Poster: Epocs
Verschil tussen Afrojack en Hardwell zit hem in de style.
Afrojack heeft een GEHELE eigen style vandaar.
A: tis een belachelijke poll
B: qua kwaliteit van de DJ kun je ze totaal neit vergelijken.... want een laidback luke in vergelijking met een Headhunterz doet VEEL meer in zijn set. (Weet dat ik boze mensen ga krijgen maar hardstyle is qua mixen zo simpel als ik weet niet wat).
C: Stylen naast elkaar zetten is NOOIT goed
D: Ben het wel eens met de top 3 dat hun boven aanstaan... Tiesto krijgt iedereen altijd los. Guetta word gezien als een pionier. en Armin tja zegt genoeg.
E: En waar zijn alle belgen dan(A)? ( Joke)
Poster: Epocs
Tiesto als persoon is echt een knurft!
Mijn geluidsman heeft met beide gewerkt, en kon mij vertellen dat Armin iedereen bij het opbouwen en afbouwen langs ging.
Tiesto wou niet draaien omdat hij te vroeg aankwam en de helft nog gedaan moest worden.
Beetje een attitude van een blikje knakworst
Poster: Bvanleeuwen
Je weet het allemaal wel erg goed Epocs![]()
Als jij begint over de attitude van Tiesto mag je eerst bij jezelf beginnen en eens normaal tegen Renzis praten.
Poster: Renzis
@Tekhead: Allereerst is in alle grote stijlen (Techno, Trance, House en Hardstyle) is beatmixen een eitje, het tempo ligt in een smal kader wat vaak niet meer dan 6,8 max van elkaar verschilt. Dubstep en Drum & Bass zijn vrij lastig.
DJ'en draait ook niet om beatmatchen (veel gemaakte fout onder beginnende dj's, had jouw daar toch niet onder geschat) maar om de platenkeuze, het aanvoelen van het publiek en het daarop kunnen inspelen met de opbouw van zijn sets. Blijkbaar kunnen de dj's in deze lijst dat goed en zijn ze daarom geliefd en gewaardeerd. Het publiek dat de moeite neemt daarop te stemmen die kiest (neem ik dan maar aan) zijn favorieten daarop.
Ik heb nooit gezegt dat onze trance suprieur is, je hooguit op de feiten gewezen dat Nederlandse trance-dj's het nogal goed doen wereldwijd (zie graadmeter DJ MAG TOP 100 boven).
Ik wordt er echter moe van dat je elke keer weer een discussie over NED-BEL begint. Terwijl dat in dit topic toch absoluut niet van toepassing zou moeten zijn. Wij Nederlanders mogen toch immers trots zijn dat er flink wat landgenoten in die lijst staan? Waarom moet daar op worden afgegeven of balkan-belgi? weer worden aangehaald? Vanwaar die haat? Kan je Nederlanders niet uitstaan ga dan alsjeblieft ergens anders lopen zaniken. Hier worden we er stilletjes aan nogal moe van... Ga maar na hoeveel discussie je hier inmiddels hebt moeten voeren en de waarschuwingen die je (hoop ik dan) hebt gehad!
Poster: Winston
Wie is boy george op 80?
Poster: Bvanleeuwen
Je weet het allemaal wel erg goed Epocs![]()
Als jij begint over de attitude van Tiesto mag je eerst bij jezelf beginnen en eens normaal tegen Renzis praten.
Poster: Dyno
Volgens mij heeft ie ook nog een hele tijd in de bak gezeten.
Poster: Rusafli
Nope, die make-up zit ook vandaag de dag nog op zijn hoofd. lol
Poster: Winston
JA, hij/zij heeft nog steeds make up op.