DJ MAG 100 uitgelekt (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tairip    posted on 24-10-2010 09:28
Ja mensen, Jaah! Hier is ie dan de DJ MAG top 100 met weer neerlands trots op nummer 1!!

Top 10
1. Armin van Buuren
2. David Guetta
3. Ti?sto
4. Deadmau5
5. Above & Beyond
6. Paul van Dyk
7. Gareth Emery
8 .Markus Schulz
9. Ferry Corsten
10. Axwell

11. ATB
12. Sander van Doorn
13. Infected Mushroom
14. Steve Angello
15. Dash Berlin
16. Sebastian Ingrosso
17. Laidback Luke
18. Judge Jules
19. Afrojack
20. Aly & Fila
21. Fedde le Grand
22. Carl Cox
23. Swedish House Mafia
24. Cosmic Gate
25. Bobina
26. Benny Benassi
27. Sasha
28. Simon Patterson
29. John Digweed
30. Eric Prydz
31. Richie Hawtin
32. Andy Moor
33. John O'Callaghan
34. Roger Shah
35. Kaskade
36. Headhunterz
37. Chuckie
38. Bob Sinclar
39. Avicii
40. Kyau & Albert
41. DJ Feel
42. Moonbeam
43. Joachim Garraud
44. Daft Punk
45. Lange
46. Sean Tyas
47. Eddie Halliwell
48. Erick Morillo
49. James Zabiela
50. Umek
51. Paul Oakenfold
52. Matt Darey
53. Mark Knight
54. Richard Durand
55. Martin Solveig
56. tyDi
57. Hernan Cattaneo
58. Sven V?th
59. Astrix
60. Super8 & Tab
61. Andy C
62. Myon & Shane 54
63. Marcel Woods
64. Roger Sanchez
65. Wally Lopez
66. Mat Zo
67. Marco V
68. Leon Bolier
69. Ronski Speed
70. Wolfgang Gartner
71. W&W
72. Boys Noize
73. D-Block & S-te-Fan
74. Dubfire
75. Dirty South
76. John B
77. Daniel Kandi
78. Arty
79. BT
80. Boy George
81. Pete The Zouk
82. Fatboy Slim
83. Skazi
84. Paul Kalkbrenner
85. Pete Tong
86. The Bloody Beetroots
87. Arnej
88. Joris Voorn
89. Dada Life
90. Noisecontrollers
91. Showtek
92. Laurent Wolf
93. Claudia Cazacu
94. Calvin Harris
95. Luciano
96. Marcus Sch?ssow
97. Sied van Riel
98. The Thrillseekers
99. Justice (FR)
100. DJ Vibe

Bron: Partyflock

What do you think about DJ MAG 100 uitgelekt ??

Vote :   

Dav3    posted on 24-10-2010 09:36
en dan maar zeggen dat Trance dood is, toch een hoop Trance dj's in de top.
www.everybeat.nl
Bvanleeuwen    posted on 24-10-2010 09:37
Ik zag het ook net. Gare lijst!

Deadmaus op 4 en Ferry op 9 ? Zou eerder andersom moeten of ben ik nou gek?!
Wel bruut dat Dash Berlin op 15 is binnen gekomen! Nogal goede zaak!
Sunrise8    posted on 24-10-2010 10:27
had hem inderdaad gisteren ook al gezien. Dik verdiend dat er 4 hardstyle DJ's tussenstaan Happy, laughing
Music made me who i am
Tekhead    posted on 24-10-2010 10:33
weer een belachelijke lijst, waar alleen in Nederland rekening mee wordt gehouden, zie je alleen al aan het groot aantal trance dj's. Wordt bijna alleen in Nederland ingevuld, persoonlijk moet ik kotsen van dergelijke lijsten, en neen dit heeft niks te maken met een Nederlander op nr1 (vind Armin wel een goede dj), maar alles met het ontbreken van echt grote namen uit een andere sc?ne dan alleen trance.??
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
feestbeest    posted on 24-10-2010 10:35
Zag het op twitter! En zag ook dat headhunterz, noisecontrollers en dbstf erin staan!
Maar dit is nog niet officeel toch?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 24-10-2010 10:36
Poster: feestbeest
Zag het op twitter! En zag ook dat headhunterz, noisecontrollers en dbstf erin staan!
Maar dit is nog niet officeel toch?

who care's ?
ArCee    posted on 24-10-2010 10:38
Het is jammer dat de MAG weinig meer voorstelt. Afgelopen week haalde Ferry Corsten nog uit naar deze verkiezing in de Spits.
Ik probeerde het artikel te vinden via google, maar helaas.
In ieder geval waren de woorden van zijn strekking:

De dj mag steld niets meer voor sinds bekend is dat er sommige stemmen worden gekocht.
Tevens ergert hij zich aan bepaalde 'deejays' die zich op vele netwerk sites tot irritant aan toe sterk maken met berichten om zo hoog mogelijk te eindigen in de mag.

