Traktor licentie overzetten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hampsink    posted on 17-10-2010 18:31
HalloO! Ik verkoop binnekort mijn Traktor scratch duo ivm aankoop van S4. Nu heb ik ooit gelezen dat het mogelijk was om je licentie over te zetten naar een desbetreffende persoon, de koper in mijn geval. Daarnet de search funtie gebruikt, maar vond daar niet direct iets. Wie o wie kan mij helpen? Joris

What do you think about Traktor licentie overzetten ??

Vote :   

spilo    posted on 17-10-2010 18:33
Ik denk dat ik een mail had gestuurd naar NI

p.s. al koper voor je traktor gevonden?
Hampsink    posted on 17-10-2010 18:35
Poster: spilo
Ik denk dat ik een mail had gestuurd naar NI

p.s. al koper voor je traktor gevonden?
  Ik verkoop heel m'n set. Met de s4 heb ik toch alles in huis. En woensdag komt er als het goed is iemand m'n set uittesten en kopen Winking my eye
spilo    posted on 17-10-2010 18:38
Okidowkie heb zelf al het materiaal maar geen geldige licentie 8-)

Maarja de licentie kan gereset worden door mail te sturen, te faxen of een brief te sturen. Kon ook telefonisch dacht ik en duurt 3 dagen oid.

Licentie kan wel gelijktijdig op 2 of 3 verschillende computers geplaatst worden dus in de tussentijd kan het nog wel steeds gebruikt worden Happy, laughing

Al?, denk ik toch :D
Hampsink    posted on 17-10-2010 18:40
Poster: spilo
Okidowkie heb zelf al het materiaal maar geen geldige licentie 8-)

Maarja de licentie kan gereset worden door mail te sturen, te faxen of een brief te sturen. Kon ook telefonisch dacht ik en duurt 3 dagen oid.

Licentie kan wel gelijktijdig op 2 of 3 verschillende computers geplaatst worden dus in de tussentijd kan het nog wel steeds gebruikt worden Happy, laughing

Al?, denk ik toch :D
  Het staat enkel op mijn laptop. Dus ik kan het ook gewoon doorverkopen zonder al die moeite? Als het legaal toch op 2 pc's mag staan?
qntr0l    posted on 17-10-2010 18:40
Ik heb het ook gedaan. Als je even in het support gedeelte van Native Instruments zoekt, vind je hier een speciaal formulier voor.
jannickv    posted on 17-10-2010 20:16
Poster: Hampsink
Het staat enkel op mijn laptop. Dus ik kan het ook gewoon doorverkopen zonder al die moeite? Als het legaal toch op 2 pc's mag staan?

2 computers, maar maar 1 NI account...
En je NI account mag/wil je niet doorverkopen dacht ik....
Hampsink    posted on 17-10-2010 21:12
Poster: jannickv

2 computers, maar maar 1 NI account...
En je NI account mag/wil je niet doorverkopen dacht ik....

En hoe zorg ik er voor dat ik mijn account kan verwijderen dan?
Dat de koper er 1 kan maken?
jannickv    posted on 17-10-2010 21:37
Poster: Hampsink

En hoe zorg ik er voor dat ik mijn account kan verwijderen dan?
Dat de koper er 1 kan maken?

mailen naar de klanten dienst. zij regelen met veel plezier dat jij je code kan doorverkopen.
Adrien1989    posted on 17-10-2010 23:31
Zo even onthouden dit, ik wil mijn Traktor Pro ook verkopen, weet ik gelijk hoe ik dit moet hosselen Happy, laughing
Dolivieira    posted on 18-10-2010 17:06
Poster: Adrien1989
Zo even onthouden dit, ik wil mijn Traktor Pro ook verkopen, weet ik gelijk hoe ik dit moet hosselen Happy, laughing

Ga je er mee stoppen AdrienConfused?Dat je spullen wil verkopen. Want we zien je hier ook niet meer zo vaak.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Adrien1989    posted on 18-10-2010 21:24
Nee, ga zeker niet stoppen, zit rustig om me heen te kijken naar een setje tt's, maar heeft niet zoveel haast. Ben de laatste tijd wat meer bezig met basgitaar en Ableton en wat minder aan het internetten. Met muziek kan je nooit helemaal stoppen he haha.

This is an old Topic

No new postings for 5.438 days.
 Post CommentThat would be 181.3 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

149 Users online: 102 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 67.781
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.754