Cherry moon te lokeren gaat dicht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 15-12-2005 16:23
Dit heb ik op id&t.be gezien:

15/12 - Cherry Moon knalt laatste keer en sluit

De Lokerse dancing Cherry Moon houdt op te bestaan. Dood was de club nog niet, maar eigenaar Rudy Pincé kiest ervoor in schoonheid te eindigen.

Cherry Moon, ook bekend als “The house of house”, is al 15 jaar één van België’s bekendste clubs, waar voornamelijk liefhebbers van de stevigere genres terecht kunnen. Door de dalende populariteit van die muziekstijlen zakte het bezoekersaantal steeds meer. Om de zaak weer nieuw leven in te blazen werden vorige maand de “Furious Fridays” en “Solid Saturdays” gelanceerd.

Toch besluit uitbater Pincé om het vanaf 1 januari voor bekeken te houden. “Cherry Moon een ander imago en een andere muzikale stijl aanmeten, was geen optie”, aldus Pincé. De eigenaar last in 2006 een sabbatjaar in, waarin hij de wereld en de underground muziekcultuur wil gaan verkennen. Intussen blijft hij de gebouwen huren. “Wie weet start ik nadien wel met een nieuwe dancing op die locatie”.

Op oudejaarsavond kan je Cherry Moon feestelijk gaan begraven. De club sluit dan in stijl met de Retro New Year Closing Party.

Wat vinden jullie ik vind het spijtig ze hadden juist zo goede cd's

What do you think about Cherry moon te lokeren gaat dicht ??

Vote :   
EclipX    posted on 15-12-2005 16:28
Dit bericht bestaat al lang hoor, heb 't al gezien, vind het spijtig natuurlijk, dit was 1 van dé dancings van Belgie. De cherrywalk is daar trouwens ontstaan! Vind het spijtig, vond de compilaties van de afgelopen jaar niet echt goed. 't Komt omdat er een heleboel commerciele dancings zijn zoals The Oh!, The Fun!, Zenith (jump-dancings) altijd maar op de radio komen, daardoor denken tieners dat dat dé place 2 be is, en verliezen de gewone dancings hun volk... Spijtig maar wat doe jer ook aan.
the-melody    posted on 15-12-2005 16:32
Dat is waar ik hoop dat de illusion ook niet dicht gaat want vanaf ik 16 ben ga ik er naar toe vind hun cd's echt goed.
EclipX    posted on 15-12-2005 16:56
Illusion gaat zéker niet toe hoor, wees daar maar gerust van Happy, laughing
mrtnt    posted on 15-12-2005 18:40
euhm de laatste avond is 31/12  
the-melody    posted on 15-12-2005 19:12
Dat is oudejaar dus he
ciderke    posted on 18-12-2005 23:41
Dat door al die populaire discotheekjes zoals the Oh! de cherry moon dichtgaat vind ik echt schandalig. Nog een reden te meer dat ik nooit een voet binnenzet in zo'n 'discotheek'. Ik hoop dat de échte house en techno zal overleven in België tussen al die commerciële brol-jumpmuziek.
the-melody    posted on 19-12-2005 15:14
Groot gelijk het is daardoor dat de GROTE clubs dichtgaan zelf draai ik geen commercieel meer juist techno/trance khoop juits dat Illusion en Fuse gaan overleven als ik oud genoeg ben ga ik eerst daarheen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

390 Users online: 44 Guests (346 Unknown)
Pages generated today : 719
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.767.837