Ferry, vriend!! Cool?(ook zonder deze berichten behoort Ferry Corsten al jaren tot mijn absolute nr 1 deejay vanwege zijn uiteenlopende stijlen. Als 1 van de weinige durft hij zijn nek uit te blijven steken en bewandeld niet steeds maar de weg van de commercie. Dat daarbij niet alles even goed aanslaat of een sleutel tot succes is maakt niet uit, het onvoorspelbare van Ferry spreekt tot mijn verbeelding).
Tekhead    posted on 24-10-2010 11:51
wie stond er vorig jaar nr1 en is nu niet te vinden in de top 100 ? juist, om maar aan te halen wat een fake-gedoe deze lijst is.
MaykFroix    posted on 24-10-2010 12:00
Poster: Tekhead
wie stond er vorig jaar nr1 en is nu niet te vinden in de top 100 ? juist, om maar aan te halen wat een fake-gedoe deze lijst is.

Huh? Vertel..
Tekhead    posted on 24-10-2010 12:01
een dj uit Leiden !
Lucalicious    posted on 24-10-2010 12:05
die dj staat nu weer nummer 1?
maar ik vind het een terechte uitslag, ben het er wel mee eens, vind alleen dat fedde veel hoger had moeten eindigen, ik zie liever hem op twee dan david.
Xurion    posted on 24-10-2010 12:10
Respect! Deadmau5 op 4 Happy, laughing Volgend jaar verdient ie de 1e plaats :P
BennoRevelli    posted on 24-10-2010 12:12
Je moet het zo zien..

De lijst is voortgevloeid uit stemmen door mensen,

Het hoeft niet te betekenen dat het voor jou de beste DJ is.
Maargoed, De namen die erin staan hebben het zeker wel verdient.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
main    posted on 24-10-2010 12:16
the mau5 climbs to no 4!
Lucalicious    posted on 24-10-2010 12:18
hoe zeker weet je trouwens dat dit de goede lijst is? :P
maar ik vind het overigens wel goed om te zien dat al die comercial dj's uit nederland, behalve chuckie dan,?er niet tussen staan, blijkt dat er toch nog mensen zijn die voor kwaliteit kiezen. hoewel ik afrojack en nicky romero er wel een plakje tussen had gegund.
Bvanleeuwen    posted on 24-10-2010 12:20

Goed bezig deze zondag morgen! Ff nog een bakkie erbij en wellicht ff opnieuw kijken Happy, laughing
Tekhead    posted on 24-10-2010 12:27
oeps foutje, maar ben het helemaal niet eens, als je ziet op welke plaatsen de echte grote staan zoals Sven Vath, Ritchie Hawtin, Carl Cox, etc... en dan heb ik het nog niet over het ontbreken van andere iconen zoals Dave Clarke, Laurent Garnier, Josh Wink, Derreck May, Chris Liebing, 2 many dj's, dj Rush, Technasia, Robert Hood, Ben Simms, Goose, dr lektroluv' en zovele andere, maar ja Nederlanders houden niet van Techno, minimal of echte deck wizards, en deze iconen uit de techno scene liggen geen stemmen te kopen, en iedereen te stalken om maar stemmen te halen !

@BvanLeeuwen: heb ik effe snel gedaan dat bakkie troost Cool
User edit by Tekhead on 24-10-2010 @ 12:28:26 (11%)
Mathiz    posted on 24-10-2010 12:30
goose noem ik nu wel geen dj's ?
Tekhead    posted on 24-10-2010 12:33
toch wel, geven ook dj sets, net als de partyharders bvb.?
qntr0l    posted on 24-10-2010 12:34
weer een belachelijke lijst, waar alleen in Nederland rekening mee wordt gehouden, zie je alleen al aan het groot aantal trance dj's. Wordt bijna alleen in Nederland ingevuld, persoonlijk moet ik kotsen van dergelijke lijsten, en neen dit heeft niks te maken met een Nederlander op nr1 (vind Armin wel een goede dj), maar alles met het ontbreken van echt grote namen uit een andere sc?ne dan alleen trance.??

