CDJ1000 mk2 kapot?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Saskia    posted on 21-10-2010 18:03
Hallo mensen,
Ik heb thuis 2 cdj1000 mk2's staan en ik wilde vandaag gaan draaien en toen ging er nog maar 1 aan.
De ander maakte wel het goede geluid maar verder doet die niks, ook kon ik een cd erin doen
maar die kreeg ik er vervolgens niet meer uit.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
Of weet iemand een dj shop in limburg omdat ik niet zou weten waar ik hem naar toe moet brengen voor een reparatie. (Eerst bracht ik hem naar reijnen maar die zaak is failliet)

bedankt alvast!

What do you think about CDJ1000 mk2 kapot? ??

Vote :   

LLCoolP    posted on 21-10-2010 18:45
RB Sound in Elsloo is de enigste Offici?le Pioneer dealer in de regio die ik ken.
?
?
Join the party and become famous!
Winston    posted on 21-10-2010 18:47
Poster: Lead
Druk je schakelaar (met stekker los) veelvuldig en snel achter elkaar in (een keer of 10-15 ofzo) om mogelijk iets los te 'schudden' in de schakelaar.

Check dan eerst de kabel en wissel hem eens om met een die zeker weten werkt. Check of dit het oplost.

Zo niet dan heb je een probleem. Als je niet met een schroevedraaier kan omgaan of nog nooit een elektrisch apparaat open geschroeft : NIET VERDER LEZEN, je kunt weinig anders doen de speler bij reparateur/dealer brengen voor checkup.

Ook als je nog garantie hebt geldt bovenstaande : Breng je speler naar de dealer.

Als garantie je toch niet uitmaakt en je weet wat je doet kun je de speler open maken en checken wat er aan de hand is. Mogelijk is er een flatcable los of iets anders van zijn plek. Ook kan er plak zooi/poeder/whatever ophopen bij de voeding en zo kortsluiting veroorzaken. Dit ruik je en zie je in meer dan de helft van de gevallen wel zo op het eerste blik.

Als je niets verbrand ziet kun je proberen dingen schoon te maken als ze vies zijn door printplaten te verwijderen en los op een werkbank schoon te maken. Maar als je brand schade ziet kun je hem beter wegbrengen.

Vaak kun je niets zien aan de binnenkant (behalve vuil) en moet je meten om uit te zoeken wat er ergens aan de hand is. Dit is niet iets wat de gemiddelde mens zo maar even doet...

Tic Toc
specialm    posted on 21-10-2010 19:42
Zekeringen Na kijken.
Saskia    posted on 22-10-2010 10:09
Ik ga dan wel even langs bij de rb in elsloo want ik? heb er zelf totaal geen verstand van
Sound-Division    posted on 22-10-2010 23:24
In Nederweert zit ook Gear Pro sinds kort, gaat ook over reparatie van Pioneer, of het een offiele dealer is weet ik niet.
Lead    posted on 23-10-2010 10:09
Gearpro is wel dealer maar hebben geen TD in huis, die sturen dingen op naar Pioneer. RB hersteld zelf (= meestal sneller)
Let the BASS be louder
LLCoolP    posted on 23-10-2010 20:00
Poster: specialm
Zekeringen Na kijken.

Hmm, niet helemaal wakker?
Als Saskia zegt dat die wel afspeelt maar niks aangeeft dan is die ene zekering ook niet kapot natuurlijk.
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 23-10-2010 @ 20:01:05 (4%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

30 Users online: 11 Guests (19 Unknown)
Pages generated today : 3.959
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.210.711