DJ MAG 100 uitgelekt (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tairip    posted on 24-10-2010 09:28
Ja mensen, Jaah! Hier is ie dan de DJ MAG top 100 met weer neerlands trots op nummer 1!!

Top 10
1. Armin van Buuren
2. David Guetta
3. Ti?sto
4. Deadmau5
5. Above & Beyond
6. Paul van Dyk
7. Gareth Emery
8 .Markus Schulz
9. Ferry Corsten
10. Axwell

11. ATB
12. Sander van Doorn
13. Infected Mushroom
14. Steve Angello
15. Dash Berlin
16. Sebastian Ingrosso
17. Laidback Luke
18. Judge Jules
19. Afrojack
20. Aly & Fila
21. Fedde le Grand
22. Carl Cox
23. Swedish House Mafia
24. Cosmic Gate
25. Bobina
26. Benny Benassi
27. Sasha
28. Simon Patterson
29. John Digweed
30. Eric Prydz
31. Richie Hawtin
32. Andy Moor
33. John O'Callaghan
34. Roger Shah
35. Kaskade
36. Headhunterz
37. Chuckie
38. Bob Sinclar
39. Avicii
40. Kyau & Albert
41. DJ Feel
42. Moonbeam
43. Joachim Garraud
44. Daft Punk
45. Lange
46. Sean Tyas
47. Eddie Halliwell
48. Erick Morillo
49. James Zabiela
50. Umek
51. Paul Oakenfold
52. Matt Darey
53. Mark Knight
54. Richard Durand
55. Martin Solveig
56. tyDi
57. Hernan Cattaneo
58. Sven V?th
59. Astrix
60. Super8 & Tab
61. Andy C
62. Myon & Shane 54
63. Marcel Woods
64. Roger Sanchez
65. Wally Lopez
66. Mat Zo
67. Marco V
68. Leon Bolier
69. Ronski Speed
70. Wolfgang Gartner
71. W&W
72. Boys Noize
73. D-Block & S-te-Fan
74. Dubfire
75. Dirty South
76. John B
77. Daniel Kandi
78. Arty
79. BT
80. Boy George
81. Pete The Zouk
82. Fatboy Slim
83. Skazi
84. Paul Kalkbrenner
85. Pete Tong
86. The Bloody Beetroots
87. Arnej
88. Joris Voorn
89. Dada Life
90. Noisecontrollers
91. Showtek
92. Laurent Wolf
93. Claudia Cazacu
94. Calvin Harris
95. Luciano
96. Marcus Sch?ssow
97. Sied van Riel
98. The Thrillseekers
99. Justice (FR)
100. DJ Vibe

Bron: Partyflock

What do you think about DJ MAG 100 uitgelekt ??

Vote :   

Winston    posted on 26-10-2010 22:15
Volgens jou beschrijving hoef ik hem in elk geval niet te zien Cool

Ik ben zelf blij dat John Digweed (29) Sasha (27) en Eric Prydz (30) in de lijst zitten.
Tic Toc
Tekhead    posted on 26-10-2010 23:02
Haha, idd, t's geen stralende verschijning. Google even of youtube en tik in culture club, camillia, ben je getuige van boy george zijn mooiste look.

John Digiweed en Eric Prydz horen er zeker thuis, sasha is daar vanwege z'n eigen dancetraxx, dj vind ik een te grote eer.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 26-10-2010 @ 23:04:17 (85%)
Winston    posted on 26-10-2010 23:09
Van Sasha heb ik wat sets van zijn site gedownload. Klonk heel goed. Alleen als hij lang draait zeg na 2 uur verwaterd hij een beetje.

Ook nice dat Roger Sanchez erin zit. Ik zie ook aardig wat oudere techno namen.
Tic Toc
Tekhead    posted on 26-10-2010 23:46
Hem je Sasha al live gehoord ? z'n stijl is zeker niet slecht, beter dan z'n geproduceerde trackx, m.i. dus. Er zitten enkele Techno namen in,?en dat zijn een deel van uber techno dj's, maar als je er bvb geen Dave Clarke in vind of Chris Liebing, en?een hele zooi aan?Duitse mixwonders o.a. mag niemand mij toch niet met de vinger wijzen als ik mij er serieus vragen bij stel, waarom de Poll, beste, ipv populairste, bekendste o.i.d.?blijft noemen.
Sebasz    posted on 26-10-2010 23:59
Arty is wel een koning op trance/progressive gebied idd!
TH3llC    posted on 27-10-2010 00:11
Poster: TH3llC
is laidback luke de laidback luke van hier op djr??

Tekhead    posted on 27-10-2010 01:32
Poster: Sebasz
Arty is wel een koning op trance/progressive gebied idd!

