Vergelijkbare DJ als.. (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 19-10-2010 13:32
Hej,

Ik geef 11 december weer een feestje en nu heb ik +/- 2 maanden geleden al een boekingsverzoek op vato gonzalez + MC Tjen gedaan, toen te horen gekregen dat we 1ste keus waren omdat we de eerste waren die de boeking hadden geplaatst op die dag. Nu hoorde ik vanmorgen dus dat deze boeking niet door kan gaan omdat meneer doodleuk 2 boekingen die later aangevraagd zijn heeft aangenomen Cool. Nou goed, is niks meer aan te doen maar nu moet ik dus een vergelijkbare vervanger hebben.

Nu zoek ik dus een publiekstrekkende dj voor de hieronder genoemde muziekstijl en leeftijd. Vato was naar mijn idee de beste die hieraan voldoet. Ik kan zo 1,2,3 ook geen vergelijkbare dj voor deze doelgroep bedenken (ja, chuckie maar die is onbetaalbaar)

Muziekgenre: House
Gem. leeftijd publiek: 16?tot 18 jaar

Jullie enig idee welke dj er het beste geboekt kan worden?

What do you think about Vergelijkbare DJ als.. ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 20-10-2010 16:25
chuckie op je schoolfeest? Lijp, hoegroot is je school?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Sandr    posted on 20-10-2010 17:18
Poster: Epocs
Artiesten draaien net als ons gewoon aangepast aan de doelgroep.

Sommige artiesten wel maar een hoop ook niet. Je hebt artiesten die echt alleen hun eigen ding doen en vinden dat jij als organisator beter je huiswerk had moeten doen en hem niet had moeten boeken. Andere zitten zo vastgeroest in hun ding dat ze niks anders kunnen/bij zich hebben en gelukkig zijn er ook mensen die makkelijk kunnen switchen tussen verschillende (sub)genres en daardoor meestal wel een voldoende scoren.

Ik zelf zoek ook nog een headliner maar me budget voor dit evenement is erg laag heb daarom ook een bookings bureau er op afgestuurd om alles voor mij te filteren.

Als jij er een bookingsbureau op af stuurt kost dat toch alleen maar extra geld? Iedere tussenpersoon wilt ook zijn geld verdienen en kost daarom dus geld...Kan beter zo dicht mogelijk bij de artiest zoeken en daar zaken mee doen, scheelt geld en als jij vaak met dezelfde mensen zaken doet en ze altijd correct behandeld zullen zij voor jou ook eens wat doen...

In veel steden maken namen geen moer uit, ik moet binnekort in Gorinchem opereren en daar stond Artistic Raw voor 30 man te draaien.... terwijl een evenement van een maat van mij daar 250 man trok terwijl er neit eens een line up bekend was?

Alleen een naam neerzetten is niet genoeg natuurlijk. Als ik in het kroegje hier om de hoek David Guetta laat draaien zitten er echt niet meer mensen binnen dan normaal, sterker nog de vaste klanten zullen zijn muziek niet waarderen en ervandoor gaan.
Er komt nog heel wat meer kijken bij een feest organiseren dan een naam boeken.....
Play that funky music white boy....
ArTy    posted on 21-10-2010 00:24
oke nu ik weer..

Wat veel reacties zeg.. egt super.. even mijn viesie op dit gebeuren:

Zie vaak de volgende namen lans komen:
Billy the klit
valerio/sacha
la fuente
hardwell
partysquad

billy the klit:
Naar mijn mening een super dj maar niet voor deze doelgroep.

valerio/sacha visser:
Zeker een publiekstrekken maar we hebben laatst al Dennis storm gehad (BNN) trok wel veel mensen, was lache maar niet voor nog een keer, valt een beetje in herhaling.

La Fuente:
Vorige keer gehad in combinatie met live violiste, super DJ, super gozer en raad hem iedereen aan! een nadeel.. is dus niet bekend want er waren maar 30 man ipv 600 a 800. dit had ook met andere factoren te maken maar t is geen die-hard publiestrekker. (Wel ?cht een su-per DJ)

Hardwell:
Twijfelgeval.. Denk persoonlijk toch dat hij boven onze leeftijdscategorie valr maar is te overwegen

Partysquad:
Zeer goed idee, als die 2,5k zijn dat is dit d? oplosing.. Had ik helemaal niet aan gedacht en ga ik morgen meteen voor bellen!!

