Vergelijkbare DJ als.. (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 19-10-2010 13:32
Hej,

Ik geef 11 december weer een feestje en nu heb ik +/- 2 maanden geleden al een boekingsverzoek op vato gonzalez + MC Tjen gedaan, toen te horen gekregen dat we 1ste keus waren omdat we de eerste waren die de boeking hadden geplaatst op die dag. Nu hoorde ik vanmorgen dus dat deze boeking niet door kan gaan omdat meneer doodleuk 2 boekingen die later aangevraagd zijn heeft aangenomen Cool. Nou goed, is niks meer aan te doen maar nu moet ik dus een vergelijkbare vervanger hebben.

Nu zoek ik dus een publiekstrekkende dj voor de hieronder genoemde muziekstijl en leeftijd. Vato was naar mijn idee de beste die hieraan voldoet. Ik kan zo 1,2,3 ook geen vergelijkbare dj voor deze doelgroep bedenken (ja, chuckie maar die is onbetaalbaar)

Muziekgenre: House
Gem. leeftijd publiek: 16?tot 18 jaar

Jullie enig idee welke dj er het beste geboekt kan worden?

What do you think about Vergelijkbare DJ als.. ??

Vote :   

tom-j    posted on 19-10-2010 20:10
Poster: dj-zero

als je geregeld krijgt SHM!:P

Chuckie viel al buiten zijn budget heWinking my eye

hoor ook dat mensen Sacha Visscher (of Visser, I don't care) goed vinden. ik word er echt niet vrolijk van, maar misschien is het wat voor jou doelgroep? qua skills kan hij natuurlijk niet tippen aan Vato, maar ach: jouw doelgroep wil toch alleen maar hitjes horen.
User edit by tom-j on 19-10-2010 @ 20:13:04 (7%)
Bootstrap    posted on 19-10-2010 20:11
Poster: Sound-Division
Ehm, ik denk wel (klinkt misschien stom) maar dat die leeftijdscategorie Valerio wel zien zitten, die draait geloof ik ook house of iets in die richting, ben er niet zo in thuis haha Cool Heb hem een keer gezien hier toen ik toevallig eens een keer op zo een house feestje was.

Pff die gast bakt er echt helemaal niks van. Maar hij zal wel publiek trekken door zijn naam. Dan kun je net zo goed sterretje van Oh Oh Cherso boeken, maar ik denk dat een hoop mensen je dan niet echt serieus meer nemen.

Ik zou voor een DJ als La Fuente of Billy the Klit gaan. Wij zijn natuurlijk ook te boeken Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Yvaroz    posted on 19-10-2010 20:12
nicky romero?? k weet niet of je bas van essen kent, die draaid altijd met hem

of Yvaroz(A)
Nothing is Impossible
User edit by Yvaroz on 19-10-2010 @ 20:13:32 (18%)
DjVictorF    posted on 19-10-2010 20:16
Ik heb geen idee hoeveel de onderstaande dj's kosten, maar ik weet wel dat het publiek van mijn leeftijd ze kent en goed keurt.
Bingo Players
Hardwell (die doet het zeker wel goed bij 16-18)
Ralvero (zegt iedereen: die van party people?)
Sidney Samson (moet alleen zelf niet denken dat je dan constant van die bliepjes house hebt..)
Quintin
Quintino
Dj Jean
Laidback Luke (moet ze ook wel aanspreken)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Vassilli    posted on 19-10-2010 20:24
Sidney Samson is echt heel erg duur....

The Flexican is wel perfect voor dat publiek. Iedereen kent hem wel van Flinke Namen.
specialm    posted on 19-10-2010 20:47
Poster: Esmee

Ik heb van beiden echt nog nooit gehoord....

Nog nooit van beiden gehoord OMG

Erik de man is gewoon de beste House DJ ever.

En joost van bellen is gewoon geniaal met mixen.

