Goede overgang maken (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmathijs    posted on 19-10-2010 11:25
Hallo, Ik ben nu al een tijdje bezig met beatmatchen en het gaat steeds beter, alleen zijn mijn overgangen niet altijd even perfect, ik draai voornamelijk House. Ik ben al wat aan het experimenteren geweest met verschillende manieren, bijvoorbeeld bij de climax de bass van de 2e plaat er in 1x indraaien en de 1e plaat stoppen (of soms alleen de bass van de 1e plaat om een kwart zetten en wachten tot een goed moment en dan ook stoppen. Zouden jullie mij wat tips kunnen geven? Groeten Mathijs
Mod edit by Lead on 03-11-2010 22:52 (5%)

What do you think about Goede overgang maken ??

Vote :   

Joep    posted on 03-11-2010 12:21
Poster: ReleaseTheSound
Hmm Hoe is Muziek ontstaan Confused ,..De eerste persoon die muziek maakte heeft ook geen opleiding gedaan toch !!.
Creativiteit is een begin !!!!!? Mozart heeft ook niet eerst Conservatorium gedaan Thumbs Up

Precies, dat is wat ik hierboven bedoeldeWinking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
RiX    posted on 03-11-2010 19:28
En z'n eerste werkje zal ook zwaar bagger geweest zijn! Winking my eye

Hoeveel zelfgemaakte tracks ik al heb gehoord waar de keys clashen, de tel verschuift en basslijnen niet bij de melodie passen... man o man!

Zoek eens naar filmpjes dat producers aan het werk zijn. 9 vd 10 x zie je dat ze kunnen pianospelen --> Tiesto bv...
Lead    posted on 03-11-2010 22:52
Laten we ontopic blijven : Het gaat hier over beginnen met draaien en niet over produceren...
Let the BASS be louder
Epocs    posted on 06-11-2010 01:18
Poster: RiX
En z'n eerste werkje zal ook zwaar bagger geweest zijn! Winking my eye

Hoeveel zelfgemaakte tracks ik al heb gehoord waar de keys clashen, de tel verschuift en basslijnen niet bij de melodie passen... man o man!

Zoek eens naar filmpjes dat producers aan het werk zijn. 9 vd 10 x zie je dat ze kunnen pianospelen --> Tiesto bv...

Een hele horde mensen die voor Tiesto produceren mijn vriend.
Tel schuiven melodie en bassline samen voegen zijn elemente die je door ervaring steeds beter gaat worden.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

139 Users online: 21 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 45.783
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.157