Sinds kort ben ik me gehele DJ assortiment van mij aan het?vervangen of upgrade. Zo ben ik van CDJ 1000 naar?2000 gegaan.
En van?studio monitoren naar Professionele monitoren?om te draaien voor huisfeesten enz. Nu?heb ik vaak dat de vraag naar bass toeneemt?en dit dan beantwoord met een volume knop die aardig ver open staat. Natuurlijk kan ik dit oplossen door een SUB er onder te plaatsen.?
Ben hartstikke blij dat alles steeds in 1 auto gaat met 2 passagiers achterin nu wil ik dus een KLEINE ACTIEVE sub aanschaffen heeft iemand ervaring met bepaalde subs of suggesties gooi het hier neer..
What do you think about Kleine sub voor 2x Mackie SRM 450 V2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heb zelf een proel FLASH 15sa, is niet te duur(469) maar de prijs kwaliteit verhouding is echt absurd. zeker een aanrader.
CDJ 2000 - DJM 800 - CDJ 2000 ------- HDJ 2000
This is an old Topic
No new postings for 5.427 days. Post CommentThat would be 180.9 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.