DaCompra    posted on 19-10-2010 20:52
Poster: Vassilli

The Flexican is wel perfect voor dat publiek. Iedereen kent hem wel van Flinke Namen.

zeker weten! flex draait ook hip-hop, house en dubstep door elkaar, en dat maakt hem een hele goeie dj vind ik.
DJADMIN    posted on 19-10-2010 20:55
Poster: Vassilli

Sidney vraagt over het algemeen minder als vato + tjen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
ThijsG    posted on 19-10-2010 20:58
Poster: tom-j

hoor ook dat mensen Sacha Visscher (of Visser, I don't care) goed vinden. ik word er echt niet vrolijk van, maar misschien is het wat voor jou doelgroep? qua skills kan hij natuurlijk niet tippen aan Vato, maar ach: jouw doelgroep wil toch alleen maar hitjes horen.

Zou het toch maar niet doen.. Al is dat mss een beetje vooroordelen:S.

Je zou nl toch snel verwachten dat hij 'al genoeg heeft aan zijn naam en daarom geen skills nodig heeft'.

Ik vind de Flexican idd errug vet!

User edit by ThijsG on 19-10-2010 @ 20:58:32 (9%)
DJADMIN    posted on 19-10-2010 21:38
Poster: ThijsG
Poster: tom-j

Zou het toch maar niet doen.. Al is dat mss een beetje vooroordelen:S.

Je zou nl toch snel verwachten dat hij 'al genoeg heeft aan zijn naam en daarom geen skills nodig heeft'.

Ik vind de Flexican idd errug vet!

Flexican is goed, maar ook niet zooo'n publiekstrekker als bijvoorbeeld vato / ss / hardwell

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
DaCompra    posted on 19-10-2010 21:41
nou, als je de naam 'flinke namen' noemt, dan zijn de meeste jongeren van 12-16 zeker weten verkocht.
ik was in ieder geval onder de indruk van z'n liveset op latin village!
http://lsdb.nl/set/51966/The_Flexican_-_Latin_Village_Festival_2010__27-06-2010.html
Vassilli    posted on 19-10-2010 21:42
Moest laatst voor de Flex. Wat een baas die vent!
venzi    posted on 19-10-2010 23:27
david guetta niks? :P

nee, ik zou als ik jouw was even wat rondvragen (zoals je al doet) ik hoop dat er dan wat leuks voor je uitkomt!

no-rush    posted on 20-10-2010 00:49
artistic raw? the partysquad?kid kiao?afrojack?
T-to-the-J    posted on 20-10-2010 09:28
Ik zou zeker eens kijken naar Hardwell.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Roov    posted on 20-10-2010 09:52
Hardwell is relatief goedkoop en is een grote publiekstrekker
qntr0l    posted on 20-10-2010 10:10
Ik vind the partysquad wel een goede kandidaat, ik weet alleen zo niet hoe duur die gasten zijn. Iedereen kent ze, ze draaien echt alleen maar hits (herkenbaar, dus het publiek zal dat zeker waarderen) dus tingtingting, we hebben een winnaar!
Tekhead    posted on 20-10-2010 12:14
Tekhead ? Ook nen hele goeie, en niet te duur Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Limb-Girdle    posted on 20-10-2010 12:32
Poster: qntr0l
Ik vind the partysquad wel een goede kandidaat, ik weet alleen zo niet hoe duur die gasten zijn. Iedereen kent ze, ze draaien echt alleen maar hits (herkenbaar, dus het publiek zal dat zeker waarderen) dus tingtingting, we hebben een winnaar!

Toen 2,5 ruggen voor betaald Winking my eye
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 20-10-2010 @ 12:33:00 (3%)
T-to-the-J    posted on 20-10-2010 13:10
Ik had gehoord van die docent van Pythago dat Hardwell 1,6 kost..
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Crazy    posted on 20-10-2010 13:29
- Alvaro
- Quintino (!)
- PartySquad
- Sidney Samson
- Valerio
- Jeroen Post

Zijn stuk voor stuk dj's die ze vast wel kennen. En als ik zou kiezen zou ik gaan voor Alvaro of Quintino, vooral met Quintino weet je dat je kwaliteit binnenhaalt.
Sandr    posted on 20-10-2010 13:31
mijns inziens heb je een paar opties en ik zal ze neerzetten met m'n favoriet op 1:

1. Partysquad
2. Sidney Samson
3. Alvaro/Hardwell
4. Dj Dyna
5. Billy the klit
6. Sascha Visser / Valerio

Waarom deze namen en deze volgorde?