Who cares?

De lijst weerspiegelt imo wel redelijk hoe het dit jaar gegaan is met bepaalde DJ's.
ArCee    posted on 24-10-2010 12:38

Volgens mij staat van Buuren al jaren iop 1, welke lijst bedoel jij?? Cool
Ja, die heeft geld zat om op 1 te blijven hangen Cool

<Quote> oeps foutje, maar ben het helemaal niet eens, als je ziet op welke plaatsen de echte grote staan zoals Sven Vath, Ritchie Hawtin, Carl Cox, etc... en dan heb ik het nog niet over het ontbreken van andere iconen zoals Dave Clarke, Laurent Garnier, Josh Wink, Derreck May, Chris Liebing, 2 many dj's, dj Rush, Technasia, Robert Hood, Ben Simms, Goose, dr lektroluv' en zovele andere, maar ja Nederlanders houden niet van Techno, minimal of echte deck wizards, en deze iconen uit de techno scene liggen geen stemmen te kopen, en iedereen te stalken om maar stemmen te halen !

@BvanLeeuwen: heb ik effe snel gedaan dat bakkie troost Cool

We moeten natuurlijk 1 ding niet vergeten Tekkie.
De namen die JIJ opnoemt zijn de namen die een persoonlijke voorkeur hebben bij JOUW, en eventuele andere techno fans.
Trance is nog steeds de muziek van de massa, wereldwijd. Er zijn zelfs landen en wereld delen (ik noem India en Rusland even uit de losse pols) waar Trance NU net juist begint groot te worden. Daar kun je een hoop stemmen vandaan snoepen hoor Winking my eye Dat zijn zeer sterke groeimarkten waar zelfs house deejays trance (progressive)?gerelateerd draaien.
Als we gaan afgeven op de lijst, op?welke willekeurige lijst dan ook, omdat jouw favorieten er niet in staan, of te laag staan, dan kun je zo overal op af geven.
Ook is het een feit, en dit word door zeer veel organisatoren wereldwijd beaamt, dat Nederlandse deejays mega populair zijn. In veel landen is een Nederlandse deejay boeken een garantie voor een volle bak.........ook, of misschien juist in trance.
Dat de Trance wind in Nederland en Belgie een (beetje) is gaan liggen betekend niet dat dit meteen overal gebeurd. Sterker nog, Trance is nog steeds de meest populaire dance sound wereld wijd en er zijn meer deejays en producers bezig in trance als in welke andere stijl ook.
Nu mag dat tegen het zere been zijn van mensen die niets (meer) met trance hebben, zoals techno en house fans, maar feiten kun je niet negeren, ondanks dat trance in de lage landen misschien voor een bepaalde catogorie mensen over zijn hoogtepunt heen is. Desondanks zijn ook er ook hier nog steeds hele volksstammen te vinden die helemaal los gaan op trance, alhoewel deze mensen vaak tot de iets oudere party gangers behoren (20+)?

Neemt niet weg dat de betrouwbaarheid van de MAG zeer discutabel is (geworden).
User edit by ArCee on 24-10-2010 @ 12:50:51 (100%)
Mathiz    posted on 24-10-2010 12:51
toch wel, geven ook dj sets, net als de partyharders bvb.?

ja ik bedoel daarmee dat dat geen top dj's zijn en zeker hier geen plaatsje verdienen vind ik ! ik kanner zo honderd beteren opnoemen
ArCee    posted on 24-10-2010 13:09
Poster: Mathiz

ja ik bedoel daarmee dat dat geen top dj's zijn en zeker hier geen plaatsje verdienen vind ik ! ik kanner zo honderd beteren opnoemen

Beter volgens JOUW persoonlijke?voorkeur ja!!
Zo kan ik ook een lijst maken waar dan namen in komen te staan die je mist in de MAG!! Cool
T-to-the-J    posted on 24-10-2010 13:23
Waar is Hardwell? Vind hem toch redelijk goed. Of kijk ik nu over zn naam heen?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Mathiz    posted on 24-10-2010 13:35
Poster: ArCee

Beter volgens JOUW persoonlijke?voorkeur ja!!
Zo kan ik ook een lijst maken waar dan namen in komen te staan die je mist in de MAG!! Cool

Euh ik ken de groep goose en heb ze al live gehoord zowel dj act als groep . En hun dj kunsten passen verre van in dit rijtje daar valt niet over te Discussi?ren!

137 Users online: 89 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 67.741
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.714