Baan aangeboden. Maar het bedrag? (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Melle    posted on 24-10-2010 01:36
He mede DJ's/Composers,

Ik had zojuist gister mijn eerste avond dat ik moest draaien in een club bij mij in de buurt. Je kon het zien als een soort van sollicitatie gesprek, moest een avond draaien en als ze het goed vonden zouden ze misschien nog wel meer willen.

Nou ging de avond best wel redelijk, volgens de baas ging het heel goed, dus dat is mooi. Hij heeft me een baan aangeboden om bv. 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken te draaien.

Ik ben nog erg jong, 16 jaar, en kan dus niet veel geld verwachten. Ik heb gezegd dat ik best 50 euro wil krijgen voor een avondje.
Nu blijkt het? te zijn dat ik moet helpen schoonmaken, dat had ik niet verwacht, ook moet ik zo'n 5 1/2 tot 6 uur draaien (gem. 4 uur toch?)

Ik vind 50 euro voor zo'n tijd toch best wel matig, vooral omdat ik ook nog moet helpen schoonmaken. Ik draai dan ongeveer van 10 tot half 4 non stop en moet daarna mee helpen schoonmaken.
Wat kunnen jullie mij aanraden? Er is hier nergens iets in de buurt en dit is de enige club waar ik kan draaien op dit moment, ook is echt een aardige vent maar heeft hij een hele harde kant dus een te groot bedrag kan ik er waarschijnlijk niet uithalen.

Ik weet echt niet zo goed wat dan redelijk voor mij zou zijn, wil toch misschien voor zo'n lange avond dan 80 euro hebben. Wat denken jullie?

Edit: Nog iets, hoeveel verdienden jullie toen jullie net begonnen? En wat vinden jullie zelf van het prijs/tijd waarmee ik nu zit?
User edit by Melle on 24-10-2010 @ 01:43:58 (13%)

What do you think about Baan aangeboden. Maar het bedrag? ??

Vote :   

M-Tine    posted on 01-01-2011 20:46
Heb nu een residentie in een dancing in Breda en ik draai daar voor nop.. krijg de hele avond wel voor niks drank. Geen geld vind ik voor nu prima. Beetje ervaring op doen aangezien ik niet zo lang bezig ben... en ondertussen wel lekker m'n ding doen, tips meekrijgen en gewoon een gezellige avond bouwen. op je DJ-cv staat een residentie altijd wel lekker, zeker als het een vrij grote club is. Die andere clubs weten toch niet dat jij voor niks of voor heel laag draait, ze zien alleen die residentie staan. Wekt vertrouwen in je kwaliteitenWinking my eye
You can find all your answers, in Music!

This is an old Topic

No new postings for 5.363 days.
 Post CommentThat would be 178.8 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

390 Users online: 324 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 2.540
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.270.513