Ik heb een vraag. Is er een programma voor Windows dat automatisch de ID3 Tags zet door middel van de titel bestand? Zo dat ik dat zelf niet meer hoef te doen. Het is namelijk zo dat op sommige koop sites maar ook de MP3 die ik heb omgezet door middel van mijn platen en CD collectie geen ID3 Tags bevatten. Is daar een progje voor dat ik dat door de computer kan laten doen ? Gaat soms zoveel tijd in zitten namelijk.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
What do you think about ID 3 Tags automatische laten zetten. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja, je kunt van filename de tags vullen en andersom. Laad een hele folder in en :
- gebruik de Tag Editor om tags aantepassen. - gebruik de Tag processor om tags te maken van een filename - gebruik de File Renamer om van Tags een filename samen te stellen.
No new postings for 5.314 days. Post CommentThat would be 177.1 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.