Poster: Tekhead
wie stond er vorig jaar nr1 en is nu niet te vinden in de top 100 ? juist, om maar aan te halen wat een fake-gedoe deze lijst is.
Volgens mij staat
van Buuren al jaren iop 1, welke lijst bedoel jij??

Ja, die heeft geld zat om op 1 te blijven hangen

<Quote> oeps foutje, maar ben het helemaal niet eens, als je ziet op welke plaatsen de echte grote staan zoals Sven Vath, Ritchie Hawtin, Carl Cox, etc... en dan heb ik het nog niet over het ontbreken van andere iconen zoals Dave Clarke, Laurent Garnier, Josh Wink, Derreck May, Chris Liebing, 2 many dj's, dj Rush, Technasia, Robert Hood, Ben Simms, Goose, dr lektroluv' en zovele andere, maar ja Nederlanders houden niet van Techno, minimal of echte deck wizards, en deze iconen uit de techno scene liggen geen stemmen te kopen, en iedereen te stalken om maar stemmen te halen !
@BvanLeeuwen: heb ik effe snel gedaan dat bakkie troost
We moeten natuurlijk 1 ding niet vergeten
Tekkie. De namen die JIJ opnoemt zijn de namen die een persoonlijke voorkeur hebben bij JOUW, en eventuele andere techno fans.
Trance is nog steeds de muziek van de massa, wereldwijd. Er zijn zelfs landen en wereld delen (ik noem India en Rusland even uit de losse pols) waar Trance NU net juist begint groot te worden. Daar kun je een hoop stemmen vandaan snoepen hoor

Dat zijn zeer sterke groeimarkten waar zelfs house deejays trance (progressive)?gerelateerd draaien.
Als we gaan afgeven op de lijst, op?welke willekeurige lijst dan ook, omdat jouw favorieten er niet in staan, of te laag staan, dan kun je zo overal op af geven.
Ook is het een feit, en dit word door zeer veel organisatoren wereldwijd beaamt, dat Nederlandse deejays mega populair zijn. In veel landen is een Nederlandse deejay boeken een garantie voor een volle bak.........ook, of misschien juist in trance.
Dat de Trance wind in Nederland en Belgie een (beetje) is gaan liggen betekend niet dat dit meteen overal gebeurd. Sterker nog, Trance is nog steeds de meest populaire dance sound wereld wijd en er zijn meer deejays en producers bezig in trance als in welke andere stijl ook.
Nu mag dat tegen het zere been zijn van mensen die niets (meer) met trance hebben, zoals techno en house fans, maar feiten kun je niet negeren, ondanks dat trance in de lage landen misschien voor een bepaalde catogorie mensen over zijn hoogtepunt heen is. Desondanks zijn ook er ook hier nog steeds hele volksstammen te vinden die helemaal los gaan op trance, alhoewel deze mensen vaak tot de iets oudere party gangers behoren (20+)?
Neemt niet weg dat de betrouwbaarheid van de MAG zeer discutabel is (geworden).