Poster: Renzis
Luister eens Epocs:
1 Je bent nieuw hier, wij maken hier mensen niet voor achterlijk uitmaken! Discussieren mag, uitschelden is anders. Iemand naief noemen is wat anders als iemand voor achterlijk verklaren.
2: Onderbouw je standpunt eens! Je roept dat het overduidelijk is dat het tiesto concept niet deugt.... Hoe niet dan? Waar basseer je dat op? Hij staat toch echt al 7 jaar in de top 10 en heeft overal grootse concerten is nog steeds waanzinnig populair. Dan doe je toch iets goed.
3: Nogmaals, je kan als 'wereldster' want dat zijn zowel tiesto als armin nou eenmaal niet aan iedereen aandacht besteden. Beiden hebben een eigen team dat voor hun werkt, die kennen ze ook. Als hij aan elke geluidsman schouderklopjes moet gaan uitdelen blijf je bezig.
4 Verder lees je ik je reacties net ff door. Je onderbouwt niks en laat je persoonlijke voorkeur de boventoon voeren in je mening. Met een beetje intellect had je gesnapt dat deze lijst simpel een weerspiegeling is van wat op dit moment wereldwijd populair is. Wat jouw persoonlijke voorkeur of de mijne is doet niet terzake. Je kan het hooguit jammer vinden dat jouw favorieten er niet in staan.
Ontzettend knap van een persoon die in ze vocabulair naief en intellect gebruikt en zelf zinnen van een klein kind neerzet.
En nogmaals lees AUB mijn post door want volgens mij snap je het nog niet. En wil graag ook per PM weten wat nou precies de registratie dag hier mee te maken heeft volslagen onduidelijk?
Ik ga in ieder geval met jou heel de Tiesto en Armin discussie niet aan! Voor de mensen die wel lezen kun je hierboven de post van lucalicous (correct me if i am wrong) en van mij doorlezen om een beetje een impressie te krijgen van dingend ie bij Tiesto spelen.
De meeste favorieten zitten er in, vind bijv. Afrojack ontzettend tof produceren zoveel bangers dat kan geen toeval zijn met zulke simpele producties.
Carl Coxx, Sven Vath, Dubfire, Daft Phunk, Noisecontrollers, Axwell, James enz. allemaal terecht dat ze er instaan gelukkig maar!
@ Tekhead;? Danku mijn vriend!