Dj 'Sterretje' (van Oh Oh cherso)
is een van de organisatoren voor aan het bellen maar ik zie het persoonlijk niet zitten, de bedoeling van het evenement dat ik wil neerzetten is dat jongeren die net uitgaan (16 t/m 18) al een beetje een ervaring krijgen van een ?cht house evenement. Dus ik wil wel zeker een beetje kwaliteit hebben, maar de naam is uiteindelijk wel belangrijker want het moet wel rendabel zijn.

Verder..

Mensen die namen als laidback luke en david guetta in de ronte doen, veriep je eens in de prijzen Cool. Laidback is rond de 15k en david guetta 40k volges mij...
Estacy    posted on 21-10-2010 18:12
overigens wil ik wel ff zeggen dat Valerio niks meer is dan een publiektsTREKKER. hij speelt namelijk de zaal zo leeg door zn 'kunsten'. Mischien dat ie tegenwoordig wat beter draait, maar 1 jaartje geleden was ie op een feestje, en daar werd niemand vrolijk van
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ArTy    posted on 21-10-2010 18:21
Net een demoset van sterretje gehoord.. OH OH wat is die slecht zeg, mijn god dat mensen h?m willen boeken...
voor de liefhebber: www.ohohcherso.com/djtonystar?(pas op! luisteren op eigen risico Cool?)
specialm    posted on 21-10-2010 19:39
The 2 Faced Funks Rocken ook goed.

En hun act zou het ook goed doen denk ik persoonlijk.

Dat is altijd nog beter dan Chuckie
EleMentcp    posted on 21-10-2010 20:37
Poster: Estacy
overigens wil ik wel ff zeggen dat Valerio niks meer is dan een publiektsTREKKER. hij speelt namelijk de zaal zo leeg door zn 'kunsten'. Mischien dat ie tegenwoordig wat beter draait, maar 1 jaartje geleden was ie op een feestje, en daar werd niemand vrolijk van

valerio was afgelopen zaterdag in challenge en hij draaid niet verkeerd vondt ik. Alleen op een gegeven moment veel r&b vond ik wat minder maar hij deed het niet verkeerd! zeker geen top dj maar ook niet verkeerd

hahahaha jeesus wat een tijdsverspilling om die mix van sterretje te downloadenXD dit vind ik wel beetje erg dat dit op starbeach stond
User edit by EleMentcp on 21-10-2010 @ 22:42:44 (27%)
Epocs    posted on 22-10-2010 14:29
Comenius College zijn intotaal 4 scholen bij elkaar...
Maar goed.

Wist nog goed in een interview dat Vato zei ik wil echt niet meer voor 18- draaien die willen de hele tijd hitjes horen en kan dan niet experimenteren bij me publiek.

Gerdo    posted on 22-10-2010 15:18
Poster: ArTy
Net een demoset van sterretje gehoord.. OH OH wat is die slecht zeg, mijn god dat mensen h?m willen boeken...
voor de liefhebber: www.ohohcherso.com/djtonystar?(pas op! luisteren op eigen risico Cool?)

een drama inderdaad. Echt erg dit zet je toch niet als promo op internet.
nils7    posted on 22-10-2010 15:48
Poster: ArTy.

Mensen die namen als laidback luke en david guetta in de ronte doen, veriep je eens in de prijzen Cool. Laidback is rond de 15k en david guetta 40k volges mij...

Jezes wat een prijzen....waar is de tijd gebleven dat Erick E nog kwam voor 2500 euro....

[edit]

OMG wat een slechte set die van onze DJ Tony.... w8 eens ff al die tracks bij 1 zoeken en dan uploaden als een goede mix Winking my eye
User edit by nils7 on 22-10-2010 @ 15:56:05 (48%)
Estacy    posted on 22-10-2010 16:43
ik ff die mix luisteren. teeeerinngggg. als zelfs beatmatchen al te moeilijk is.
nils7    posted on 22-10-2010 16:47
ik ff die mix luisteren. teeeerinngggg. als zelfs beatmatchen al te moeilijk is.

