WYSIWYG Editor Chrome
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 17-10-2010 19:31
In het topic van DJR mobiel is dit ook al ter sprake gekomen, maar bij het Chrome browser is de WYSIWYG editor nog steeds verdwenen! Hebben hier nog meer mensen last van?
Where the music meets the deejay!

What do you think about WYSIWYG Editor Chrome ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 17-10-2010 19:39
Ja ikkuh! Voor een enter kan je: < br > Gebruiken maar dan zonder de spatie's Ik vind dit ook echt heeel irritant
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Convert    posted on 17-10-2010 19:47
Bij de browser Safari is hij ook weg, maar ik durf te wedden dat Lead en W.i.M. hier hard mee bezig zijn. Winking my eye
Lead    posted on 17-10-2010 20:57
De WYSIWYG editor gaat NIET werken in Chrome, dit kmt door dat deze browser WebKit gebruikt om pagina's te renderen. De editor werkt niet door beperkte ondersteuning van Javascript door WebKit. Hier is door ons niets aan te doen dan de editor uit te schakelen voor browsers die hem toch niet aan kunnen.

Erg vervelend, want dit geld ook voor de browser op bijv. iPad. Bij safari op een normale computer zou je editor wel moeten zien (mits je hem niet uit gezet hebt in je profiel).
Let the BASS be louder
niiicola    posted on 17-10-2010 20:59
In Maxthon 3 werkt de editor niet in de 'ultramode' maar wel in de 'retromode'..
Gewoon.
Lead    posted on 17-10-2010 21:07
Poster: T-to-the-J
Ja ikkuh! Voor een enter kan je: < br > Gebruiken maar dan zonder de spatie's Ik vind dit ook echt heeel irritant

Dat hieft nu inet meer, een return wordt nu goed weergegeven als je hem invoert zonder WYSIWYG editor

Poster: niiicola
In Maxthon 3 werkt de editor niet in de 'ultramode' maar wel in de 'retromode'..

Nou da's niet zo moeilijk dan, gewoon retro mode gebruiken...
Of een ganbare browser kiezen kan ook Winking my eye
Let the BASS be louder
T-to-the-J    posted on 17-10-2010 21:28
Mmm, misschien toch maar eens tijd om te kijken naar firefox want dit is dodelijk irritant Unhappy

ff kijken of t werkt Winking my eye

EDIT: Het werktHappy, laughing
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 17-10-2010 @ 21:28:29 (23%)
Limb-Girdle    posted on 17-10-2010 21:32
Poster: Lead
De WYSIWYG editor gaat NIET werken in Chrome, dit kmt door dat deze browser WebKit gebruikt om pagina's te renderen. De editor werkt niet door beperkte ondersteuning van Javascript door WebKit. Hier is door ons niets aan te doen dan de editor uit te schakelen voor browsers die hem toch niet aan kunnen.

Erg vervelend, want dit geld ook voor de browser op bijv. iPad. Bij safari op een normale computer zou je editor wel moeten zien (mits je hem niet uit gezet hebt in je profiel).

Ok, dan zit ik vast aan FF of IE Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
Lead    posted on 17-10-2010 21:34
Poster: Lead

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

234 Users online: 50 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 5.761
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.412.395