Poster: Jorrit
Ik trek de eerste paar minuten echt niet, bars liggen niet goed over elkaar, beatmixen is niet heel strak, 2 vocals door elkaar en de combinatie van de drie platen is best wel vreemd. Hey Hey remix - bliepjeshouseplaat - Hey Hey origineel. Waarom?
Verder zie ik nog wat schoonheidsfoutjes (platen ineens wegtrekken, doormixen tijdens een opbouw naar een climax).
Platenkeus is zoals je titel al doet vermoeden random. Mijn tip zou zijn bij het opnemen van een mix: neem een tijdvlak en locatie in je hoofd waar je zou draaien, en draai zoals je echt zou doen. Deze set zou in de Monza de plank mis slaan volgens mij, denk daar eens over na.
Wel cool vind ik dat je het tempo er in probeert te houden met drie decks, maakt het mixen ook een stuk moeilijker, vandaar die schoonheidsfoutjes wellicht?
edit: groot verhaal is vervelend lezen dus simpel gezegd:
thuis mix ik nooit serieus, en zeker niet nu: dit was puur het uittesten van werken met 3 channels en de cdj 200 eens testen. zoals altijd thuis: on the fly, random. en in een club draai ik natuurlijk altijd anders. en kies ik wel mn tracks uit. nu kies ik wat in de eerste 5sec lekker klinkt.