Ik heb een vraag. Ik heb 2x een X1 aangesloten. De decks controllen ze goed alleen doet de X1 die deck C en D controlled geen effecten. Ik kan de effect 1 en 2 niet aanzetten en kan geen effecten bedienen.
Iemand enig idee waardoor dit komt of hoe het probleem opgelost kan worden?
What do you think about Traktor X1, 4 decks probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
In preferences kun je nakijken in de controller manager of alle buttons juist zijn toegewezen aan de buttons op je tweede x1. Ook kun je daar checken of de effecten zijn toegewezen aan het actieve deck of aan een specifiek deck,
Als dat niet het geval is kun je ze in de controller manager zelf toewijzen.
Mocht dat het niet zijn dan moet je maar weer even gillen haha
User edit by Rusafli on 30-10-2010 @ 16:01:26 (38%)
Als je 2 X1's aansluit, bedien je met de effect-knoppen van deck C en D, automatisch effect 3 en 4. Die moet je dus gewoon even aanzetten in de preferences Als je met de 4 decks alleen de effectunits 1 en 2 wilt gebruiken, moet je dat even veranderen in de mapping.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.