Beste allemaal,
As donderdag vertrek ik voor een maand naar Thailand en daarvoor heb ik beloofd om nieuwe speakers op te hangen in de kantine van de voetbal.
Alles is besteld bij bax etc dus daarin geen problemen. Nu heb ik gekozen voor actieve speakers en dat betekend dat ik naast de signaalkabel ook stroom naar de speakers moet brengen.
Nu kan ik dat zelf wel aansluiten en heb ik ook al bedacht hoe, alleen wilde ik het hier nog even neerleggen zodat jullie misschien nog tips hebben of een betere/handigere manier.

Even provisorisch getekend maar hoop dat de bedoeling duidelijk is. Ik wil er een schakelaar tussen zetten zodat alle speakers in 1x aan en uit gezet kunnen worden. Vervolgens ga ik met 3x installatiedraad naar een speaker toe, daar zet ik op elke draad een lasklem waarna ik er 1 doorverbind naar me speaker en de andere weer door richting de volgende speaker. Dit wil ik bij elke speaker zo doen, gaat dit geen problemen opleveren?
En nog een vraag, er liggen al gele elektrabuizen dus daar wil ik alles doorheen trekken. Ik heb een vrij dunne microfoonkabel als signaal kabel. Kan deze samen met de stroom door 1 buis of gaat dit problemen (signaalstoring oid) opleveren?
Ik hoop dat iemand met verstand mijn idee kan bevestigen of onderuit kan halen.
BVD!