Vergelijkbare DJ als.. (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 19-10-2010 13:32
Hej,

Ik geef 11 december weer een feestje en nu heb ik +/- 2 maanden geleden al een boekingsverzoek op vato gonzalez + MC Tjen gedaan, toen te horen gekregen dat we 1ste keus waren omdat we de eerste waren die de boeking hadden geplaatst op die dag. Nu hoorde ik vanmorgen dus dat deze boeking niet door kan gaan omdat meneer doodleuk 2 boekingen die later aangevraagd zijn heeft aangenomen Cool. Nou goed, is niks meer aan te doen maar nu moet ik dus een vergelijkbare vervanger hebben.

Nu zoek ik dus een publiekstrekkende dj voor de hieronder genoemde muziekstijl en leeftijd. Vato was naar mijn idee de beste die hieraan voldoet. Ik kan zo 1,2,3 ook geen vergelijkbare dj voor deze doelgroep bedenken (ja, chuckie maar die is onbetaalbaar)

Muziekgenre: House
Gem. leeftijd publiek: 16?tot 18 jaar

Jullie enig idee welke dj er het beste geboekt kan worden?

What do you think about Vergelijkbare DJ als.. ??

Vote :   

rorex    posted on 23-10-2010 18:26
Jammer dat vato heeft afgezegd, weet zeker dat het dan een succes zou worden.
Ik denk dat de partysquad het wel goed zal doen hier in Boxmeer (denk dat je een dj voor Squatterz zoekt Winking my eye )
Verder heb ik geen idee. Bekende namen zijn vaak duur, maar ik denk ook zeker dat ze nodig zijn. Want la Fuente kent niemand in omgeving boxmeer (op een paar uitzonderingen na). Volgensmij was dit een rede waarom er zo weinig mensen waren.
Veel succes met een dj zoeken!
ArTy    posted on 23-10-2010 20:11
Jonges.. partysquad was helaas te duur, zijn 3,5 k voor de geintresseerde,, Feestje word nu waarschijnlijk?gewoon verplaats op een datum waar vato wel kan..

even afwachten nog dus..
Awave    posted on 23-10-2010 20:23
en hopen dat je dan echt 1ste keus bent :p
Vinnyo    posted on 23-10-2010 21:40
Poster: bj29
Niemand boekt hem om te horen draaien, maar gewoon het idee dat het sterretje is! Het gaat niet om zijn draai kunsten

Dat bedoel ik ook..
Epocs    posted on 25-10-2010 13:57
Heb je al een headliner?

27 november organiseer ik ook een feest in Club Havana te Sliedrecht.
Line up enz. allemaal al geregelt grootse talenten zegt de Baas.. mwah jullie kunnen wel hiermee doorgaan maar geen leuke namen?

Dan denk ik tegenwoordig echt dat iedereeen een gat heeft in ze hoofd en eigenlijk doormiddel van een leuke flyer al een leuke avond beleeft.

Mijn line up bestaan uit talenten van diverse feesten waarbij ik als headliner 3 gasten heb uitgenodigd die in Rotterdam zo populair zijn en binnekort een grootse release gaan doen bij G-Rexx records ( Gregor Salto ).

In mijn oren een mooie avond maar helaas denkt de big boss er anders over.
Sjoewe    posted on 25-10-2010 14:57
Tja, ik ben het met je eens tot op zekere hoogte. Maar namen wekken wel de interesse op een flyer. Het is dan ook de truc om nieuw talent te combineren met gevestigde namen, todat je een groep mensen hebt opgebouwd die sowieso komen omdat je feest een goede naam heeft. Sowieso, wat een belachelijke gagebedragen in de house scene. Tering.

Ik weet niet hoe het bij de house zit, maar in de technoscene is het hebben van een netwerk goud waard. Ik heb doormiddel van goede contacten (en een hoop tijd investeren in netwerken) toch al een redelijk aantal artiesten behoorlijk onder de 'marktprijs' weten te boeken, gewoon omdat ze het leuk vonden om bij ons te komen draaien.
Epocs    posted on 25-10-2010 21:51
Ja i know Winking my eye
In de techno ben ik ook aardig thuis kan zo een paar gasten van de line up van Concept bij mij thuis laten draaien.
Tegenwoordig is het in de house echt belachelijk en de houding van de Agency

Ace Agency geloof me ik hoop dat dat wijf zo hard mogelijk in der'''''word ge'''' wat een trut.
Ja Afrojack enz. kun je niet boeken... zijn allemaal te druk en hebben vaste dingen. Bel ik later een andere Agency Ja is goed gozer hoelang wil je Afrojack zet ik hem even voor je vast...

De trut van Dennis Ferrer ook ja hij kost zoveel en heb het niet ovr de vlucht hij moet eerste klas zitten ik zo want?
Achterin het toestel is niet genoeg ruimte voor ze muziek?
Decepticon    posted on 25-10-2010 22:59
DJ Punish niet iets voor je? Die draait geregeld met de Partysquad. Ik kan wel aan wat info over m komen als je er belang bij hebt. Hoor t wel!

Mzzl,

Peter
Epocs    posted on 26-10-2010 13:44
Niemand kent DJ Punish wou hem ook boeken en heb hem in me telefoonstaan maar in Rotterdam heeft die Richard nog geen naam.

Terwijl ieder die draait zijn stuff echt vaak supporten....

Decepticon    posted on 26-10-2010 23:20
Ah, na ja, dat kan zo zijn. Dan moet je nog maar even verder zoeken. Succes!

This is an old Topic

No new postings for 5.355 days.
 Post CommentThat would be 178.5 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

27 Users online: 3 Guests (24 Unknown)
Pages generated today : 13.734
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.016.185