Ik mag hopen dat het een grote grap is... ik vraag me af welke pipo hem dan heeft aangenomen bij Crazy Piano's... (daar draait ie toch ook?)
Nu begrijp ik ook die comments van die gast van Star Beach 'wel goed oefenen he' hahahah

Maar nu gaat ie vast overal draaien omdat ie een bekende kop hebt dus wie zijn wij he hahahaha!
MaykFroix    posted on 22-10-2010 17:04
LOL nu wil ik die mix van Sterretje ook horen haha! :D
-FLoriZ-    posted on 22-10-2010 17:08
Dat was het downloaden niet waard. Wat een troepdj is die gast.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
nils7    posted on 22-10-2010 17:10
als ik in garageband wat nummers aan elkaar plak kan ik nog een betere mix brouwen :P
MaykFroix    posted on 22-10-2010 17:12
Haha kan niet wachten tot de download klaar is. :D
Vinnyo    posted on 23-10-2010 13:41
Poster: ArTy

Er zijn blijkbaar ook mensen die denken dat je pas een goede DJ bent wanneer je goed kan mixen..
Estacy    posted on 23-10-2010 14:00
ik wil niet veel zeggen, maar als je niet kan mixen, dan moet je dat niet doen. Onze grote vriend hier daarantegen, die probeert het om vervolgens verschrikkelijk te falen. Als je niet eens kan beatmatchen, dan moet je dat simpelweg niet proberen en gewoon lekker de goede tracks op de goede momenten instarten zonder al te veel geklungel.
als je gewoon bout draait, dan merkt je publiek dat heus wel.
Vinnyo    posted on 23-10-2010 14:05
ik wil niet veel zeggen, maar als je niet kan mixen, dan moet je dat niet doen. Onze grote vriend hier daarantegen, die probeert het om vervolgens verschrikkelijk te falen. Als je niet eens kan beatmatchen, dan moet je dat simpelweg niet proberen en gewoon lekker de goede tracks op de goede momenten instarten zonder al te veel geklungel.

als je gewoon bout draait, dan merkt je publiek dat heus wel.

Blijkbaar niet, iedereen wilt hem boeken.. Happy, laughing
Jullie doen veelste moeilijk met trackje dit, preciesje dat, dat is waarschijnlijk ook de reden waarom jullie altijd zitten te zeuren dat er weinig boekingen meer komen omdat er een nieuwe generatie komt. Gewoon simpel houden
no-rush    posted on 23-10-2010 14:23
............wat ik nou leuk zou vinden mensen die hem zo afkraken (niet dat ik het goed vind maar) als hun nou met de zelfde nummers opnieuw gaan mixen kijken wat dat word.Cool

grz
Estacy    posted on 23-10-2010 14:30
Poster: Vinnyo

Jullie doen veelste moeilijk met trackje dit, preciesje dat, dat is waarschijnlijk ook de reden waarom jullie altijd zitten te zeuren dat er weinig boekingen meer komen omdat er een nieuwe generatie komt. Gewoon simpel houden

iedereen wil em boeken omdat ie Sterretje van Oh Oh cherso is

nils7    posted on 23-10-2010 15:35
Poster: Vinnyo

Hoo wacht ik zit ieder weekend gewoon vol hoor Winking my eye

bj29    posted on 23-10-2010 17:42
Niemand boekt hem om te horen draaien, maar gewoon het idee dat het sterretje is! Het gaat niet om zijn draai kunsten
MaximDJ    posted on 23-10-2010 18:00
Nou jullie hebben mijn nieuwsgierigheid gewekt xD Jezus dat is nog erger dan ik al dacht....
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 23-10-2010 @ 18:04:48 (90%)
nils7    posted on 23-10-2010 18:08
Poster: MaximDJ
Nou jullie hebben mijn nieuwsgierigheid gewekt xD Jezus dat is nog erger dan ik al dacht....

Nieuwsgierig hihi ik heb menig beginner hier beter horen mixen!

44 Users online: 9 Guests (35 Unknown)
Pages generated today : 14.344
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.016.795