ik ben al een tijdje op zoek naar een paar goede DJ achtergronden voor m'n iphone (bvd met een cdj, djm of een setup erop) maar op google heb ik niks gevonden.
nou ben ik zelf al wel met photosjop aan de praat geweest, maar daar krijg ik niet echt iets verstandigs voormekaar..
heeft misschien iemand iets goeds gevonden of gemaakt?
What do you think about Iphone DJ Wallpapers ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Op je iphone, dan print screen, vergrendelen en home button, dan naar photo's --> use as wallpaper, dan kan je de safari randjes weghalen en instellen. Tadaa!
Poster: T-to-the-J Op je iphone, dan print screen, vergrendelen en home button, dan naar photo's --> use as wallpaper, dan kan je de safari randjes weghalen en instellen. Tadaa!
zo kan je dus ook gewoon dubbel tikken op de foto en dan opslaan
maari k heb een app voor mn iphone dat heet WallpapersHD en die heeft ook wel leuke plaatjes moet je maar is in de app store kijken, hij is gratis
No new postings for 5.434 days. Post CommentThat would be 181.1 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.