Verzekering DJ gear
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

edthev    posted on 17-10-2010 11:10
Geachte heren en dames,
Ik heb een vraag.
Ik heb een nieuwe woning gekocht en daar ga ik ook een studio in bouwen.
Nu woon ik op dit moment in een flat die goed beveiligd is en nooit het idee gehad om dit extra te verzekeren.
maar nu ik naar een benedenwoning ga en dat toch inbraak gevoeliger is, vroeg ik mij af wie weet een goede verzekering voor mijn gear(even een kort lijstje, Pioneeer DVJ 1000 2x, Pioneer SVM 1000, Pioneer hdj1000, Akai mpd24, Appple imac, en nog wat andere rand apparatuur.
tevens mijn externe hd's met veel muziek en andere spannende dingen.

Nou ik hoor grag wie mij wat verder kan helpen.

Edwin
Ed The V

What do you think about Verzekering DJ gear ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 17-10-2010 11:15
als je nooi eens eenfligtcase maakt met een slot erop.
en dan een cijferslot ofzo.
D-Danny    posted on 17-10-2010 11:15
Poster: DJSHAK3S
als je nooi eens eenfligtcase maakt met een slot erop.
en dan een cijferslot ofzo.
  Dan neem je gewoon de flightcase meeWinking my eye Daarom zou ik ook nog de flightcase zelf ergens aan vastzetten.
T-to-the-J    posted on 17-10-2010 11:20
Niet een beetje te overdreven? Koop gewoon een zwaailamp, een blauwe(10 euro bij bax) en een bewegingsmelder, mocht er iemand binnen komen gaat de blauwe zwaailamp branden en kiek is hoe snel ze weg zijn Winking my eye

Nu ff serieus, ik weet niet of dat kan ofzo. Eenflight lijkt me geen goede optie, is meteen zo lomp en de flights voor die svm zijn volgensmij echt peperduur.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
TH3llC    posted on 17-10-2010 11:23
je kan alles laten verzekeren als je dat wil, de vraag is alleen wat het kost.
edthev    posted on 17-10-2010 11:29
JA ik kan ook gewoon alles dicht lassen(een soort van panic room) en dan ben ik ook klaar.
Wil alleen wel een beetje zon licht in mijn studiootje.
Enn frisse lucht ook best lekker.
HEt probleem is dat de spullen wel een stukje onder je gewone verzekering vallen 15.000 voor je audio en computer zooi.
Maar als je een beetje kan rekeken is dat alleen al de svm en de DVJ's.
ik heb ook nog in de woonkamer een tv en geluids zooi staan een laptop voor de vrouw en dan ga je al heel snel over het budget van 15.000 euro heen.
Edwin
bambamstudio    posted on 17-10-2010 12:24
ik heb een complete verzekering voor mijn studio, inclusief schade (door mezelf aangebracht en of door klanten in mijn studio), diefstal, brand en blikseminslag. Daarnaast is een deel van mijn apparatuur verzekerd als ik ze mee on-the-road neem, dus mijn dj set, laptop, gitareen synths ed. Voor dit alles betaal ik 50 euro per maand, dus zal het voor de meeste minder kosten daar ik wellicht meer zooi heb en een aansprakelijkheidsverzekering heb als een klant bij mij van de trap pleurt en voor z'n leven gehandicapt is.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DJ_OB    posted on 17-10-2010 14:01
Als het gewoon in je huis staat en voor particulier gebruik is kun je toch ook gewoon een betere inboedelverzekering afsluiten waarbij je een hoger bedrag aan inboedel kan verzekeren? Ik zal gewoon even je verzekering bellen die kunnen je zo vertellen hoe je je het best kunt verzekeren.
bambamstudio    posted on 17-10-2010 15:15
Pas op, vaak zijn dit soort spullen niet geheel verzekerd, vraag dit goed na bij je verzekeringsagent!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Hoeike8819    posted on 20-10-2010 09:41
Toevallig kom ik dit topic tegen. Zelf ben ik assurantie medewerker. Mocht je meer informatie willen PM me dan even.
Torque    posted on 20-10-2010 09:56
Mijn studio is ook verzekerd. Inboedelverzekering tot een waarde van 10.000 geloof ik.
Kostte me niet zo super veel, tevens heb ik een gsm alarm systeem hangen die mijn hele familie wakker belt terwijl de inbreker zijn oorkleppen moet opzetten vanwege de 110 db toeter Happy, laughing
Oh ja, er hangen ook nog slaalkabels met sloten aan mijn spullen. Of ja, aan de duurste spullen.
T-to-the-J    posted on 20-10-2010 09:59
Van die kensinton keylock gevallen ofzo? Maar die toeter lijkt me wel geniaal ;P
Torque    posted on 20-10-2010 10:35
Ja inderdaad die keylock. Ik vond ze 2 weken terug achterop mijn cdj2000's. Zeer handig Happy, laughing
T-to-the-J    posted on 20-10-2010 11:55
Watvoor toeter gebruik je? Zoek er namelijk nog een voor koninginen (godver, hoe schrijf je dat Confused) dag Winking my eye
Torque    posted on 20-10-2010 12:05
toeter die bij het alarmsysteem zat.
Zo'n toeter die jij zoekt weet ik niet, in mijn vaste discotheek hangt die ook maar heeft mn baas toendertijd eens via via gekocht.
Seca    posted on 20-10-2010 18:48
Een hond is het beste alarmsysteem op de markt Happy, laughing
Misschien gewoon je gehele huis beveiligen door bewegingsensors( of toch tenminste het gedeelte waar je gear staat )
T-to-the-J    posted on 20-10-2010 18:57
Haha wij hebben ook een hond, blaffen dat ie kan joh!! Alleen hij is wel bang in het donker xD
djroy16    posted on 20-10-2010 22:22
Dit valt gewoon onder je inboedel verzekering. Maar let wel op, je inboedel verzekering is meestal voor een bedrag van ? 15k - ?20k. Dit betekend als je er een DJ set van ?15k inzet dat je niks voor je bank of tv terug krijgt bij diefstal of brand. ( of andersom, maar net hoe je het bekijkt Happy, laughing ) dus als je inboedel naar waarde verhoogd is heel je probleem opgelost...

This is an old Topic

No new postings for 5.436 days.
 Post CommentThat would be 181.2 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

133 Users online: 72 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 67.590
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.563