ohja, ik zie het nu pas haha
hmm, vind dat dat eerder andersom moet zoals ik al zei, fedde moet daar ver boven.
er word volgens mij het meest in engeland gestemd nog steeds.
en nogmaals:
de djmag gaat niet over wie de beste dj is, hoewel dit vaak wel zo wordt geintrepeteerd, het gaat om de populairste.
die dj's die jij opnoemt bijvoorbeeld tek, dat zijn ongetwijfelt top dj's, maar die zijn minder populair dan anderen. daarom staat david guetta bijvoorbeeld ook op twee, hij is absoluut niet technisch goed, dan kan hij echt niet tippen aan bijvoorbeeld laidback luke en fedde le grand (ik noem hun ff omdat dat zijn rechtstreekse concurrenten zijn), maar ook door zijn producties is hij wel heel populair, iedereen kent hem en vind hem goed door zijn tracks. dan krijg je dus stemmen. bijvoorbeeld ritchie hatwin, hij is echt een icoon en een master dj, maar ik denk dat er misschien 5 procent van het random uitgaanspubliek hem kent, en daar win je de dj mag niet mee. armin heeft miljoenen fans over de hele wereld, en ieredeen kent hem wel, goede kans dat je hem wint, zelfde geld ook voor alle andere dj's in de top 10.
dus het gaat hier om de populairste dj, niet de beste, hoewel ik armin wel echt de beste dj van de wereld vind, overall, maar dat is mijn mening. (overall bedoel ik mee dat je alles mee rekent, als je bijvoorbeeld alleen op techniek zou kijken vind ik james zabiela de beste etc)
ps: ze vragen als je stemt ook 'wie is jou favoriete dj?' niet 'wie vind jij de beste dj?'