Poster: Epocs
Artiesten draaien net als ons gewoon aangepast aan de doelgroep.
Ik zelf zoek ook nog een headliner maar me budget voor dit evenement is erg laag heb daarom ook een bookings bureau er op afgestuurd om alles voor mij te filteren.
In veel steden maken namen geen moer uit, ik moet binnekort in Gorinchem opereren en daar stond Artistic Raw voor 30 man te draaien.... terwijl een evenement van een maat van mij daar 250 man trok terwijl er neit eens een line up bekend was?
Poster: Estacy
overigens wil ik wel ff zeggen dat Valerio niks meer is dan een publiektsTREKKER. hij speelt namelijk de zaal zo leeg door zn 'kunsten'. Mischien dat ie tegenwoordig wat beter draait, maar 1 jaartje geleden was ie op een feestje, en daar werd niemand vrolijk van
Poster: ArTy
Net een demoset van sterretje gehoord.. OH OH wat is die slecht zeg, mijn god dat mensen h?m willen boeken...
voor de liefhebber: www.ohohcherso.com/djtonystar?(pas op! luisteren op eigen risico?)
Poster: ArTy.
Mensen die namen als laidback luke en david guetta in de ronte doen, veriep je eens in de prijzen. Laidback is rond de 15k en david guetta 40k volges mij...
ik ff die mix luisteren. teeeerinngggg. als zelfs beatmatchen al te moeilijk is.
Poster: ArTy
Net een demoset van sterretje gehoord.. OH OH wat is die slecht zeg, mijn god dat mensen h?m willen boeken...
voor de liefhebber: www.ohohcherso.com/djtonystar?(pas op! luisteren op eigen risico?)
ik wil niet veel zeggen, maar als je niet kan mixen, dan moet je dat niet doen. Onze grote vriend hier daarantegen, die probeert het om vervolgens verschrikkelijk te falen. Als je niet eens kan beatmatchen, dan moet je dat simpelweg niet proberen en gewoon lekker de goede tracks op de goede momenten instarten zonder al te veel geklungel.
als je gewoon bout draait, dan merkt je publiek dat heus wel.
Poster: VinnyoPoster: Estacy
ik wil niet veel zeggen, maar als je niet kan mixen, dan moet je dat niet doen. Onze grote vriend hier daarantegen, die probeert het om vervolgens verschrikkelijk te falen. Als je niet eens kan beatmatchen, dan moet je dat simpelweg niet proberen en gewoon lekker de goede tracks op de goede momenten instarten zonder al te veel geklungel.
Blijkbaar niet, iedereen wilt hem boeken..![]()
Jullie doen veelste moeilijk met trackje dit, preciesje dat, dat is waarschijnlijk ook de reden waarom jullie altijd zitten te zeuren dat er weinig boekingen meer komen omdat er een nieuwe generatie komt. Gewoon simpel houden
iedereen wil em boeken omdat ie Sterretje van Oh Oh cherso is
Poster: VinnyoPoster: Estacy
Blijkbaar niet, iedereen wilt hem boeken..![]()
Jullie doen veelste moeilijk met trackje dit, preciesje dat, dat is waarschijnlijk ook de reden waarom jullie altijd zitten te zeuren dat er weinig boekingen meer komen omdat er een nieuwe generatie komt. Gewoon simpel houden
Hoo wacht ik zit ieder weekend gewoon vol hoor
Poster: MaximDJ
Nou jullie hebben mijn nieuwsgierigheid gewekt xD Jezus dat is nog erger dan ik al dacht....