Partysquad is het meest bekend onder een breed publiek en zal ook de meest aansprekende naam zijn. Sidney Samson kent ook vrijwel iedereen maar Partysquad is wel een stapje verder.
Alvaro en Hardwell zet ik op dezelfde plek omdat ik denk dat Hardwell meer naamsbekendheid heeft maar Alvaro zijn muziek meer aanspreekt bij je publiek.
Dyna is qua naam niet geweldig bekend maar draait als de malle en zal veel mensen aanspreken.
Billy the klit is mijns inziens beetje hetzelfde als Dyna alleen is je publiek misschien iets aan de jonge kant om zijn stijl en keuze te kunnen waarderen.
Sascha Visser en Valerio zijn allebei geen geweldige DJ's maar wel publiekstrekkers (vooral vrouwenWinking my eye)

Nogmaals, dit is mijn mening en mijn lijstje. Best kans dat iedereen hier er anders over denkt.

Succes met je keuze

Play that funky music white boy....
Stagiar    posted on 20-10-2010 15:57
Poster: Sandr
mijns inziens heb je een paar opties en ik zal ze neerzetten met m'n favoriet op 1:

1. Partysquad
2. Sidney Samson
3. Alvaro/Hardwell
4. Dj Dyna
5. Billy the klit
6. Sascha Visser / Valerio

Waarom deze namen en deze volgorde?

Partysquad is het meest bekend onder een breed publiek en zal ook de meest aansprekende naam zijn. Sidney Samson kent ook vrijwel iedereen maar Partysquad is wel een stapje verder.
Alvaro en Hardwell zet ik op dezelfde plek omdat ik denk dat Hardwell meer naamsbekendheid heeft maar Alvaro zijn muziek meer aanspreekt bij je publiek.
Dyna is qua naam niet geweldig bekend maar draait als de malle en zal veel mensen aanspreken.
Billy the klit is mijns inziens beetje hetzelfde als Dyna alleen is je publiek misschien iets aan de jonge kant om zijn stijl en keuze te kunnen waarderen.
Sascha Visser en Valerio zijn allebei geen geweldige DJ's maar wel publiekstrekkers (vooral vrouwenWinking my eye)

Nogmaals, dit is mijn mening en mijn lijstje. Best kans dat iedereen hier er anders over denkt.

Succes met je keuze

Sacha is wat mij betreft een Celeb-DJ die het nog niet echt heel erg goed kan; Valerio daarentegen is wat mij betreft 10x meer dan een Celeb-DJ en heeft wel degelijk improv-skills en dergelijke.
Sandr    posted on 20-10-2010 16:02
Nou dan hoop ik dat Valerio 2x een slechte dag had toen ik hem hoorde draaien want dat was weinig bijzonders...
Play that funky music white boy....
Epocs    posted on 20-10-2010 16:22
Artiesten draaien net als ons gewoon aangepast aan de doelgroep.

Chuckie heb ik altijd slecht gevonden tot 2x toe op een schoolfeest gehad.. en wat draaide hij slecht.
Vervolgens heb ik hem zien en horen draaien op Amazone Project en ahd ik zoiets van ja jij bent de shit.
Vervolgens horen draaien op koninginnendag waar ik de slappe lach van kreeg in Amsterdam moest in 15 min 7x me handen in de luchthouden..? WANT? WAAROM?

Alvaro kan zich denk ik ook wel aanpassen aan de doelgroep hoor op funxfilmpje draaide hij ook wel wat meer latin achtig...

Ik zelf zoek ook nog een headliner maar me budget voor dit evenement is erg laag heb daarom ook een bookings bureau er op afgestuurd om alles voor mij te filteren.

In veel steden maken namen geen moer uit, ik moet binnekort in Gorinchem opereren en daar stond Artistic Raw voor 30 man te draaien.... terwijl een evenement van een maat van mij daar 250 man trok terwijl er neit eens een line up bekend was?

38 Users online: 12 Guests (26 Unknown)
Pages generated today : 8.756
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.011.207