Heb ik die dan genoemd ergens Sebasz ?Cool
Epocs    posted on 27-10-2010 09:33
Wel hardstikke beschamend dat BIJV. een Sven Vath onder Headhunterz enz. staat zo zwaar zielig.
Als jij je eigen club hebt op Ibiza, Label owner, eigen Agency, en lopende album concept doe jij het in mijn ogen toch beter dan derest.

Tevens kun je dan concluderen dat het een gehypte zooi is!

Carl Coxx, was de best betaalde DJ, introduceerde de derde platenspeler en staat ook gewoon ergens niet in de top 10?
p-wee    posted on 27-10-2010 09:41
Poster: Epocs
Wel hardstikke beschamend dat BIJV. een Sven Vath onder Headhunterz enz. staat zo zwaar zielig.
Als jij je eigen club hebt op Ibiza, Label owner, eigen Agency, en lopende album concept doe jij het in mijn ogen toch beter dan derest.

Carl Coxx, was de best betaalde DJ, introduceerde de derde platenspeler en staat ook gewoon ergens niet in de top 10?

helemaal mee eens...
Renzis    posted on 27-10-2010 11:48
Hele tiesto concept deugt niet Renzis ben je nou achterlijk of wat?
Vorig jaar ook al slechte publiciteit dat hij een track gedeeltelijk heeft overgenomen van een DEMO.

Toen hij hoorde dat hij 2de werd had je hem moeten horen fitte Winking my eye

Edit: nu dat ik je tekst goed leest vind ik je?nu eigenlijk nog stommer dan dat je overkwam!

Volgens mij hoor je mij niet over kabeltjes praten of over het helpen met alles?
Volgens mij is het moraal van het verhaal dat Armin weet dankzij wie en door wie hij hier kan staan.

En dat Tiesto zich beter voelt dan een gemiddelde mens dat overigens van zotte is!

Luister eens Epocs:

1 Je bent nieuw hier, wij maken hier mensen niet voor achterlijk uitmaken! Discussieren mag, uitschelden is anders. Iemand naief noemen is wat anders als iemand voor achterlijk verklaren.

2: Onderbouw je standpunt eens! Je roept dat het overduidelijk is dat het tiesto concept niet deugt.... Hoe niet dan? Waar basseer je dat op? Hij staat toch echt al 7 jaar in de top 10 en heeft overal grootse concerten is nog steeds waanzinnig populair. Dan doe je toch iets goed.

3: Nogmaals, je kan als 'wereldster' want dat zijn zowel tiesto als armin nou eenmaal niet aan iedereen aandacht besteden. Beiden hebben een eigen team dat voor hun werkt, die kennen ze ook. Als hij aan elke geluidsman schouderklopjes moet gaan uitdelen blijf je bezig.

4 Verder lees je ik je reacties net ff door. Je onderbouwt niks en laat je persoonlijke voorkeur de boventoon voeren in je mening. Met een beetje intellect had je gesnapt dat deze lijst simpel een weerspiegeling is van wat op dit moment wereldwijd populair is. Wat jouw persoonlijke voorkeur of de mijne is doet niet terzake. Je kan het hooguit jammer vinden dat jouw favorieten er niet in staan.
Tekhead    posted on 27-10-2010 12:12

Cool?Let alleen een beetje op je taalgebruik, voor de rest heb je gelijk.
Epocs    posted on 27-10-2010 16:09
Poster: Renzis

Luister eens Epocs:

1 Je bent nieuw hier, wij maken hier mensen niet voor achterlijk uitmaken! Discussieren mag, uitschelden is anders. Iemand naief noemen is wat anders als iemand voor achterlijk verklaren.

2: Onderbouw je standpunt eens! Je roept dat het overduidelijk is dat het tiesto concept niet deugt.... Hoe niet dan? Waar basseer je dat op? Hij staat toch echt al 7 jaar in de top 10 en heeft overal grootse concerten is nog steeds waanzinnig populair. Dan doe je toch iets goed.

3: Nogmaals, je kan als 'wereldster' want dat zijn zowel tiesto als armin nou eenmaal niet aan iedereen aandacht besteden. Beiden hebben een eigen team dat voor hun werkt, die kennen ze ook. Als hij aan elke geluidsman schouderklopjes moet gaan uitdelen blijf je bezig.

4 Verder lees je ik je reacties net ff door. Je onderbouwt niks en laat je persoonlijke voorkeur de boventoon voeren in je mening. Met een beetje intellect had je gesnapt dat deze lijst simpel een weerspiegeling is van wat op dit moment wereldwijd populair is. Wat jouw persoonlijke voorkeur of de mijne is doet niet terzake. Je kan het hooguit jammer vinden dat jouw favorieten er niet in staan.

