien.
Ik denk dat je pols je gaat meevallen. Daar kun je nog aardig wat mee.
Met die schouder in me brace is het drama. Probeer je kont maar eens met links af te vegen als je rechts bent
Poster: TH3llC
ik ben moeten stoppen met gitaar spelen door een spierziekte.. is nogal klote
Poster: thomassmith
@ iedereen
waar een wil is, is een weg