Ontzettend knap van een persoon die in ze vocabulair naief en intellect gebruikt en zelf zinnen van een klein kind neerzet.

En nogmaals lees AUB mijn post door want volgens mij snap je het nog niet. En wil graag ook per PM weten wat nou precies de registratie dag hier mee te maken heeft volslagen onduidelijk?

Ik ga in ieder geval met jou heel de Tiesto en Armin discussie niet aan! Voor de mensen die wel lezen kun je hierboven de post van lucalicous (correct me if i am wrong) en van mij doorlezen om een beetje een impressie te krijgen van dingend ie bij Tiesto spelen.

De meeste favorieten zitten er in, vind bijv. Afrojack ontzettend tof produceren zoveel bangers dat kan geen toeval zijn met zulke simpele producties.

Carl Coxx, Sven Vath, Dubfire, Daft Phunk, Noisecontrollers, Axwell, James enz. allemaal terecht dat ze er instaan gelukkig maar!

@ Tekhead;? Danku mijn vriend!
User edit by Epocs on 27-10-2010 @ 16:09:46 (2%)
Tekhead    posted on 27-10-2010 16:27
ho zijn we vrienden?Cool graag gedaan, makker hiha
Mixt-Ape    posted on 27-10-2010 16:33
Loopt deze INTERESSANTE discussie nu nog altijd... ?
Limb-Girdle    posted on 27-10-2010 17:32
Vanavond wordt de offici?le DJ MAG top 100 bekend gemaakt op Ministry Of Sound in Londen. Net zoals een aantal jaar geleden, klopt de lijst die al eerder is uitgelekt waarschijnlijk met de offici?le uitslag. Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
main    posted on 27-10-2010 17:38
gaat deze discussie nou allemaal over de dj's die er in horen te staan (volgens meningen) maar er niet in staan? of ben ik nou gek?

dj mag top 100 stelt niks voor, daar stemmen ook non dj's namelijk, en die gaan sowieso vol op tiesto en armin e.d.
Epocs    posted on 27-10-2010 18:11
Denk dat je voor je laatste optie moet gaan...

Nergens een leuke discussie lopen wie er in hadden moeten staan?

Of ben ik nou gek?
main    posted on 27-10-2010 19:08
zoals hierboven gezegd.. een beetje jammer dat je steeds zo reageert.
ik bedoelde het serieus.
nils7    posted on 27-10-2010 19:18
dadelijk een cat fight bij RTL boulevard hahaha
Gerhard    posted on 28-10-2010 01:39
Poster: main
gaat deze discussie nou allemaal over de dj's die er in horen te staan (volgens meningen) maar er niet in staan? of ben ik nou gek?

dj mag top 100 stelt niks voor, daar stemmen ook non dj's namelijk, en die gaan sowieso vol op tiesto en armin e.d.

Toch is dit wel belangrijk voor de desbetreffende DJ, de nummer 1 schijnt veel meer boekingen te krijgen dan de nummer 2. Gewoon omdat het de nummer 1 is daar komen mensen op af.
Bvanleeuwen    posted on 28-10-2010 09:26
Heeft iemand gekeken gister avond? Wat bedoelen ze hiermee:

Ti?sto
They have been doing that for the last 5 or 6 years haha so sad... @

Ti?sto
Lol!!RT @: @ hates you so much they didn't even announced your 3rd place but went straight from @ to @
main    posted on 28-10-2010 10:44
een boze tiesto omdat ie niet op 1 staat heet dat hehe. en boos omdat ie niet te horen had gekregen dat ie op 3 stond.

hopen dat de mau5 volgend jaar op 1 staatCool
Bvanleeuwen    posted on 28-10-2010 12:33
Nou als ze gisteren de top 10 aankondigen en nummer 3 weglaten (zo begrijp ik de tweet van steveforterio) is dat toch kinderachtig?! Stel je voor dat ze bij een sportevenement alleen de nummer 1 en 2 eren?!

Ik meen een keer ergens gelezen te hebben dat Djmag en Tiesto elkaar niet meer liggen omdat hij bij ??n van z'n drie titels niet is komen opdagen?
Epocs    posted on 28-10-2010 14:27
Volgens mij zei ik een pagina geleden al Tiesto heeft een attitude van een afgelikte Boterham.
Totaal geen aandacht geven...

En blij weze met het Nederlandse bereik want we staan toch wel met ong zo'n 20 man.. erin...
main    posted on 28-10-2010 14:57
inderdaad epocs, de nlers doen t toch wel goed in de populaire dance scene!

207 Users online: 116 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 79.872
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.426.650